Waarom zou dit een kwestie van 'willen' zijn?Dieter wrote:Willen we nog langer met Guest te maken hebben op dit forum zonder te weten wie hij werkelijk is?
Is het nodig om Guest van dit furum terug te dringen
-
Re: Is het nodig om Guest van dit furum terug te dringen
-
You agree not to post any abusive, obscene, vulgar, slanderous, hateful, threatening, sexually-orientated or any other material that may violate any applicable laws.Fred van Amersfoort wrote:Die Guest mag van mij wel opzouten. Geen idee wie het is trouwens maar alles in denkt dat we hier met een kunstmatig intelligent figuur van doen hebben. Een soort sprekende plaspop. Als daderprofiel denk ik aan iemand met een neus, een hete aardappel in het strotje en bedekte oren. Mogelijk ook lange tenen en licht autistisch. Signalen van de buitenwereld lijken hem te ontgaan. Dus toch zoeken op de Veluwe?
-
Nee, dan Guest die in een post met 18-punts letters schreeuwt dat ik beter op kan passen voor echte kogels. Toen de drive-by-shooting nog geen bekend fenomeen was in Nederland hadden we dat misschien nog op kunnen vatten als grapje of poetisch taalgebruik. Nu zit ik echter in angst en beven elke dag te hopen dat ik de avond haal.Peter van Heun wrote:You agree not to post any abusive, obscene, vulgar, slanderous, hateful, threatening, sexually-orientated or any other material that may violate any applicable laws.Fred van Amersfoort wrote:Die Guest mag van mij wel opzouten. Geen idee wie het is trouwens maar alles in denkt dat we hier met een kunstmatig intelligent figuur van doen hebben. Een soort sprekende plaspop. Als daderprofiel denk ik aan iemand met een neus, een hete aardappel in het strotje en bedekte oren. Mogelijk ook lange tenen en licht autistisch. Signalen van de buitenwereld lijken hem te ontgaan. Dus toch zoeken op de Veluwe?
Peter van Heun verdedigt dus iemand die dreigt met echte kogels. Als dat niet "threatening" is weet ik het ook niet meer. Maar goed, het is wel duidelijk dat je je idool verdedigt tot aan het gaatje. In mij waarschijnlijk.
-
Is het nodig om Guest van dit Furum terug te dringen
Ik vind van wel. Ik dam zelf al een aantal jaren met plezier op de Arena en als personen onder een schuilnaam mij uitdagen dan speel ik daar niet mee. Ik ervaar het als prettig om te weten wie mijn tegenstander is en dus ook en vooral waar ik mee communiceer. Een voordeel van de Arena is dat je een persoonlijke mail naar iemand kan sturen omdat je soms niet wilt dat bepaalde (persoonlijke zaken) gelezen worden door iedereen.
Dus m.a.w. Guest, gebruik gewoon je eigen naam! Dat communiceert gewoon prettiger. En wat maakt het nu uit of men je dan kent, je mening zal er niet anders om worden toch?
Zelf heb ik meer respect voor personen die mij rechtstreeks zeggen waar het opstaat of wat hun dwarszit, (of dit nu terecht of onterecht is doet niet terzake) dan dat je dit via een omweg moet horen. (in dit geval beschouw ik een schuilnaam ook zo!)
Groeten Henk Groen van D.Z.W. Zutphen/Warnsveld
(je weet wel dat Zutphen van verweggistan)
Dus m.a.w. Guest, gebruik gewoon je eigen naam! Dat communiceert gewoon prettiger. En wat maakt het nu uit of men je dan kent, je mening zal er niet anders om worden toch?
Zelf heb ik meer respect voor personen die mij rechtstreeks zeggen waar het opstaat of wat hun dwarszit, (of dit nu terecht of onterecht is doet niet terzake) dan dat je dit via een omweg moet horen. (in dit geval beschouw ik een schuilnaam ook zo!)
Groeten Henk Groen van D.Z.W. Zutphen/Warnsveld
(je weet wel dat Zutphen van verweggistan)
En wederom trek je mijn opmerkingen uit hun verband en interpreteer je ze zoals het je zelf bevalt. Dreigen met echte kogels... je hebt niet veel van mijn berichten begrepen. Jammer. Zonde van mijn tijd.Koops wrote: Nee, dan Guest die in een post met 18-punts letters schreeuwt dat ik beter op kan passen voor echte kogels. Toen de drive-by-shooting nog geen bekend fenomeen was in Nederland hadden we dat misschien nog op kunnen vatten als grapje of poetisch taalgebruik. Nu zit ik echter in angst en beven elke dag te hopen dat ik de avond haal.
