Rating
-
- Real name: Irene Stegeman
Re: Raiting
Die is volgende week klaar.DJNASI wrote:Waar blijfen de nieuwe raiting lijsten ???
Volgens mij was de nieuwe raiting lijst, vorig jaar aan het begin van de maand juli al.
Ze zijn nog even alles aan het berekenen.
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*
~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~
-
Dat is snel genoeg hoor Irene. Wie zijn 'ze' trouwens?Damkoningin wrote:Die is volgende week klaar. Ze zijn nog even alles aan het berekenen.
Maar ik snap Gauke Dirk wel, ik had ook al een paar keer op de KNDB-site gekeken of de nieuwe lijsten er al waren. Begin dit jaar waren 'ze' in mijn herinnering razendsnel met de halfjaarratings.
Dat heb je met deze veeleisende maatschappij, ben je een keer snel dan wordt je daar de volgende keer keihard op afgerekend!
-
raiting?? Is dat nu de nieuwe voorkeursspelling?? [img]images/smilies/icon_smile.gif[/img]DJNASI wrote:Waar blijfen de nieuwe raiting lijsten ???
Volgens mij was de nieuwe raiting lijst, vorig jaar aan het begin van de maand juli al.
-
Jelmer Martens wrote:Dat is snel genoeg hoor Irene. Wie zijn 'ze' trouwens?Damkoningin wrote:Die is volgende week klaar. Ze zijn nog even alles aan het berekenen.
Maar ik snap Gauke Dirk wel, ik had ook al een paar keer op de KNDB-site gekeken of de nieuwe lijsten er al waren. Begin dit jaar waren 'ze' in mijn herinnering razendsnel met de halfjaarratings.
Dat heb je met deze veeleisende maatschappij, ben je een keer snel dan wordt je daar de volgende keer keihard op afgerekend!
Weet ik niet wie "ze" zijn, maar dat hoorde ik gister namelijk op de damclub dat onze bondsvoorzitter dat gezegd had.
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*
- Eric Sanders
Staan op de KNDB site.DJNASI wrote:Waar blijfen de nieuwe raiting lijsten ???
"Wat mij betreft" hadden ze alle moeite kunnen besparen.
Why does it happen? Because it happens. - Neil Peart
-
Met alle recpect voor het snelle werk van Jan Masselink en de openheid van zijn berekening, maar er zitten toch een paar grote fouten in.
Zo heeft Alexander Schwarzman meegespeeld in het EK Veteranen, dat hem 19 punten heeft gekost. Dit is vast een andere A. Schwarzman geweest. Er lopen er meer rond in de damwereld.
Verder krijgt Ron Heusdens voor zijn 16 punten tegen een norm van 13,84 punten in het NK 2006 geen stijging van ruim 10 punten, maar slechts 4. In Thailand was zijn norm 9,81 en haalde hij 11. Hier heeft men het voor elkaar gekregen om dit te bestraffen met 4 ratingpunten daling!
Zo heeft Alexander Schwarzman meegespeeld in het EK Veteranen, dat hem 19 punten heeft gekost. Dit is vast een andere A. Schwarzman geweest. Er lopen er meer rond in de damwereld.
Verder krijgt Ron Heusdens voor zijn 16 punten tegen een norm van 13,84 punten in het NK 2006 geen stijging van ruim 10 punten, maar slechts 4. In Thailand was zijn norm 9,81 en haalde hij 11. Hier heeft men het voor elkaar gekregen om dit te bestraffen met 4 ratingpunten daling!
ook ik als vader van 1 van de grootste stijgers vermoed dat het niet helemaal klopt maar moet direct toegeven geen verstand te hebben van de rekenmethode's. Wel staat er in het exel bestand wat er achter hangt dat mijn zoon in de provinciale friese competitie wedstrijden heeft mee gedaan met een ander id nummer als dat hij normaal in Midden Holland heeft.... Ik geef toe hij is een liefhebber, maar om nu 3 wedstrijden doordeweeks in Friesland te gaan spelen
Ach, zo erg is dat niet hoor [img]images/smilies/icon_cool.gif[/img]mountain wrote:
maar om nu wedstrijden doordeweeks in Friesland te gaan spelen [img]images/smilies/icon_eek.gif[/img]
hahaha nee het spelen niet, de reis wel [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]
Valt me een beetje van je tegen hoor Rob. Je eigen vlees en bloed niet dat pleziertje gunnen......... [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]mountain wrote:hahaha nee het spelen niet, de reis wel [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]
Dit zal ongetwijfeld komen doordat de organisatie van het Haags Kampioenschap de uitslagen niet aan de KNDB doorgeeft. Dit geldt overigens voor de uitslagen van alle voorrondes voor het WHDB-kampioenschap. Mensen als Heusdens en Clerc zitten er echt niet op te wachten als hun remises tegen Van den Berg op de clubavond van Van Stigt Thans opeens worden verwerkt in de KNDB-rating. Hetzelfde zal gelden voor iemand als Wim Bremmer, die op de dinsdagavond nog wel eens een partijtje verliest.Alex wrote:Volgens mij mis ik in de excel-sheet ook het kampioenschap dat in de Residentie gespeeld wordt, ook wel Haags Kampioenschap (ook toegankelijk voor Schollekoppen en Peenbuikers) genoemd.