INDELING HALVE FINALE'S JUNIOREN EN ASPIRANTEN

Edwin Twiest

Post by Edwin Twiest » Tue Apr 25, 2006 13:40

Komen de partijen er dan ook op?

Scheelt me weer een kwartier op een ronde [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img] [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]

Wel handig die site van jou Piet! (had ik nog niet gezegd geloof ik)

MenO

Post by MenO » Wed Apr 26, 2006 20:12

Maartuhhh wrote:Ik denk dat je bij poule A ook rekening moet houden met Hoeve, Door voor poule B eenvoudig te zeggen doe je Joel Palmans toch wat tekort lijkt mij.. Poule C ben ik het wel me Tijn eens.

Voor de aspiranten moet je bij poule B ook rekening houden met Matthias de Kruiijff.

Je vergeet in Poule C Thijs Gerritsen te noemen, denk dat hij 1 can de groningers wel voor blijft.
Thijs is zeker een grote concurrent voor de Noorderlingen.
Joel kan het de drie andere misschien een beetje lastig maken, maar een echte bedreiging zal hij toch niet vormen. Daarvoor dwingt hij te weinig af.
Maar écht eenvoudig is het natuurlijk nooit [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]

Damkoningin
Real name: Irene Stegeman

Re: INDELING HALVE FINALE'S JUNIOREN EN ASPIRANTEN

Post by Damkoningin » Fri Apr 28, 2006 14:14

mountain wrote:aangezien nog niemand anders dit gedaan heeft zal ik de namen van spelers per speelplaats even doorgeven. Kies uw favoriet en kijk straks wie de gelukkigen zijn om naar de respectievelijke finale's te gaan.

Junioren poule A (Westerhaar)Daniel Merkus, Gert Jan Hoeve, Robin Vogelaar, Danny de Bruijn, Jeroen Stolwijk, René Wijpkema, Niek Kloppenburg en Matthijs van Hofwegen

Junioren poule B (Hollandscheveld)
Stijn Tuytel, Dennie van Dijk, Arjen Timmer, Robert Jan van den Akker, Joel Palmans, Arno Bos, Johan Verboom en Mike Koopmanschap.

Junioren poule C (Wageningen)
Jochem Zweerink, Martijn Rentmeester, Martijn van der Klis, Karst van Keijzerswaard, Thomas Wielaard, Florian Hoeve, Andrea Gutter en Aldert van Eck.

Aspiranten poule A (Wapenveld)
Frerik Andriessen, Zainal Palmans, Casper Remeijer, Sjoerd ten Brinke, Jan van Dijk, Feroz Amirkhan, Maikel van den Esker en Arfidah Beset.

Aspiranten poule B (Hengelo)
Stefan Stapper, Yuen Wong, Joeri Hezemans, Harmjan Lammers, Derk Jan Riesthuis, Matthias de Kruijf, Kevin Meurs en Roland de Rijke.

Aspiranten poule C (Zegveld)
Roel Boomstra, Mei Jhi Wu, Thijs Gerritsen, Richard Bos, Martin van Meerkerk, Brian Ringelestijn, Gideon de Bruin en Nick Hoving.
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*

~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~

Jochem Zweerink

Re: INDELING HALVE FINALE'S JUNIOREN EN ASPIRANTEN

Post by Jochem Zweerink » Fri Apr 28, 2006 16:08

Damkoningin wrote:
mountain wrote:aangezien nog niemand anders dit gedaan heeft zal ik de namen van spelers per speelplaats even doorgeven. Kies uw favoriet en kijk straks wie de gelukkigen zijn om naar de respectievelijke finale's te gaan.

Junioren poule A (Westerhaar)Daniel Merkus, Gert Jan Hoeve, Robin Vogelaar, Danny de Bruijn, Jeroen Stolwijk, René Wijpkema, Niek Kloppenburg en Matthijs van Hofwegen

Junioren poule B (Hollandscheveld)
Stijn Tuytel, Dennie van Dijk, Arjen Timmer, Robert Jan van den Akker, Joel Palmans, Arno Bos, Johan Verboom en Mike Koopmanschap.

Junioren poule C (Wageningen)
Jochem Zweerink, Martijn Rentmeester, Martijn van der Klis, Karst van Keijzerswaard, Thomas Wielaard, Florian Hoeve, Andrea Gutter en Aldert van Eck.

Aspiranten poule A (Wapenveld)
Frerik Andriessen, Zainal Palmans, Casper Remeijer, Sjoerd ten Brinke, Jan van Dijk, Feroz Amirkhan, Maikel van den Esker en Arfidah Beset.

Aspiranten poule B (Hengelo)
Stefan Stapper, Yuen Wong, Joeri Hezemans, Harmjan Lammers, Derk Jan Riesthuis, Matthias de Kruijf, Kevin Meurs en Roland de Rijke.

Aspiranten poule C (Zegveld)
Roel Boomstra, Mei Jhi Wu, Thijs Gerritsen, Richard Bos, Martin van Meerkerk, Brian Ringelestijn, Gideon de Bruin en Nick Hoving.
Joost Verplak doet dus niet mee begrijp ik? Maar Bert, jij zei dat Joost sinds 1 januari 2006 weer volop met dammen bezig is; waarom trekt hij zich dan terug voor de HF? Lijkt onlogisch.

