KNDB-Beker 2006
Zaterdag om 11:00h sneldammen Van Stigt Thans en Witte van Moort in Huissen om een plek in de kwartfinale. Van Stigt Thans begint met een 2-0 voorsprong en heeft aan een 4-4 gelijkspel voldoende. De volgende partijen worden gespeeld:
Barkel - Clerc
Slotboom - Van Berkel
Van de Weteringh - Leijenaar
De winnaar speelt om 12:00h tegen Wanswerd.
Barkel - Clerc
Slotboom - Van Berkel
Transfergerucht: KH naar vST?!?! [img]images/smilies/icon_eek.gif[/img] [img]images/smilies/icon_rolleyes.gif[/img]GuidoB wrote:Zaterdag om 11:00h sneldammen Van Stigt Thans en Witte van Moort in Huissen om een plek in de kwartfinale. Van Stigt Thans begint met een 2-0 voorsprong en heeft aan een 4-4 gelijkspel voldoende. De volgende partijen worden gespeeld:
Barkel - Clerc
Slotboom - Van Berkel
Alex begrijpt het weer eens niet. Zoals wel vaker bij het dammen speelt de eerstgenoemde met wit.Alex wrote:Transfergerucht: KH naar vST?!?! [img]images/smilies/icon_eek.gif[/img] [img]images/smilies/icon_rolleyes.gif[/img]GuidoB wrote:Zaterdag om 11:00h sneldammen Van Stigt Thans en Witte van Moort in Huissen om een plek in de kwartfinale. Van Stigt Thans begint met een 2-0 voorsprong en heeft aan een 4-4 gelijkspel voldoende. De volgende partijen worden gespeeld:
Barkel - Clerc
Slotboom - Van Berkel
kh speelt volgend jaar bij hijkenAlex wrote:Transfergerucht: KH naar vST?!?! [img]images/smilies/icon_eek.gif[/img] [img]images/smilies/icon_rolleyes.gif[/img]GuidoB wrote:Zaterdag om 11:00h sneldammen Van Stigt Thans en Witte van Moort in Huissen om een plek in de kwartfinale. Van Stigt Thans begint met een 2-0 voorsprong en heeft aan een 4-4 gelijkspel voldoende. De volgende partijen worden gespeeld:
Barkel - Clerc
Slotboom - Van Berkel
Had ie geen doorlopend contract bij WvM?DJNASI wrote:kh speelt volgend jaar bij hijkenAlex wrote:Transfergerucht: KH naar vST?!?! [img]images/smilies/icon_eek.gif[/img] [img]images/smilies/icon_rolleyes.gif[/img]GuidoB wrote:Zaterdag om 11:00h sneldammen Van Stigt Thans en Witte van Moort in Huissen om een plek in de kwartfinale. Van Stigt Thans begint met een 2-0 voorsprong en heeft aan een 4-4 gelijkspel voldoende. De volgende partijen worden gespeeld:
Barkel - Clerc
Slotboom - Van Berkel
Nee, was afgelopenGuidoB wrote:Had ie geen doorlopend contract bij WvM?DJNASI wrote:kh speelt volgend jaar bij hijkenAlex wrote: Transfergerucht: KH naar vST?!?! [img]images/smilies/icon_eek.gif[/img] [img]images/smilies/icon_rolleyes.gif[/img]
......door politie en dominee geweerd.....
Ik ben nu wel benieuwd hoe het zit met de wedstrijd WVM - Van Stigh. Is het inderdaad zo dat Twiest niet mee had mogen doen? Waren jullie daar niet van op de hoogte Bart? Ben om meerdere redenen wel nieuwsgierig. Speelde afgelopen seizoen voor WVM en zoals het nu nog staat zijn wij met Wanswerd jullie tegenstander. Gaan wij (zoals dat altijd uitgebreid gebeurt met Wanswerd) onze zitte voorbereide op de wedstrijd tegen WVM moete we ineens tegen Van Stigh. Hoe dan ook, wat er ook gebeurt ik zal er niet over klage, maar als er pas zaterdagochtend gesneldamt wordt, kan dat een nadeel zijn voor Wanswerd, zonder r.
