Een onderlinge competitie op de clubavond lijkt me toch iets anders dan een (plaatselijk) kampioenschap?GuidoB wrote:Dit zal ongetwijfeld komen doordat de organisatie van het Haags Kampioenschap de uitslagen niet aan de KNDB doorgeeft. Dit geldt overigens voor de uitslagen van alle voorrondes voor het WHDB-kampioenschap. Mensen als Heusdens en Clerc zitten er echt niet op te wachten als hun remises tegen Van den Berg op de clubavond van Van Stigt Thans opeens worden verwerkt in de KNDB-rating. Hetzelfde zal gelden voor iemand als Wim Bremmer, die op de dinsdagavond nog wel eens een partijtje verliest.Alex wrote:Volgens mij mis ik in de excel-sheet ook het kampioenschap dat in de Residentie gespeeld wordt, ook wel Haags Kampioenschap (ook toegankelijk voor Schollekoppen en Peenbuikers) genoemd.
Mijn remise tegen Evert Bronstring voor de beker hoeft ook niet verwerkt te worden in de KNDB-rating.
Bremmer verloor overigens ook in het HK van een ratingloze, en die zou dan een tegenstander met rating minder hebben? Zo komt ie nooit aan een rating....