Het gerucht heb ik via Hijken insiders ook vernomen. Kan iemand het bevestigen?MenO wrote:Wat dacht je Bert, "ik zie iemand op een foto, laat ik ook wat zeggen"? [img]images/smilies/icon_surprised.gif[/img]Bert Zwart wrote:gerucht: Roel Boomstra naar Hijken DTC.
transfer geruchten
-
-
wat is je probleem precies, Menno? Ik heb een behoorlijk goede bron voor dit gerucht: de website van Het Noorden.MenO wrote:Wat dacht je Bert, "ik zie iemand op een foto, laat ik ook wat zeggen"? [img]images/smilies/icon_surprised.gif[/img]Bert Zwart wrote:gerucht: Roel Boomstra naar Hijken DTC.
http://dammen.hetnoorden.org/partij.php ... 03&sessie=
Tsja, als de secretaris het in informele setting naar voren brengt, dan zal het wel he [img]images/smilies/icon_sad.gif[/img]Bert Zwart wrote:wat is je probleem precies, Menno? Ik heb een behoorlijk goede bron voor dit gerucht: de website van Het Noorden.MenO wrote:Wat dacht je Bert, "ik zie iemand op een foto, laat ik ook wat zeggen"? [img]images/smilies/icon_surprised.gif[/img]Bert Zwart wrote:gerucht: Roel Boomstra naar Hijken DTC.
http://dammen.hetnoorden.org/partij.php ... 03&sessie=
-
-
- Real name: Irene Stegeman
-
Hij gaat naar Witte van Moort. of het nu het eerste is of het tweede, dat is niet interessant. Hij speelt gewoon aankomend seizoen bij ons. (het derde kan trouwens ook nog he?!?! Speelt ook nog steeds landelijk [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img] [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img] )Mark Hees wrote:1e of 2e?Damkoningin wrote:Nico Lugthart naar Witte van Moort
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*
~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~
Voor hemzelf ook niet? Persoonlijk zou ik wel graag willen weten in welk team ik zou spelen [img]images/smilies/icon_rolleyes.gif[/img]Damkoningin wrote:dat is niet interessant.Mark Hees wrote:1e of 2e?Damkoningin wrote:
Zal het eerste wel zijn...........ivm. vertrek van de Friezen [img]images/smilies/icon_idea.gif[/img]
-
waar gaat Gerlof heen?blondegod wrote:Voor hemzelf ook niet? Persoonlijk zou ik wel graag willen weten in welk team ik zou spelen [img]images/smilies/icon_rolleyes.gif[/img]Damkoningin wrote:dat is niet interessant.Mark Hees wrote: 1e of 2e?
Zal het eerste wel zijn...........ivm. vertrek van de Friezen [img]images/smilies/icon_idea.gif[/img]
-
Hij weet wel in welk team hij komt.blondegod wrote:Voor hemzelf ook niet? Persoonlijk zou ik wel graag willen weten in welk team ik zou spelen [img]images/smilies/icon_rolleyes.gif[/img]Damkoningin wrote:dat is niet interessant.Mark Hees wrote: 1e of 2e?
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*
- Hanco Elenbaas
Waar gaan de Friezen naar toe? Franeker?!blondegod wrote:Voor hemzelf ook niet? Persoonlijk zou ik wel graag willen weten in welk team ik zou spelen [img]images/smilies/icon_rolleyes.gif[/img]Damkoningin wrote:dat is niet interessant.Mark Hees wrote: 1e of 2e?
-
Klaas Hendrik gaat niet naar Franeker, hij gaat naar Hijken.Hanco Elenbaas wrote:Waar gaan de Friezen naar toe? Franeker?!blondegod wrote:Voor hemzelf ook niet? Persoonlijk zou ik wel graag willen weten in welk team ik zou spelen [img]images/smilies/icon_rolleyes.gif[/img]Damkoningin wrote: dat is niet interessant.
- Hanco Elenbaas
- Hanco Elenbaas