Peter van Heun verdedigt dus iemand die dreigt met echte kogels. Als dat niet "threatening" is weet ik het ook niet meer. Maar goed, het is wel duidelijk dat je je idool verdedigt tot aan het gaatje. In mij waarschijnlijk.
- Eric Sanders
Zou dit nu een serieuze reactie zijn?Guest wrote:En wederom trek je mijn opmerkingen uit hun verband en interpreteer je ze zoals het je zelf bevalt. Dreigen met echte kogels... je hebt niet veel van mijn berichten begrepen. Jammer. Zonde van mijn tijd.Koops wrote: Nee, dan Guest die in een post met 18-punts letters schreeuwt dat ik beter op kan passen voor echte kogels. Toen de drive-by-shooting nog geen bekend fenomeen was in Nederland hadden we dat misschien nog op kunnen vatten als grapje of poetisch taalgebruik. Nu zit ik echter in angst en beven elke dag te hopen dat ik de avond haal.
Hallo Guest, Koops heeft de prijs van beste nieuwe Nederlands standup comedian gewonnen (zoiets was het toch?). Dat stond op dit forum te lezen, dus dat kan je (en mag je volgens je eigen regels) weten.
Last edited by Eric Sanders on Wed Dec 10, 2003 11:22, edited 1 time in total.
En wederom laat Guest zich van zijn meest intelligente kant zien. Het lijkt me nu wel geoorloofd om de identiteit van Guest te onthullen. Het is (grist masker weg): PACMAN!Guest wrote: En wederom trek je mijn opmerkingen uit hun verband en interpreteer je ze zoals het je zelf bevalt. Dreigen met echte kogels... je hebt niet veel van mijn berichten begrepen. Jammer. Zonde van mijn tijd.
Happerdehapperdehapperdehap.
-
-
- Real name: Irene Stegeman
Is goed.Arjen de Mooij wrote:He damkoningin, het is wel zo aardig als je niet telkens de hele tekst quote, want nu staan er op deze hele pagina ongeveer 6 nieuwe regels, en die zijn allemaal 20 keer gekopieerd.
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*
~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~
-
Dan is er dus in dit geval niks aan de hand.Peter van Heun wrote:You agree not to post any abusive, obscene, vulgar, slanderous, hateful, threatening, sexually-orientated or any other material that may violate any applicable laws.Fred van Amersfoort wrote:Die Guest mag van mij wel opzouten. Geen idee wie het is trouwens maar alles in denkt dat we hier met een kunstmatig intelligent figuur van doen hebben. Een soort sprekende plaspop. Als daderprofiel denk ik aan iemand met een neus, een hete aardappel in het strotje en bedekte oren. Mogelijk ook lange tenen en licht autistisch. Signalen van de buitenwereld lijken hem te ontgaan. Dus toch zoeken op de Veluwe?
Ik kan me niet herinneren Irene ooit gesproken te hebben.Hanco Elenbaas wrote:"You are too bitch to view this mothafucka", was dat niet ook Erik van de Weerdhoff, die jou dat vertelde, tijdens een van de laatste zomertoernooien?Damkoningin wrote:Het kan misschien raar klinken, maar ik heb het vermoeden dat Guest Erik v/d Weerdhof is..
Geen idd hoe ik er bij kom, maar dat denk ik al een poosje.
Ik kan me voorstellen dat je daarom vermoedt dat Erik zich nu achter de naam Guest verschuilt, maar het lijkt me sterk.
Eric van Dusseldorp weet bijna zeker wie Guest is!
-
- Real name: Irene Stegeman
Ik had toch al gezegd dat ik je NOOOIT gezien had. Je moet dan wel alles lezen he?!?! [img]images/smilies/icon_eek.gif[/img]
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*
Ik reageerde ook op Hanco, niet op jou. Daarnaast is het natuurlijk mogelijk om iemand te spreken zonder hem te zien. Dit nog afgezien van de mogelijkheid dat ik jou wel gezien had en jij op dat moment de andere kant op keek.Damkoningin wrote:Ik had toch al gezegd dat ik je NOOOIT gezien had. Je moet dan wel alles lezen he?!?! [img]images/smilies/icon_eek.gif[/img]