transfer geruchten

Post Reply
Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas » Fri Mar 31, 2006 02:50

Bert Zwart wrote:Eddy Azimullah, een speler met FMJD rating van 2250, zoekt een club. Hij heeft zelf een sponsor en is erg ambitieus! als iemand belangstelling heeft, laat het me dan weten.
Eddy is oud-kampioen van Suriname (1991) en een broer van Rudy, dus namens Hiltex 2 ben ik zeer geïnteresseerd! Maar voor elk hoofdklasseteam zou Eddy een versterking betekenen. Is hij kort geleden verhuisd van de VS naar Nederland?

Bert Zwart

Post by Bert Zwart » Fri Mar 31, 2006 17:39

Double_D wrote:
Bert Zwart wrote:
Vraagje wrote:Het zou hier al eerder worden gepost op het forum, en ik weet de reden ook niet dat het niet is gebeurd, maar Troesoe is nog op zoek naar drie basisspelers voor het komende seizoen voor het eerste team (hoofdklasse). Er wordt niet betaald.

Belangstellenden kunnen contact opnemen met mij.
erikvandeweerdhofapenstaarthotmailpuntcom
Worden de reiskosten wel vergoed? Moet er contributie worden betaald?
Ik denk niet dat ze je iedere keer uit de VS over zullen laten vliegen Bert [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]
Ik blijf gewoon lid van DVSB en zal op gepaste tijdstippen voor het tweede uitkomen. De post van Vraagje was echter niet duidelijk op deze punten en het leek me goed om deze duidelijkheid te verschaffen, het was dus een oprechte vraag.

Vraagje

Post by Vraagje » Fri Mar 31, 2006 18:28

Bert Zwart wrote:Eddy Azimullah, een speler met FMJD rating van 2250, zoekt een club. Hij heeft zelf een sponsor en is erg ambitieus! als iemand belangstelling heeft, laat het me dan weten.
Nou 1 + 1 lijkt me 2. Zeer zeker belangstelling. Wellicht interessant voor hem dat Troesoe natuurlijk zeer Surinaamse roots heeft.
Last edited by Vraagje on Fri Mar 31, 2006 18:35, edited 1 time in total.
De meest gehate dammer allertijden.

Vraagje

Post by Vraagje » Fri Mar 31, 2006 18:30

Als het aan mij ligt worden vooralsnog alleen de reiskosten naar uitwedstrijden betaald en moet gewoon contributie worden betaald. Eerst maar eens alle achterstanden wegwerken, dan zien we verder. Maar voor alle duidelijkheid, ik ben geen bestuurslid meer en ga daar dus niet over. Wel doe ik de administratie en ik kan wel zeggen dat ik pas geld naar spelers zal overmaken als de achterstanden bij de bond zijn voldaan.

Laat even 1 ding duidelijk zijn, je hoeft geen rating van 1400 of zo te hebben om in aanmerking te komen, maar voor spelers die nu op een lager niveau spelen maar zich op hoger niveau willen ontwikkelen is Troesoe wellicht een interessante optie.
De meest gehate dammer allertijden.

Bert Zwart

Post by Bert Zwart » Fri Mar 31, 2006 18:48

Troesoe is dus bijna failliet, Erik?

Tijn
Real name: Martijn van Gortel

Post by Tijn » Fri Mar 31, 2006 19:05

Ik loop stage bij de Kredietbank.
Aanvraagsetje nodig, Erik?

Eric van Dusseldorp

Post by Eric van Dusseldorp » Fri Mar 31, 2006 21:28

Tijn wrote: Wat nou minderjarig? Mensen die op 29 februari geboren zijn, díe zijn minder jarig en voor de rest zijn we allemaal even vaak jarig!!
Dan ben ik minderjarig want ik ben op 29 februari 1960 geboren.

Alex

Post by Alex » Fri Mar 31, 2006 21:38

Eric van Dusseldorp wrote:
Tijn wrote: Wat nou minderjarig? Mensen die op 29 februari geboren zijn, díe zijn minder jarig en voor de rest zijn we allemaal even vaak jarig!!
Dan ben ik minderjarig want ik ben op 29 februari 1960 geboren.
Nee Eric, beter lezen [img]images/smilies/icon_razz.gif[/img]

Tijn
Real name: Martijn van Gortel

Post by Tijn » Sun Apr 02, 2006 20:13

DUO is een Limburger rijker (niet mij natuurlijk).

Peter Moonen

Post by Peter Moonen » Sun Apr 02, 2006 20:24

Tijn wrote:DUO is een Limburger rijker (niet mij natuurlijk).
En Olga en Brion weer terug bij Cema de Vaste Zet???

Peter Moonen

Post by Peter Moonen » Mon Apr 03, 2006 10:07

Een speler van Raes DC!
E. Bude ?????

blondegod

Post by blondegod » Mon Apr 03, 2006 10:35

Peter Moonen wrote:
Een speler van Raes DC!
E. Bude ?????
Hoe lijkt het eigenlijk met Angarde Peter? Wie gaat de almachtige Harm W. vervangen? Iemand van hetzelfde kaliber is mij ter ore gekomen [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img]

Peter Moonen

Post by Peter Moonen » Mon Apr 03, 2006 11:01

blondegod wrote:
Peter Moonen wrote:
Een speler van Raes DC!
E. Bude ?????
Hoe lijkt het eigenlijk met Angarde Peter? Wie gaat de almachtige Harm W. vervangen? Iemand van hetzelfde kaliber is mij ter ore gekomen [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img]
Gaat Harm dan weg? Wat ben jij ter ore gekomen Gabriël?

Dieter

Post by Dieter » Mon Apr 03, 2006 11:57

Er staat in Limburg nogal wat te gebeuren. Over de exodus bij maastricht kan Anda misschien meer vertellen maar het is in Limburg onderhand geen geheim meer dat spelers uitvliegen in diverse richtingen. Olga en Brion zullen het volgende seizoen inderdaad weer de kleuren van Geleen gaan verdedigen. De andere mutaties hebben in elk geval tot gevolg dat Maastricht behoorlijke personele problemen lijkt te krijgen.
Opmerkelijk is verder dat ook Eureka Heerlen nationaal gaat waardoor de kleine Limburgse dambond opeens 5 teams natuionaal heeft, hoe dat op termijn vol te houden moet zijn vraag ik mij ook wel af maar te tijd zal het ons leren. Geleen2 zal daardoor vermoedelijk enkele spelers verliezen die nu bij Eureka en DVZ lid zijn.
geruchten van buiten Limburg, Ba weg bij Maas, Samb weg bij Excelsior.

Michele_Borghetti

Post by Michele_Borghetti » Mon Apr 03, 2006 13:28

I asck sorry because i don't understand dutch (and i write a bad english )

I can only say that i will play for Raes Maastricht next season, and it is for me a lot of fun because it was a nice experience whit my teammate (and old teammate) and especially because the sponsor Maurice Raes is a nice guy.

Yes, i can say for sure that will be nice to play in Ereklasse whit Raes's team, and the final result will doesn't matter.

So, tot later to my teammate, to the President (An)Dre Verheggen, and to Maurice Raes

Peter Moonen wrote:
Een speler van Raes DC!
E. Bude ?????

Post Reply