INDELING HALVE FINALE'S JUNIOREN EN ASPIRANTEN

mountain

INDELING HALVE FINALE'S JUNIOREN EN ASPIRANTEN

Post by mountain » Tue Apr 18, 2006 17:53

aangezien nog niemand anders dit gedaan heeft zal ik de namen van spelers per speelplaats even doorgeven. Kies uw favoriet en kijk straks wie de gelukkigen zijn om naar de respectievelijke finale's te gaan.

Junioren poule A (Westerhaar)Daniel Merkus, Gert Jan Hoeve, Robin Vogelaar, Danny de Bruijn, Jeroen Stolwijk, René Wijpkema, Niek Kloppenburg en Joost Verplak.

Junioren poule B (Hollandscheveld)
Stijn Tuytel, Dennie van Dijk, Arjen Timmer, Robert Jan van den Akker, Joel Palmans, Arno Bos, Johan Verboom en Mike Koopmanschap.

Junioren poule C (Wageningen)
Jochem Zweerink, Martijn Rentmeester, Martijn van der Klis, Karst van Keijzerswaard, Thomas Wielaard, Florian Hoeve, Andrea Gutter en Aldert van Eck.

Aspiranten poule A (Wapenveld)
Frerik Andriessen, Zainal Palmans, Casper Remeijer, Sjoerd ten Brinke, Jan van Dijk, Feroz Amirkhan, Maikel van den Esker en Arfidah Beset.

Aspiranten poule B (Hengelo)
Stefan Stapper, Yuen Wong, Joeri Hezemans, Harmjan Lammers, Derk Jan Riesthuis, Matthias de Kruijf, Kevin Meurs en Roland de Rijke.

Aspiranten poule C (Zegveld)
Roel Boomstra, Mei Jhi Wu, Thijs Gerritsen, Richard Bos, Martin van Meerkerk, Brian Ringelestijn, Gideon de Bruin en Nick Hoving.

MenO

Re: INDELING HALVE FINALE'S JUNIOREN EN ASPIRANTEN

Post by MenO » Tue Apr 18, 2006 17:59

Junioren poule A (Westerhaar)Daniel Merkus, Robin Vogelaar en Joost Verplak.
Opvallend dat Joost toch nog een keer meedoet aan het NK!

Stijn Tuytel, Arjen Timmer en Mike Koopmanschap

Jochem Zweerink, Martijn Rentmeester, Martijn van der Klis.
Martijn R en zeker Jochem lijken me zekerheidjes. Spannend om de derde plaats!

Frerik Andriessen, Zainal Palmans, Casper Remeijer

Stefan Stapper, Yuen Wong, Harmjan Lammers of Derk Jan Riesthuis.

Roel Boomstra, Mei Jhi Wu en Nick Hoving.
Alle drie de Groningse 'aspirantenjongens' in één poule...

Edwin Twiest

Post by Edwin Twiest » Tue Apr 18, 2006 20:56

MenO wrote:Junioren poule A (Westerhaar)Daniel Merkus, Robin Vogelaar en Joost Verplak.
Moet -ie zich wel plaatsen natuurlijk!

Stijn Tuytel, Arjen Timmer en Mike Koopmanschap

Jochem Zweerink, Martijn Rentmeester, Martijn van der Klis.
Martijn R en zeker Jochem lijken me zekerheidjes. Spannend om de derde plaats!

Frerik Andriessen, Zainal Palmans, Casper Remeijer

Stefan Stapper, Yuen Wong, Harmjan Lammers of Derk Jan Riesthuis.

Roel Boomstra, Mei Jhi Wu en Nick Hoving.
Alle drie de Groningse 'aspirantenjongens' in één poule...

Jochem Zweerink

Post by Jochem Zweerink » Tue Apr 18, 2006 22:10

mountain wrote:aangezien nog niemand anders dit gedaan heeft zal ik de namen van spelers per speelplaats even doorgeven. Kies uw favoriet en kijk straks wie de gelukkigen zijn om naar de respectievelijke finale's te gaan.

Junioren poule A (Westerhaar)Daniel Merkus, Gert Jan Hoeve, Robin Vogelaar, Danny de Bruijn, Jeroen Stolwijk, René Wijpkema, Niek Kloppenburg en Joost Verplak.

Stijn Tuytel, Dennie van Dijk, Arjen Timmer, Robert Jan van den Akker, Joel Palmans, Arno Bos, Johan Verboom en Mike Koopmanschap.

Jochem Zweerink, Martijn Rentmeester, Martijn van der Klis, Karst van Keijzerswaard, Thomas Wielaard, Florian Hoeve, Andrea Gutter en Aldert van Eck.

Frerik Andriessen, Zainal Palmans, Casper Remeijer, Sjoerd ten Brinke, Jan van Dijk, Feroz Amirkhan, Maikel van den Esker en Arfidah Beset.

Stefan Stapper, Yuen Wong, Joeri Hezemans, Harmjan Lammers, Derk Jan Riesthuis, Matthias de Kruijf, Kevin Meurs en Roland de Rijke.

Roel Boomstra, Mei Jhi Wu, Thijs Gerritsen, Richard Bos, Martin van Meerkerk, Brian Ringelestijn, Gideon de Bruin en Nick Hoving.
Aangezien ik zelf deelenemer ben zal ik mij van een voorspelling onthouden. Ik wil echter nog wel wat over de hf indeling kwijt; en wel over de aspiranten poule C. Ik vind het vreemd vind dat drie spelers van dezelfde club zo ongelijk verdeeld zijn over de drie poules. Lijkt mij niet erg leuk om tijdens een HF 2 van de 7 partijen tegen een clubgenoot te moeten spelen. Maar wellicht zijn de meningen daarover verdeeld. De krachten vind ik overigens goed en gelijk over de verschillende poules verdeeld. De poule-indelers hebben hun werk (naar mijn mening) dus goed gedaan!

