Van_Hanegem wrote:Ken Uw Pappenheimers!
De Delftse intrigant Gerard de Groot,
Gerard de Groot is een hagenaar!
Ai, [img]images/smilies/icon_redface.gif[/img] foutje reiger56, bedankt! Mijn excuses aan Delft!reiger56 wrote:Van_Hanegem wrote:Ken Uw Pappenheimers!
het is toch hagenees?reiger56 wrote:Van_Hanegem wrote:Ken Uw Pappenheimers!
Hagenaar of Hagenees, dat is afhankelijk van het deel van Den Haag waar je woont.Mark Hees wrote:het is toch hagenees?reiger56 wrote:Van_Hanegem wrote:Ken Uw Pappenheimers!
Mooie stad trouwens, dat den haag (of eigenlijk is het een dorp). Jammer alleen dat ze het aan de verkeerde kant van de duinen gebouwd hebben.....
Zo, dat is weer genoeg OT voor vandaag.... [img]images/smilies/icon_smile.gif[/img]
Bij VAD waren bepaalde types de laatste weken zo hardop aan het dromen over degradatiewedstrijden van Hiltex 2 dat het een genot is om VAD zelf in de voor ons gegraven kuil te zien vallen.Ben Anonien wrote:Inderdaad een machtige club dat VAD. Naar welke top is VAD eigenlijk onderweg? De top van de tweede klas zeker?!Repelsteel wrote:Pffoehh! Gelukkig hoeft VAD niet tegen Zaanstreek, dankzij de 15-5 met Huizum.Hanco Elenbaas wrote: De winnaar van Dordrecht - VAD mag thuis tegen het zwakke PSV. Oneerlijk dat de nummers 10 tegen aanzienlijk sterkere tegenstanders moeten. Als ik Huizum was, zou ik maar weer protest indienen.
Tsjonge,jonge. Het stikt van de fouten hier. [img]images/smilies/wall.gif[/img]joost wrote:Hagenaar of Hagenees, dat is afhankelijk van het deel van Den Haag waar je woont.Mark Hees wrote:het is toch hagenees?reiger56 wrote:
Mooie stad trouwens, dat den haag (of eigenlijk is het een dorp). Jammer alleen dat ze het aan de verkeerde kant van de duinen gebouwd hebben.....
Zo, dat is weer genoeg OT voor vandaag.... [img]images/smilies/icon_smile.gif[/img]
Wat een kwetsende en zinloze belediging.Hanco Elenbaas wrote:terwijl Van der Schaaf en Jan Terpstra kunnen worden ondergebracht bij de gehandicaptendamvereniging ADW in Amsterdam-West.
Interessante discussie. Ik kan er nog aan toevoegen dat ik over een half jaar of zo ga verhuizen en een stuk dichter bij Delft kom te wonen, maar wel in Den Haag. Zal ik eens een studie maken van de Delftse intriges [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]hans andriessen wrote:Tsjonge,jonge. Het stikt van de fouten hier. [img]images/smilies/wall.gif[/img]joost wrote:Hagenaar of Hagenees, dat is afhankelijk van het deel van Den Haag waar je woont.Mark Hees wrote: het is toch hagenees?
Gerard woont in Voorburg.
Den Haag heeft in 1812 of daaromtrent stadsrechten verkregen van Napoleon.
Hagenees ben je doordat je er geboren bent, niet doordat je er woont. We kunnen dat predikaat niet aan iedereen verlenen, zeg. [img]images/smilies/encolere.gif[/img]
Een Hagenaar woont in 's-Gravenhage (en is fan van HVV ('geef die bal n schop')), en een Hagenees woont in Den Haag (en is fan van ADO ('geef die l*l een ''kank*h'trap)).hans andriessen wrote:Tsjonge,jonge. Het stikt van de fouten hier.joost wrote:Hagenaar of Hagenees, dat is afhankelijk van het deel van Den Haag waar je woont.Mark Hees wrote: het is toch hagenees?
Zo, dat is weer genoeg OT voor vandaag....
Gerard woont in Voorburg.
Den Haag heeft in 1812 of daaromtrent stadsrechten verkregen van Napoleon.
Hagenees ben je doordat je er geboren bent, niet doordat je er woont. We kunnen dat predikaat niet aan iedereen verlenen, zeg.
Urker wrote:Bouma, jij zou hier vertrekken weet je nog? Met die wetenschap kon ik ook gerust verdwijnen dacht ik nog. Maar nee, amper 100 uur na jouw vertrek is de dominee weer terug. Vreemd.
Piet Bouma wrote:Ik log uit, misschien definitief.