Maartuhhh

Post by Maartuhhh » Mon May 01, 2006 13:26

De HF is weer begonnen!!
Op de site van HDC Hoogeveen worden de partijen bijgehouden van junioren poule B!!

http://members.home.nl/gerrit.vosmeijer/index.htm

onder kopje HF Junioren.

Hoe laat ze er op staan weet ik niet, vorig jaar werden ze direct na afloop doorgestuurd via een computer daar. Zelf ben ik er dit jaar niet bij betrokken dus heb ik ook geen idee hoe laat ze erop staan. Hou de site maar in de gaten!!

kanari

Post by kanari » Mon May 01, 2006 16:54

In junioren poule C heeft Martijn van Andrea gewonnen. De anderen waren nog bezig.

kneeltje

Post by kneeltje » Mon May 01, 2006 17:09

In Huissen (pupillen) is de eerste ronde gespeeld. De uitslagen:
Uitslagen
Ronde 1 01-05-2006 NK pupillen 2006

Lotte Aleven
Vicky Andriessen
1-1

Thijs Alderliesten
Yael Samanter
2-0

Ricardo Prins
Arwin Lammers
2-0

Rik Verboon
Martijn de Leeuw
1-1

Jos Plijter
Jan Peter Visser
1-1

Maarten de With
Conall Sleutel
1-1

Wilco van Beest
Thijs van den Broek
0-2

Geoffrey dl Fonteyne
Heike Verheul
1-1

Pepijn van den Brink
Michiel Torn
0-2

mountain

uitslagen zegveld

Post by mountain » Mon May 01, 2006 21:26

OK vandaag de enige keer dat ik dat hier doe en daarna mag iedereen op de weblog kijken (www.bloggers.nl/halvefinalezegveld)
Streven is om vóór 9 uur s avonds de uitslagen er op te hebben. (afhankelijk van de uitslag van de laatste wedstrijd.)
Vandaag lukte het om het om rond 8 uur alles geplaatst te hebben.
De uitslagen waren:
Roel Boomstra - Nick Hoving 2-0
Mei-Jhi Wu - Gideon de Bruin 1-1
Thijs Gerritsen - Brian Ringelestijn 2-0
Richard Bos- Martin van Meerkerk 2-0

Damkoningin
Real name: Irene Stegeman

Post by Damkoningin » Tue May 02, 2006 02:57

Uitslagen poule A Junioren:

D. Merkus - M. van Hofwegen 1-1
G.J Hoeve - N. Kloppenburg 1-1
R. Vogelaar - R. Wijpkema 2-0
D. de Bruin - J. Stolwijk 0-2
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*

~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~

Vengaboy

Post by Vengaboy » Tue May 02, 2006 13:55

http://www.damclubwittevanmoort.nl/

stand + uitslagen + partijen
......door politie en dominee geweerd.....

Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas » Tue May 02, 2006 20:15

Jan Groeneveld schrijft dat de partijen in groep A van de halve finale aspiranten zijn te volgen op:

http://www.damclub-onsgenoegen.nl/NKPartijen.asp

Wytze Sytsma

Post by Wytze Sytsma » Tue May 02, 2006 20:52

Halve finale aspiranten poule B in Hengelo is te volgen op:

http://www.maasvanthoog.org/

Maartuhhh

Post by Maartuhhh » Fri May 05, 2006 21:58

Bijna alle HF's zijn weer gespeeld en hier en daar een verassing, wat mij het meest op valt is dat in Westerhaar Wypkema zich plaatst met zijn gemiddelde!! Kan mij niet heugen wanneer je genoeg had aan je gemiddelde om 3de te worden..

Of kan iemand zich dat nog wel herinneren??

kanari

Post by kanari » Sat May 06, 2006 19:09

Maartuhhh wrote:Bijna alle HF's zijn weer gespeeld en hier en daar een verassing, wat mij het meest op valt is dat in Westerhaar Wypkema zich plaatst met zijn gemiddelde!! Kan mij niet heugen wanneer je genoeg had aan je gemiddelde om 3de te worden..

Of kan iemand zich dat nog wel herinneren??
Vind 't toch ook een verassing dat Thomas Wielaard in Wageningen zelfs al een ronde voor 't einde kampioen was.
Maar idd ook opvallend dat je met een gemiddelde 3e wordt!

hans andriessen

Post by hans andriessen » Mon May 08, 2006 00:33

kanari wrote:
Vind 't toch ook een verassing dat Thomas Wielaard in Wageningen zelfs al een ronde voor 't einde kampioen was.
Thomas Wielaard heeft in zijn pupillen- en aspirantentijd weinig aan de PK's in WHDB meegedaan. Daarom is hij landelijk niet zo bekend.
Maar hij is een degelijke speler die vaak tot winst komt.
In de NC had hij 14 uit 11. Hiervan maar 3 remises.

Het bereiken van de finale is een beloning voor het jarenlang zelfstandig trainen; de laatste jaren met enige ondersteuning.

Post Reply