transfer geruchten

Post Reply
Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas » Wed Feb 22, 2006 19:24

blondegod wrote:
Hanco Elenbaas wrote:Bas Messemaker van Meurs Denk en Zet naar Van Stigt Thans.
Er werd laatst in m'n oor gefluisterd dat Bas een wereldreis zou gaan maken
Dat Bas naar Van Stigt zou gaan werd aan de coach van Hiltex verteld door dezelfde heren die beweerden dat Van Stigt Thans hun ook had benaderd.
Ze kregen onmiddellijk contractverbetering, dus dat was dan een slimme zet!

Voorpost

Post by Voorpost » Wed Feb 22, 2006 23:05

Damkoningin wrote:
blondegod wrote:
Hanco Elenbaas wrote:Bas Messemaker van Meurs Denk en Zet naar Van Stigt Thans.
Er werd laatst in m'n oor gefluisterd dat Bas een wereldreis zou gaan maken
Tegen mij werd het niet eens gefluisterd, het werd gewoon hardop gezegd.
Mij werd het zelfs toegeschreeuwd

Bas

Post by Bas » Thu Feb 23, 2006 11:51

hey hanco,

verrassend om te horen, dat ik naar Van Stigt ga... [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]
Is dat stiekem, buiten mijn medeweten, om geregeld?!
Ik weet van niets...haha! Ik heb volgend jaar gewoon nog een contract bij meurs...

O, ja...en dat van die reis is zeker waar; ik ga Midden- en Zuid-Amerika verkennen...Maar óf dat een wereldreis is, weet ik niet...Moeten er dan niet meer continenten worden aangedaan?!

Arjen de Mooij

Post by Arjen de Mooij » Thu Feb 23, 2006 12:15

Bas wrote:hey hanco,

verrassend om te horen, dat ik naar Van Stigt ga... [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]
Ik weet van niets...haha! Ik heb volgend jaar gewoon nog een contract bij meurs...

O, ja...en dat van die reis is zeker waar; ik ga Midden- en Zuid-Amerika verkennen...Maar óf dat een wereldreis is, weet ik niet...Moeten er dan niet meer continenten worden aangedaan?!
Als je vliegtuig op de weg terug neerstort in Afrika (ofzo) dan is het een wereldreis [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]

Voorpost

Post by Voorpost » Thu Feb 23, 2006 13:12

Je bent denk ik gewoon verkocht Bas...

Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas » Thu Feb 23, 2006 15:35

Ik vrees dat je gebruikt bent in het sluwe onderhandelingsspel van twee arme studentjes, die er een sport van maken Amsterdammers in de maling te nemen. Veel plezier in Amerika en vergeet het Caraïbisch gebied niet, als je toch in de buurt bent!

blondegod

Post by blondegod » Thu Feb 23, 2006 15:41

Hanco Elenbaas wrote: twee arme studentjes
Dus jij laat je voorlichten door 2 arme studentjes?

Niet echt betrouwbaar, goed dat ik het weet [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img]

Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas » Thu Feb 23, 2006 15:47

blondegod wrote:
Hanco Elenbaas wrote: twee arme studentjes
Dus jij laat je voorlichten door 2 arme studentjes?

Niet echt betrouwbaar, goed dat ik het weet [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img]
Nee, mijn voorlichter was de onderhandelaar namens Hiltex, die natuurlijk niet de tijd nam om bij Van Stigt te informeren of alles wel waar was. Hiltex heeft zeer snel de beurs getrokken en de contracten van de studentjes verbeterd. [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]

Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas » Thu Feb 23, 2006 15:55

De komst van Marino Barkel naar Hiltex is op losse schroeven komen te staan nu is gebleken dat Marino niet in Amsterdam wil komen wonen vanwege de dreigende Mega Tsunami. Die komende Mega Tsunami is ook een reden voor enkele Amsterdammers, die nu nog voor Hiltex uitkomen, om op korte termijn om te zien naar woonruimte ten oosten van Amersfoort aan Zee.

Klareveld

Post by Klareveld » Thu Feb 23, 2006 21:05

Zoals zo vaak zwetst Hanco maar weer eens flink uit zijn nek en weet hij niet waar hij over praat. Klok en klepel.

Soms nemen mensen de moeite zijn baarlijke nonsense vriendelijk te corrigeren; meestal echter vindt men dit niet de moeite en laat men Hanco vrolijk voortmodderen.

Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas » Thu Feb 23, 2006 21:21

Ik mag jou ook niet Klareveld. En het zal niet lang meer duren voordat iedereen hier weet wie nou dat laffe anonieme kereltje was wat zichzelf Klareveld noemde.

Urker

Post by Urker » Thu Feb 23, 2006 23:41

Klareveld is ook Urker en Van der Bunt dus ik hoop dat het nu een beetje helder is.

Ben Anonien

Post by Ben Anonien » Fri Feb 24, 2006 10:24

Urker wrote:Klareveld is ook Urker en Van der Bunt dus ik hoop dat het nu een beetje helder is.
Klareveld, Urker, Guest, Van der Bunt, Stoopfan, Henk de Witt, enzovoort, allemaal een en dezelfde. Waarom laat Henk zich hier nooit meer onder zijn eigen naam zien? Hij geniet er waarschijnlijk van om anoniem de tegenstanders van zijn Delftse droom alsnog lik op stuk te geven.
Wat is het toch een briljantje, die Henk! Vond echt niemand het merkwaardig dat Henk, bezeten van zijn telling, zich hier niet meer liet zien?
In ieder geval heeft Henk in zijn rol als Klareveld de hoofdprijs gekregen, die eigenlijk Henk de Witt voor zijn hele oeuvre toekomt, kutdammer van het jaar 2005. Het is duidelijk dat Henk ook voor 2006 een gooi wil doen naar deze voor hem eervolle vermelding.

Urker

Post by Urker » Fri Feb 24, 2006 11:52

driezessen en stoker zijn ook al een tijd afwezig

E. van Dusseldorp

Post by E. van Dusseldorp » Fri Feb 24, 2006 11:59

Urker wrote:driezessen en stoker zijn ook al een tijd afwezig
Peper, Staempfle en andere vrienden van jou eveneens. Ik kan er niet mee zitten.

Post Reply