Henk de Nitwitt tijdens hittegolf gesignaleerd op strand
Henk de Nitwitt tijdens hittegolf gesignaleerd op strand
Van onze correspondent.
De alom bekende dampromotor Henk de Nitwitt is terug van weggeweest. En hoe, lezers van mijn rubriek liepen de schrik van hun leven op tijdens een wandeling nabij de pier van Scheveningen. De 11-jarige voetballiefhebber Jopie wilde juist blootvoets een bal de zee inschoppen. Nog juist tijdig werd hij bij de arm gegrepen door een passant. Gelukkig want het bleek om het levende ingegraven hoofd van Henk te gaan. Bijna was hiermee een einde gekomen aan jarenlange strijd buiten het dambord. De grijze kardinalen hebben te vroeg de polonaise ingezet. Henk is terug, scherper en verfrissender dan ooit. Nog inspirerender dan na zijn vorige zonnesteek toen hij zich liet fotograferen als pianoman. De arme van Dusseldorp en Gorteltjes moeten het ontgelden . Het Nieuwe Forum, eerder door mij persoonlijk gereinigd, is de nieuwe pisplek van Henk.
De alom bekende dampromotor Henk de Nitwitt is terug van weggeweest. En hoe, lezers van mijn rubriek liepen de schrik van hun leven op tijdens een wandeling nabij de pier van Scheveningen. De 11-jarige voetballiefhebber Jopie wilde juist blootvoets een bal de zee inschoppen. Nog juist tijdig werd hij bij de arm gegrepen door een passant. Gelukkig want het bleek om het levende ingegraven hoofd van Henk te gaan. Bijna was hiermee een einde gekomen aan jarenlange strijd buiten het dambord. De grijze kardinalen hebben te vroeg de polonaise ingezet. Henk is terug, scherper en verfrissender dan ooit. Nog inspirerender dan na zijn vorige zonnesteek toen hij zich liet fotograferen als pianoman. De arme van Dusseldorp en Gorteltjes moeten het ontgelden . Het Nieuwe Forum, eerder door mij persoonlijk gereinigd, is de nieuwe pisplek van Henk.
Op Het Nieuwe Forum wekt ene De Witt de suggestie dat Elenbaas een leugenaar is. Ik neem aan dat hij daarmee een gratis ticket voor degradatie naar de 2e liga van het forum krijgt?
Welkom Henk. Jouw manier van suggereren, beschadigen en propagandistische aanpassing van statistiek zal ik graag fileren hier. Groeten van Jopie. Zijn voet maakt het goed. Cees.
Welkom Henk. Jouw manier van suggereren, beschadigen en propagandistische aanpassing van statistiek zal ik graag fileren hier. Groeten van Jopie. Zijn voet maakt het goed. Cees.
Gezellig, of moet ik zeggen Ezelig? Soms treed ik uit de duisternis. Verleid door het licht. Aangetrokken door het verblindende scala van alle gekleurde en neonglinsterende lampjes. Een donkere stad die na zonsondergang zo weemoedig de dag met heimwee achterlaat. De voorbije dag die nooit terugkeert. En zo is het ook met de damsport. Met de ideeen van de kale kardinaal ben ik het mee eens. Maar hij heeft gelijk als hij stelt: het is de bekrompenheid van de baantjesjagers die alle vernieuwing stagneert. Maar biedt hij een werkelijke oplossing? Nee, na de zon zal ook het kunstmatige avondlicht doven. Henkie zal het laatste kaarsje in de stad uitblazen. Het laatste beetje licht dooft hij met geschop tegen De Kraaij, tegen Ton, tegen hanco, Dieter, Eric. Henk zal door de histrici later worden omschreven als een bijzonder mens. De man had een gave. Wat hij met 2 handen geweldig knap opbouwde wist hij regelmatig met een duistere extra hand in nog hoger tempo terug te geven aan de duisternis. Hij kon het licht niet verdragen.
Mooie plaatjes van Gezellig. Precies de sfeer van natte koude rillingen waar ik mij gelijktijdig onaantastbaar en warmbloedig voel onder een lange regenjas. De Nitwitt gaat ook onverdroten voort. Ondanks het slechte weer foldert hij Delfts. Schier onnavolgbare vernieuwingen ontgassen zijn gehemelte. Henk deed onderzoek onder 2 toppers en kreeg een reactie van 100%. Dieter deed onderzoek bij 200 recreanten van het nivo Dusseldorp maar slechts 54% reageerde. Dus is het logisch dat die 2 toppers van meer waarde zijn dan de 100plus reacties van Dieter. Henk heeft gelijk dus das logisch. Henk gaat heen, plant u zich niet voort maar maak Timboektoe blij met uw prima onderbouwde plannen. [img]images/smilies/icon_surprised.gif[/img] Vooral uw sloperswerk bel gratis met De Nitwitt[/i][/b]
-
THE GOTHIC ARCHIES from the album UNKNOWN
CROWS
It gets dark around here early
Because of all the crows
What they want and where they came from
No one really knows
Crows are sour and surly
With reason, I suppose
There are crows, crows, crows in the trees
Saying crows things, doing as they please
There are crows, crows, crows everywhere
But when I think of you, dear, I don't care
It gets light around here slowly
Because of how it goes
Every day we hear the same dumb list of those crows' woes
Thinking they're so holy while leaving mementos
Saying crow things, doing as they please
I don't care because I know you love me
Unlike all the crows lurking above me...
CROWS
It gets dark around here early
Because of all the crows
What they want and where they came from
No one really knows
Crows are sour and surly
With reason, I suppose
It gets light around here slowly
Because of how it goes
Every day we hear the same dumb list of those crows' woes
Thinking they're so holy while leaving mementos
Saying crow things, doing as they please
I don't care because I know you love me
Unlike all the crows lurking above me...