transfer geruchten

Post Reply
GuidoB

Post by GuidoB » Tue Apr 25, 2006 17:23

Hanco Elenbaas wrote:Wat eveneens wel verteld kan worden is dat Bhiem Ramdien in 2007 zal terugkeren naar Hiltex 2. Eigenlijk wou Bhiem het liefst dit seizoen al voor ons spelen, maar hij had zijn woord reeds gegeven aan Zaanstreek en zal dus nog één jaartje voor de club van Guido spelen.
Heeft de Zaanstreek toch nog een beetje promotiekans. Men had het daar over een nieuwe speler waarmee ze bezig waren. Wie dit is en of het (al) rond is, weet ik niet. Overigens is Zaanstreek niet echt mijn club. Mijn club was Krommenie, maar die is helaas anderhalf jaar geleden opgeheven. Vervolgens heeft men alle leden overgeheveld naar Zaanstreek en sindsdien ben ik daar lid, om de simpele reden dat ik mijn lidmaatschap nooit heb opgezegd. Ik deed altijd aan sponsoring van het dammen in Krommenie, door wel contributie te betalen maar daar niets voor terug te krijgen. Nu doe ik dus aan sponsoring van het dammen in de Zaanstreek. Ik blijf het jammer vinden dat damclub Krommenie is opgeheven, maar ik schijn het enige oud-lid te zijn die dit vindt. Kennelijk went zo'n fusie toch sneller als je in de Zaanstreek woont.

GuidoB

Post by GuidoB » Tue Apr 25, 2006 17:24

Dieter wrote:Een beetje gerucht hoeft toch ook niet altijd waar te zijn, er gaan ook hardnekkige geruchten over Ba, Samb, Ndonzi en Kouogueu
Klinkt als een leuk bekerviertal. Waar gaan ze spelen?

Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas » Tue Apr 25, 2006 17:37

GuidoB wrote: Heeft de Zaanstreek toch nog een beetje promotiekans. Men had het daar over een nieuwe speler waarmee ze bezig waren. Wie dit is en of het (al) rond is, weet ik niet.
Zaanstreek's sponsor Erik van der Haar heeft tevergeefs geprobeerd Martin van Dijk bij IJmuiden weg te kopen.

Piet Bouma

Post by Piet Bouma » Tue Apr 25, 2006 17:49

Hanco Elenbaas wrote:
Bert Zwart wrote:Jammer als Francis weggaat, hij heeft het bij DVSB nog niet verteld.
Twee dagen geleden is me juist verteld dat het nog even geheim moest blijven omdat Francis het eerst aan Evert wou doorgeven.
Het lijkt me een groot verlies voor DVSB, maar nog erger is het voor Damcombinatie Zaanstreek, dat nu bijna zeker weer afhankelijk wordt van een beslissingswedstrijd (tegen Huizum?) om te promoveren.
Opvallend is dat onze Hanco pijlsnel allerlei geruchten over andere clubs de wereld ingooit. Over zijn eigen Hiltex kunnen we alleen nog een berichtje over versterking in 2007 lezen.

Mogelijk te laat.... Het is niet uit te sluiten dat aanwinst Ramdien in een beslissingswedstrijd het doek over Hiltex 2 laat vallen.

Uit een andere thread
Bert Zwart wrote:Ton gaat inderdaad voor Hiltex spelen, tegen een wedde van 10 Duveltjes en 40 trappisten per wedstrijd.
En ondanks dat ik volgens Hanco de geldschieters op dit Forum genoeg geprikkeld heb om investeringen te doen, laat hijzelf dit bericht volstrekt aan zich voorbijgaan. En dat terwijl Hiltex topgrootmeesters nodig heeft om Hein te vervangen.
Nee, betreffende Hiltex moeten we wachten totdat de programmaboekjes in onze bus vallen.
Heb je een spreekverbod over Hiltex in het seizoen 2006/2007 Hanco? [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]

Gerucht: transfer Goedemoed naar Franeker nog niet rond. Kapers zijn op de kust.
Wel gaat hij komend seizoen bij Grou provinciaal spelen en in de finale van het FK meedoen!!
Het zo door Kosmos verguisde Friesland verwelkomt de verloren zoon!

Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas » Tue Apr 25, 2006 18:03

Inderdaad komt hier van mij alleen nog transfernieuws over andere clubs. Voor transfernieuws over Hiltex moet je bij Urker zijn, op het anoniemenforum.

Nog een nieuwtje: Gauke Dirk Nijholt naar Huizum 1.

Bert Zwart

Post by Bert Zwart » Tue Apr 25, 2006 18:17

De overgang van Goedemoed naar Franeker per 1 juli 2006 is volgens mij niet eens aan de orde.

De vier door Dieter genoemde spelers spelen volgend jaar allemaal voor CEMA. CEMA is daarmee titelkandidaat.

blondegod

Post by blondegod » Wed Apr 26, 2006 07:31

Piet Bouma wrote:
En dat terwijl Hiltex topgrootmeesters nodig heeft om Hein te vervangen.
Gaat Hein nu eigenlijk nog naar Angarde?? of is dat van de baan?

Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas » Thu Apr 27, 2006 11:28

Gerucht:
Ingo Greveraars van Raes Maastricht naar Heijmans Excelsior.
Roepnarain Bhawanibhiek van Heijmans Excelsior naar Gandhi Amsterdam Zuidoost.

Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas » Thu Apr 27, 2006 23:09

Auke Scholma naar DVSB. [img]images/smilies/icon_exclaim.gif[/img]

Bert Zwart

Post by Bert Zwart » Thu Apr 27, 2006 23:10

dat is goed nieuws!

Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas » Thu Apr 27, 2006 23:25

Ik denk dat Rein van der Pal nu ook wel naar DVSB wil!

Hebben Harm Wiersma en Auke Scholma wel eens eerder in één team gespeeld? Toen Huizum in 1974 landskampioen werd zat Auke Scholma er nog niet bij, kijk maar:

Image

Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas » Thu Apr 27, 2006 23:46

Image
Francis Paul Tholel van DVSB naar Bart Smit Volendam.
Ruud Kloosterman van ZDV Zwijndrecht naar PWG.
PWG zat ook achter Francis aan, maar viste achter het net, dankzij de vlugge Volendammers. PWG is nu op zoek naar een andere aanwinst om meer kans te maken in de concurrentieslag met Heijmans Excelsior.

Bert Zwart

Post by Bert Zwart » Fri Apr 28, 2006 00:06

ik kan me niet voorstellen dat het waar is, is Meurs juist niet op zoek naar versterking, of valt het daar uit elkaar?

Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas » Fri Apr 28, 2006 00:21

Bert Zwart wrote:ik kan me niet voorstellen dat het waar is, is Meurs juist niet op zoek naar versterking, of valt het daar uit elkaar?
Spelers komen en gaan en daarvoor in de plaats komen er weer anderen.
Meurs Denk en Zet zal nooit helemaal uit elkaar vallen. Hopelijk slaat Haitze hard terug op de transfermarkt!

Jochem Zweerink

Post by Jochem Zweerink » Sat Apr 29, 2006 13:35

Sven Winkel van WvM Westerhaar naar VST Schiedam.

Post Reply