kanari wrote:Volgens mij mist op de site bij het programma in de eerste ronde de uitslag van de wedstrijd tussen Daniel en Arjen en ook in de stand is deze niet verwerkt..
Alles is verwerkt op onze site.
kanari wrote:Volgens mij mist op de site bij het programma in de eerste ronde de uitslag van de wedstrijd tussen Daniel en Arjen en ook in de stand is deze niet verwerkt..
Zou bijna gaan twijfelen, maar er staan toch echt maar 5 uitslagen ipv 6 hoor bij de eerste ronde.Damkoningin wrote:kanari wrote:Volgens mij mist op de site bij het programma in de eerste ronde de uitslag van de wedstrijd tussen Daniel en Arjen en ook in de stand is deze niet verwerkt..
Studentenkampioen Daniël Merkus is een van de grote favorieten Menno. Jouw helden Klaas-Hendrik en Maikel mogen blij zijn dat Daniël gisteren dat eindspel verblunderde, anders had Daniël na twee ronden al een flink gat geslagen.MenO wrote:Ik denk dat je hier een aantal mensen nogal overschat Hanco (met name eerstejaars Robin), en de, samen met Pim, twee belangrijkste titelkandidaten bent vergeten...
Ik weet dat Klaas-Hendrik en Maikel beiden erg gemotiveerd zijn om het WK te halen, dat in Hijken gespeeld wordt dit jaar. En aangezien wel of niet gemotiveerd zijn bij deze jongens een verschil tussen dag en nacht is, denk ik dat de strijd zal gaan tussen hen en Pim.
Je hebt gelijktkanari wrote:Zou bijna gaan twijfelen, maar er staan toch echt maar 5 uitslagen ipv 6 hoor bij de eerste ronde.Damkoningin wrote:kanari wrote:Volgens mij mist op de site bij het programma in de eerste ronde de uitslag van de wedstrijd tussen Daniel en Arjen en ook in de stand is deze niet verwerkt..
Daniël is zeker een van de outsiders. Veel zal afhangen van zijn scorend vermogen tegen de 'mindere goden', én van het feit of hij vol op de winst durft te spelen tegen de favorieten, of dat hij voor een puntje gaat in deze partijen. Ik ben benieuwd!Hanco Elenbaas wrote:Studentenkampioen Daniël Merkus is een van de grote favorieten Menno. Jouw helden Klaas-Hendrik en Maikel mogen blij zijn dat Daniël gisteren dat eindspel verblunderde, anders had Daniël na twee ronden al een flink gat geslagen.MenO wrote:Ik denk dat je hier een aantal mensen nogal overschat Hanco (met name eerstejaars Robin), en de, samen met Pim, twee belangrijkste titelkandidaten bent vergeten...
Ik weet dat Klaas-Hendrik en Maikel beiden erg gemotiveerd zijn om het WK te halen, dat in Hijken gespeeld wordt dit jaar. En aangezien wel of niet gemotiveerd zijn bij deze jongens een verschil tussen dag en nacht is, denk ik dat de strijd zal gaan tussen hen en Pim.
Voor de spanning is het wel leuk dat Pim Meurs en Daniël Merkus nu nog maar op 3 uit 2 staan.
Hanco Elenbaas wrote:Wijpkema, René - Timmer, Arjen 0-2
Vandaag 2 rondes; zondag rustdag.Hanco Elenbaas wrote:http://www.damclubwittevanmoort.nl/toer ... p24prg.htm
Klopt het dat er vandaag nog een tweede ronde wordt gespeeld?
Waarom staat het volledige programma eigenlijk niet op de site? Dat maakt het makkelijker om te bepalen wanneer je eens wil komen kijken.
Dank je Hans!hans andriessen wrote:Vandaag 2 rondes; zondag rustdag.
Zolang het programma niet op de site staat (wat inderdaad handig zou zijn) kan je het programmaboekje bij de KNDB site bekijken/downloaden.