Geruchten over unieke versterking Hiltex
Geruchten over unieke versterking Hiltex
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat een zeker T.S. kandidaat is om Hiltex (vroeger CDA) te versterken. Weet iemand of dit klopt?
-
Re: Geruchten over unieke versterking Hiltex
Wordt met T.S. Theo Schimmel bedoeld of??Urker wrote:Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat een zeker T.S. kandidaat is om Hiltex (vroeger CDA) te versterken. Weet iemand of dit klopt?
Nee. Ton Schotanus (Anton voor niet-intimi).Voorpost wrote:Wordt met T.S. Theo Schimmel bedoeld of??Urker wrote:Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat een zeker T.S. kandidaat is om Hiltex (vroeger CDA) te versterken. Weet iemand of dit klopt?
Uit het boek Ton Sijbrands, dammer, pag. 19 [Het Spectrum 1973]:
Het gaat de heer Sijbrands niet om het feit, dat 'Ton' meer cachet aan zijn persoonlijkheid zou geven dan 'Tonnie' (of 'Tonny'), alswel om het feit dat hij bij zijn naam aangesproken wenst te worden. ('Nou ja, eigenlijk heet ik Teunis, maar dat zegt niemand. Zelfs mijn ouders niet.')
Het gaat de heer Sijbrands niet om het feit, dat 'Ton' meer cachet aan zijn persoonlijkheid zou geven dan 'Tonnie' (of 'Tonny'), alswel om het feit dat hij bij zijn naam aangesproken wenst te worden. ('Nou ja, eigenlijk heet ik Teunis, maar dat zegt niemand. Zelfs mijn ouders niet.')
- Hanco Elenbaas
Die bron was jammer genoeg niet zo betrouwbaar.Urker wrote:Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat een zeker T.S. kandidaat is om Hiltex (vroeger CDA) te versterken. Weet iemand of dit klopt?
-