Alex, als jij kunt aangeven welke denkfout ik maakte, heb je recht van schrijven. En anders niet z...........n.Alex wrote:Maar wel verstand van het Zwitsers systeem, en zoveel deelneemsters zijn er niet, je mag ook proberen de virtuele 10e ronde van DNC Open te berekenen...hans andriessen wrote: Nou, één foutje. Niet slecht voor iemand die "geen verstand heeft van dammen" [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]
Wereldkampioenschap Junioren in Hijken, 12-18 augustus 2006
-
Misschien had je een gunstige paring (geen loting ) voor dochter Laura in gedachten ?hans andriessen wrote:Alex, als jij kunt aangeven welke denkfout ik maakte, heb je recht van schrijven. En anders niet z...........n.Alex wrote:Maar wel verstand van het Zwitsers systeem, en zoveel deelneemsters zijn er niet, je mag ook proberen de virtuele 10e ronde van DNC Open te berekenen...hans andriessen wrote: Nou, één foutje. Niet slecht voor iemand die "geen verstand heeft van dammen"
En wel veel puntjes voor 'eike' of 'anike'
Last edited by Alex on Fri Aug 18, 2006 12:35, edited 1 time in total.
-
Je kunt het dus niet.Alex wrote:Misschien had je een gunstige paring (geen loting ) voor dochter Laura in gedachten ?hans andriessen wrote:Alex, als jij kunt aangeven welke denkfout ik maakte, heb je recht van schrijven. En anders niet z...........n.
En wel voor puntjes voor 'eike' of 'anike'
Nu niet verder .o negatief doe.!
Ik ben niet zo geduldig als die lui in Nijmegen
-
Je weet best dat ik maar een grapje maakte en zo niet, dan weet je dat bij dezehans andriessen wrote:Je kunt het dus niet.Alex wrote:Misschien had je een gunstige paring (geen loting ) voor dochter Laura in gedachten ?hans andriessen wrote:Alex, als jij kunt aangeven welke denkfout ik maakte, heb je recht van schrijven. En anders niet z...........n.
En wel veel puntjes voor 'eike' of 'anike'
Nu niet verder .o negatief doe.!
Ik ben niet zo geduldig als die lui in Nijmegen
- Eric Sanders
-
Gewoon Solkoff denk ik [img]images/smilies/icon_rolleyes.gif[/img] [img]images/smilies/icon_cool.gif[/img]kneeltje wrote:Gaan er bij de junioren barrages gespeeld worden om de derde plaats? Volgens mij hebben Palmans, Rentmeester en Tolchikov ieder 12 punten gehaald.
Ik kan dat misschien wel, met TM, maar dat heb ik hier nu ff niet [img]images/smilies/icon_razz.gif[/img]kneeltje wrote:Ik hoopte al dat je zou reageren. Reken nu eens voor ons uit wie er derde geworden is. Jij schijnt dat goed te kunnen.....
Ik kan natuurlijk gewoon gokken, en dan noemt iemand anders een van de 3 die het niet is, en dan gok ik opnieuw (of ik blijf bij mijn antwoord).... [img]images/smilies/icon_idea.gif[/img]
-
Wat een jonge meiden-poule! Er zijn maar 2 derde-jaars bij.
Ook de Nederlandse top-3 is jong:
Mei-Jhi tweede-jaars aspirant (!), die zich voortreffelijk gerevancheerd heeft voor een teleurstellend EK.
Judith en Laura beiden eerstejaars junior. Zij speelden niet op het EK [img]images/smilies/icon_rolleyes.gif[/img]
Ook de Nederlandse top-3 is jong:
Mei-Jhi tweede-jaars aspirant (!), die zich voortreffelijk gerevancheerd heeft voor een teleurstellend EK.
Judith en Laura beiden eerstejaars junior. Zij speelden niet op het EK [img]images/smilies/icon_rolleyes.gif[/img]
-
Kom op, zeg, gewoon even met de hand [img]images/smilies/icon_twisted.gif[/img]Alex wrote:Ik kan dat misschien wel, met TM, maar dat heb ik hier nu ff niet [img]images/smilies/icon_razz.gif[/img]kneeltje wrote:Ik hoopte al dat je zou reageren. Reken nu eens voor ons uit wie er derde geworden is. Jij schijnt dat goed te kunnen.....
Daar heb ik nu ff geen tijd voor, moet ook gewerkt worden [img]images/smilies/icon_confused.gif[/img]hans andriessen wrote:Kom op, zeg, gewoon even met de hand [img]images/smilies/icon_twisted.gif[/img]Alex wrote:Ik kan dat misschien wel, met TM, maar dat heb ik hier nu ff niet [img]images/smilies/icon_razz.gif[/img]kneeltje wrote:Ik hoopte al dat je zou reageren. Reken nu eens voor ons uit wie er derde geworden is. Jij schijnt dat goed te kunnen.....
-
De eindstand kan nog wel eens een verrassing geven voor de derde plaats.
Bij de meiden is het al bekend: Ratniece.
Gedurende het toernooi werd gewerkt met WP en SB. Op grond daarvan zou Elvova derde zijn.
De eindstand wordt opgemaakt met Slh en S-l (en zelfs S-2l).
Nu maar hopen dat toch een Nederlander bij de jongens de derde prijs krijgt.
Bij de meiden is het al bekend: Ratniece.
Gedurende het toernooi werd gewerkt met WP en SB. Op grond daarvan zou Elvova derde zijn.
De eindstand wordt opgemaakt met Slh en S-l (en zelfs S-2l).
Nu maar hopen dat toch een Nederlander bij de jongens de derde prijs krijgt.