-
- Real name: Irene Stegeman
DJBAMI wrote:Ik ben nu wel benieuwd hoe het zit met de wedstrijd WVM - Van Stigh. Is het inderdaad zo dat Twiest niet mee had mogen doen? Waren jullie daar niet van op de hoogte Bart? Ben om meerdere redenen wel nieuwsgierig. Speelde afgelopen seizoen voor WVM en zoals het nu nog staat zijn wij met Wanswerd jullie tegenstander. Gaan wij (zoals dat altijd uitgebreid gebeurt met Wanswerd) onze zitte voorbereide op de wedstrijd tegen WVM moete we ineens tegen Van Stigh. Hoe dan ook, wat er ook gebeurt ik zal er niet over klage, maar als er pas zaterdagochtend gesneldamt wordt, kan dat een nadeel zijn voor Wanswerd, zonder r.
Het is inderdaad zo dat Edwin niet had mee mogen doen, maar wij waren er niet van op de hoogte (onze eigen schuld, want het staat gewoon in het wedstrijdregelement).
Voor zover ik weet, wordt er zaterdag om 11 uur gesneldamd. Als het anders wordt, komt het hier vast wel op te staan.
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*
~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~
~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~
Er wordt inderdaad om 11.00 gesneldamd. Kan een kort dagje worden voor één van de teams met meer reistijd dan speeltijd.Damkoningin wrote:Het is inderdaad zo dat Edwin niet had mee mogen doen, maar wij waren er niet van op de hoogte (onze eigen schuld, want het staat gewoon in het wedstrijdregelement).
Voor zover ik weet, wordt er zaterdag om 11 uur gesneldamd. Als het anders wordt, komt het hier vast wel op te staan.
Behalve den man die de Sarphatistraat de mooiste plek van Europa vond, heb ik nooit een wonderlijker kerel gekend dan den uitvreter.
- Hanco Elenbaas
De oude Rob Clerc zal niet opgewassen blijken tegen Marino Barkel. In paniek zal de Zoetermeerder net als twee jaar geleden met de verkeerde hand zijn klok indrukken, waarna de deze keer wel alerte scheidsrechter de partij reglementair verloren verklaart.
Ook Arie van de Weteringh en Anton van Berkel zijn sympathieke personen en daarom zullen zij net als Clerc geplaagd worden door schaamtegevoel en gewetensnood. Zij waren immers al op sportieve wijze uitgeschakeld?!
De arme Edwin Twiest werd de dagen voor de wedstrijd teveel in beslag genomen door de memoires van zijn ome Leo, anders had Edwin rustig de tijd kunnen nemen om de door Guido van den Berg geschreven reglementen er nog eens nauwkeurig op na te slaan.
Net als vorig jaar zal de gerechtigheid zegevieren. Zo niet, dan staat Schiedam een pak slaag van Wanswerd te wachten.
Ook Arie van de Weteringh en Anton van Berkel zijn sympathieke personen en daarom zullen zij net als Clerc geplaagd worden door schaamtegevoel en gewetensnood. Zij waren immers al op sportieve wijze uitgeschakeld?!
De arme Edwin Twiest werd de dagen voor de wedstrijd teveel in beslag genomen door de memoires van zijn ome Leo, anders had Edwin rustig de tijd kunnen nemen om de door Guido van den Berg geschreven reglementen er nog eens nauwkeurig op na te slaan.
Net als vorig jaar zal de gerechtigheid zegevieren. Zo niet, dan staat Schiedam een pak slaag van Wanswerd te wachten.
Fijn om te horen dat je zoveel vertrouwen in ons hebt Hanco. Persoonlijk weet ik het zo nog niet wie ik liever heb als tegenstander. WvM of Van Stigh, ik denk dat WvM een geschiktere tegenstander voor ons is, hoe dan ook suc6 WvM! Ik hoop dat jullie alsnog doorgaan! Vraag is nog wel even, beginnen ze met een 2-0 achterstand, omdat Twiest niet mee had mogen doen?
-
Apart dat op de KNDB-site niet even een officieel berichtje over deze situatie geplaatst wordt.Nescio wrote:Antwoord: Ja.DJBAMI wrote:Vraag is nog wel even, beginnen ze met een 2-0 achterstand, omdat Twiest niet mee had mogen doen?
Op forums gonst het natuurlijk ook van de geruchten.....
Overigens is Wanswerd nu sterk in het voordeel. Ze kennen in ieder geval 3 spelers van hun vermoedelijke tegenstander(s) en kunnen zich daar op voorbereiden. [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]
Ik ga er in ieder geval niet van uit dat WVM en VST met zeven man naar Huissen gaan afreizen. En dat terwijl vooral bij WVM best nog wat leuke spelers op de reservebank zitten.