Danny speelde in eerste instantie een heel gewone halve hekstelling, met twee schijven op de lange lijn, terwijl van Berkel het centrum stevig in handen had. Op een gegeven moment speelde Danny met (ik geloof) 9-14 een derde schijf op de lange lijn, en een tijdje later kwam daar nog een vierde bij... terwijl het centrum nog steeds ruim aan Anton was. Hoe Danny ooit heeft kunnen winnen is me een raadsel...Bert Zwart wrote:Danny Slotboom won vanuit een naamloos skelet dat werkelijk pijn deed aan de ogen. Fantastisch.

KNDB-Beker 2006
-
Wie laat dat potje eens zien? [img]images/smilies/icon_surprised.gif[/img]MenO wrote:Danny speelde in eerste instantie een heel gewone halve hekstelling, met twee schijven op de lange lijn, terwijl van Berkel het centrum stevig in handen had. Op een gegeven moment speelde Danny met (ik geloof) 9-14 een derde schijf op de lange lijn, en een tijdje later kwam daar nog een vierde bij... terwijl het centrum nog steeds ruim aan Anton was. Hoe Danny ooit heeft kunnen winnen is me een raadsel...Bert Zwart wrote:Danny Slotboom won vanuit een naamloos skelet dat werkelijk pijn deed aan de ogen. Fantastisch.
Doordat Edwin Twiest onreglementair heeft meegespeeld, is de wedstrijd Van Stigt Thans - Witte van Moort alsnog 4-4 geworden en dient er te worden gesneldamd. Ik vermoed dat het nog een aardig karweitje zal worden om dat voor elkaar te krijgen.
Behalve den man die de Sarphatistraat de mooiste plek van Europa vond, heb ik nooit een wonderlijker kerel gekend dan den uitvreter.
-
-
- Real name: Irene Stegeman
Hoezo onreglementair??Nescio wrote:Doordat Edwin Twiest onreglementair heeft meegespeeld, is de wedstrijd Van Stigt Thans - Witte van Moort alsnog 4-4 geworden en dient er te worden gesneldamd. Ik vermoed dat het nog een aardig karweitje zal worden om dat voor elkaar te krijgen.
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*
~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~
Edwin Twiest speelde vorige keer mee met jullie tweede, nu met het eerste team. Je mag slechts voor één team spelen, dus ook niet bij een hoger team invallen.Damkoningin wrote:Hoezo onreglementair??Nescio wrote:Doordat Edwin Twiest onreglementair heeft meegespeeld, is de wedstrijd Van Stigt Thans - Witte van Moort alsnog 4-4 geworden en dient er te worden gesneldamd. Ik vermoed dat het nog een aardig karweitje zal worden om dat voor elkaar te krijgen.
Behalve den man die de Sarphatistraat de mooiste plek van Europa vond, heb ik nooit een wonderlijker kerel gekend dan den uitvreter.
Zou uiteraard kunnen, maar stel dat één van de spelers bijvoorbeeld moet werken, dan heb je al een probleem. En hoe los je dat dan op?Bert Zwart wrote:zaterdagochtend om half twaalf?Nescio wrote:Doordat Edwin Twiest onreglementair heeft meegespeeld, is de wedstrijd Van Stigt Thans - Witte van Moort alsnog 4-4 geworden en dient er te worden gesneldamd. Ik vermoed dat het nog een aardig karweitje zal worden om dat voor elkaar te krijgen.
-
Ohw.. Staat dat ergens op papier waar ik dat kan lezen?? Want ben wel benieuwd of er nog meerdere regels zijn.Nescio wrote:Edwin Twiest speelde vorige keer mee met jullie tweede, nu met het eerste team. Je mag slechts voor één team spelen, dus ook niet bij een hoger team invallen.Damkoningin wrote:Hoezo onreglementair??Nescio wrote:Doordat Edwin Twiest onreglementair heeft meegespeeld, is de wedstrijd Van Stigt Thans - Witte van Moort alsnog 4-4 geworden en dient er te worden gesneldamd. Ik vermoed dat het nog een aardig karweitje zal worden om dat voor elkaar te krijgen.
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*
-
Spel- en wedstrijdreglement KNDB, art. 54b.6.Damkoningin wrote:Ohw.. Staat dat ergens op papier waar ik dat kan lezen?? Want ben wel benieuwd of er nog meerdere regels zijn.Nescio wrote:Edwin Twiest speelde vorige keer mee met jullie tweede, nu met het eerste team. Je mag slechts voor één team spelen, dus ook niet bij een hoger team invallen.Damkoningin wrote: Hoezo onreglementair??
Je kunt het spel- en wedstrijdreglement vanaf de KNDB-site downloaden. Link wedstrijden - wedstrijdzaken - spel- en wedstrijdreglement.
Heel veel regels Irene! [img]images/smilies/icon_surprised.gif[/img] [img]images/smilies/icon_sad.gif[/img]
-
Dank je.Piet Bouma wrote:
Spel- en wedstrijdreglement KNDB, art. 54b.6.
Je kunt het spel- en wedstrijdreglement vanaf de KNDB-site downloaden. Link wedstrijden - wedstrijdzaken - spel- en wedstrijdreglement.
Heel veel regels Irene! [img]images/smilies/icon_surprised.gif[/img] [img]images/smilies/icon_sad.gif[/img]
-
Als je de vrijwel identieke situatie van de bekerfinale van vorig jaar bekijkt (Tjalling Goedemoed onreglementair meegedaan), dan kun je concluderen dat WvM waarschijnlijk met 2-0 achterstaat bij het sneldammen.pieter wrote:Ik neem aan dat Edwin Twiest dan ook niet mee mag doen aan het sneldammen.
Mag Witte van Moort dan nog wel een andere speler opstellen, of staan ze al met 2-0 achter?
Ze staan inderdaad met 2-0 achter en Van Stigt Thans heeft genoeg aan 4-4 doordat er nu de winst op het hoogste bord is.pieter wrote:Ik neem aan dat Edwin Twiest dan ook niet mee mag doen aan het sneldammen.
Mag Witte van Moort dan nog wel een andere speler opstellen, of staan ze al met 2-0 achter?
-
Dan moet Ron wel achter de borden verschijnen, anders is het gewoon 0-0.Nescio wrote:Ze staan inderdaad met 2-0 achter en Van Stigt Thans heeft genoeg aan 4-4 doordat er nu de winst op het hoogste bord is.pieter wrote:Ik neem aan dat Edwin Twiest dan ook niet mee mag doen aan het sneldammen.