MenO

Post by MenO » Wed Apr 19, 2006 15:39

Dat Roel, Mei-Jhi en Nick bij elkaar in 1 poule zitten, is min of meer een koekje van eigen deeg.
Roel heeft zich namelijk geplaatst via Drente, zodat Mei-Jhi en Nick een kans zouden hebben via Groningen. Mei-Jhi werd eerste en plaatste zich voor de hf, Nick kreeg een keuzeplaats.
Dus dat ze 'toevallig' clubgenoten zijn doet niet terzake: ze zijn op drie verschillende tickets de hf binnengekomen.
Jammer is het wel natuurlijk, maar ook wel interessant

MenO

Post by MenO » Wed Apr 19, 2006 15:40

Edwin Twiest wrote:
MenO wrote:Junioren poule A (Westerhaar)Daniel Merkus, Robin Vogelaar en Joost Verplak.
Moet -ie zich wel plaatsen natuurlijk! [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]
Ik bedoel dattie een poging waagt, dat vind ik al opzienbarend
Maar ik wens Joost veel geluk en ik hoop dat hij de finale haalt [img]images/smilies/icon_smile.gif[/img]

Bert Zwart

Post by Bert Zwart » Wed Apr 19, 2006 15:53

Joost Verplak heeft zijn damcarriere per 1 januari weer opgepakt en is hard aan het trainen.

ZevenInEenKlap

Post by ZevenInEenKlap » Wed Apr 19, 2006 19:15

Bert Zwart wrote:Joost Verplak heeft zijn damcarriere per 1 januari weer opgepakt en is hard aan het trainen.
Eens een dammer, altijd een dammer!
(op een dag zal ik er ook weer aan moeten geloven)
"The flowers that bloom in the warmth of the sun are there to be loved by everyone"
==> Aphex Twin - Come to Daddy

Bonja
Real name: Bennie Hiddink

Post by Bonja » Fri Apr 21, 2006 21:57

Aangezien ik zelf deelenemer ben zal ik mij van een voorspelling onthouden.
Kom Jochem niet drieterug, ie wordt mak eerste in oe poel

Tijn
Real name: Martijn van Gortel

Post by Tijn » Sat Apr 22, 2006 21:56

Merkus, Vogelaar en Stolwijk of Verplak.. Gun het de mensen die er meer voor doen uiteraard meer.. dus: Stolwijk!

Tuytel, Timmer, Koopmanschap.. eenvoudig!

Zweerink, Rentmeester en Klis.

Andriessen, Palmans en waarschijnlijk Remeijer.

Stapper, Wong, Hezemans.

De drie van het Noorden.

Bert Zwart

Post by Bert Zwart » Sat Apr 22, 2006 21:59

poule A is een prooi voor Gert-Jan Hoeve.

Maartuhhh

Post by Maartuhhh » Sun Apr 23, 2006 14:11

Ik denk dat je bij poule A ook rekening moet houden met Hoeve, Door voor poule B eenvoudig te zeggen doe je Joel Palmans toch wat tekort lijkt mij.. Poule C ben ik het wel me Tijn eens.

Voor de aspiranten moet je bij poule B ook rekening houden met Matthias de Kruiijff.

Je vergeet in Poule C Thijs Gerritsen te noemen, denk dat hij 1 can de groningers wel voor blijft.

Jochem Zweerink

Post by Jochem Zweerink » Tue Apr 25, 2006 09:25

Het toernooi zal trouwens te volgen zijn via www.damxl.nl ; de aspiranten/juniorensite van de KNDB. Het rooster en de overige toernooigegevens zijn reeds op eerdergenoemde site te vinden.

mountain

aspiranten poule c in zegveld

Post by mountain » Tue Apr 25, 2006 11:35

voor de aspiranten in poule c ga ik een weblog bijhouden, dus naast het plaatsen van de uitslagen probeer ik ook de spelers/speelster zover te krijgen om wat commentaar te leveren op hun eigen partijen. En ik zal wat foto's plaatsen vermoed ik.
Dit alles te vinden onder www.bloggers.nl/halvefinalezegveld . (mogelijk krijg je eerst een grote lijst met alle webloggen dan dus gewoon scrollen naar de H)

Piet Bouma

Post by Piet Bouma » Tue Apr 25, 2006 13:05

Jochem Zweerink wrote:Het toernooi zal trouwens te volgen zijn via www.damxl.nl ; de aspiranten/juniorensite van de KNDB. Het rooster en de overige toernooigegevens zijn reeds op eerdergenoemde site te vinden.
Op Toernooibase zullen de HF NK junioren ook bijgehouden worden. Het volgende linkje: http://toernooibase.kndb.nl/opvraag/sta ... d=119&jr=6

Ook de uitslagen van het NK junioren 2005 ( http://toernooibase.kndb.nl/opvraag/sta ... Id=48&jr=6 ) en NK aspiranten 2005 ( http://toernooibase.kndb.nl/opvraag/sta ... Id=52&jr=6 ) zijn daar nog te bezichtigen.

Allemaal in de DamXL-look. (Ook zo in DamXl te integreren).

Desgewenst wil ik de HF aspiranten er ook nog wel even opzetten. (al telt dat tot dusver niet mee in de rating....???)

Post Reply