Valneris heeft zich nooit uitgesproken voor de puntenoverwinning. Bron: o.a. (opmerkelijk genoeg) Henk de Witt zelf. Het zou me hogelijk verbazen als hij nu een compleet andere mening daarover heeft.GuidoB wrote:Als je dat maar weet. Wel jammer dat je mijn vraag over Valneris niet beantwoordt. En dat je niet specificeert wat er nog meer valt aan te merken. Dat noem ik nou suggestief taalgebruik.Eric van Dusseldorp wrote:Guido, je hebt natuurlijk helemaal gelijk. Staatjes van de integere, onafhankelijke en onbevooroordeelde opinieonderzoeker Henk de Witt kloppen nu eenmaal altijd.GuidoB wrote: Eric, hou toch eens op, man. Dit staatje klopt gewoon.
Ik denk dat hij tot de categorie professionals behoort, die -net als bijv. Ndjofang en Schwarzmann- bereid zijn om klassiek en (neo-)Delfts te spelen. Logisch, ik zou dat in hun situatie waarschijnlijk ook doen.
Wat valt er meer aan te merken? Met cijfers kun je (bijna) alles aantonen. Dus Henk heeft gelijk en ongelijk, en ikzelf ook.
Je kunt een grootmeester de vraag stellen of hij vindt dat het spel met de puntenoverwinning bij toptoernooien structureel in de plaats moet komen van het klassieke spel.
Je kunt hem ook de vraag stellen of hij bereid is om een toptoernooi met de puntenoverwinning te spelen.
Dan krijg je twee verschillende rijtjes voor / tegen.
Nogmaal: met cijfers kun je (bijna) alles aantonen.
Het Westhollands kampioenschap heeft de hoogste gemiddelde deelnemersrating van alle provinciale kampioenschappen.
Tevens: het Westhollands kampioenschap heeft het kleinste aantal deelnemers van alle provinciale kampioenschappen.
Maar wel weer de best bijgehouden website. [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img]
Het is maar wat je wilt horen.