Leopold Sekongo gaat zich (makkelijk?) plaatsen voor de finale, maar komt die finale er wel zonder sponsor?Hanco Elenbaas wrote:
Halve Finales Algemeen, Kampioenschap van Nederland 2006
-
-
-
- Real name: Irene Stegeman
-
- Real name: Martijn van Gortel
Urker heeft wel een punt.Van_Hanegem wrote:Terwijl de brave Urker met zijn oorspronkelijke gevoel voor humor, haast niet te onderscheiden van luierlol, door de babyvoedingfabrikant vast wordt aangetrokken als commentator.Urker wrote:Als sponsor voor het Nk misschien een fabrikant van babyvoeding? De spelers leveren de zetjes
Dit is toch belachelijk eenvoudig?
- Hanco Elenbaas
Het zou goed zijn voor het winstpercentage als Sipke de Urker zelf mee zou mogen doen aan de halve finales. Dat in de halve finales ook regelmatig geblunderd wordt is niet nieuw, zeker niet tegen Auke Scholma.Tijn wrote:Urker heeft wel een punt.Van_Hanegem wrote:Terwijl de brave Urker met zijn oorspronkelijke gevoel voor humor, haast niet te onderscheiden van luierlol, door de babyvoedingfabrikant vast wordt aangetrokken als commentator.Urker wrote:Als sponsor voor het Nk misschien een fabrikant van babyvoeding? De spelers leveren de zetjes
Zonde dat Marino nu slachtoffer werd, maar wie is nog nooit op een dergelijke manier de boot in gegaan? Landskampioen Kees Thijssen had ook "belachelijk eenvoudig" van Auke Scholma kunnen verliezen in het laatste door Kees gewonnen NK. Maar zo'n blunder van Marino of Kees is natuurlijk niet representatief voor hun spel.
-
Bij babyzetjes denk ik bijvoorbeeld aan twee-om-drietjes in tijdnood.Tijn wrote:Urker heeft wel een punt.Van_Hanegem wrote:Terwijl de brave Urker met zijn oorspronkelijke gevoel voor humor, haast niet te onderscheiden van luierlol, door de babyvoedingfabrikant vast wordt aangetrokken als commentator.Urker wrote:Als sponsor voor het Nk misschien een fabrikant van babyvoeding? De spelers leveren de zetjes
De getoonde slagzetten zijn niet moeilijk, maar ook niet 'belachelijk eenvoudig'. Het zijn combinaties die -ook op dit niveau- kunnen gebeuren. Gelukkig maar, overigens.
-
- Real name: Martijn van Gortel
De spelers zullen in die standen nog wel voldoende bedenktijd gehad hebben om deze zetjes van dit kaliber te zien. (Zo niet dan hebben ze óok nog hun tijd slecht verdeeld.E. van Dusseldorp wrote:Bij babyzetjes denk ik bijvoorbeeld aan twee-om-drietjes in tijdnood.Tijn wrote:Urker heeft wel een punt.Van_Hanegem wrote: Terwijl de brave Urker met zijn oorspronkelijke gevoel voor humor, haast niet te onderscheiden van luierlol, door de babyvoedingfabrikant vast wordt aangetrokken als commentator.
De getoonde slagzetten zijn niet moeilijk, maar ook niet 'belachelijk eenvoudig'. Het zijn combinaties die -ook op dit niveau- kunnen gebeuren. Gelukkig maar, overigens.
Anyway, Erik naar +2, knap hoor!
Vraagje zet zijn imposante reeks voort met een winst op Bremer!!!
[img]images/smilies/icon_razz.gif[/img] [img]images/smilies/icon_razz.gif[/img] [img]images/smilies/icon_razz.gif[/img] [img]images/smilies/icon_razz.gif[/img] [img]images/smilies/icon_razz.gif[/img] [img]images/smilies/icon_razz.gif[/img] [img]images/smilies/icon_razz.gif[/img]
[img]images/smilies/icon_razz.gif[/img] [img]images/smilies/icon_razz.gif[/img] [img]images/smilies/icon_razz.gif[/img] [img]images/smilies/icon_razz.gif[/img] [img]images/smilies/icon_razz.gif[/img] [img]images/smilies/icon_razz.gif[/img] [img]images/smilies/icon_razz.gif[/img]
-
Komt iemand onderlinge opening bekend voor??.... vast ook geen tijdgebrek en denk ook niet meer dat de zwartspeler een welpje is...Tijn wrote:De spelers zullen in die standen nog wel voldoende bedenktijd gehad hebben om deze zetjes van dit kaliber te zien. (Zo niet dan hebben ze óok nog hun tijd slecht verdeeld.E. van Dusseldorp wrote:Bij babyzetjes denk ik bijvoorbeeld aan twee-om-drietjes in tijdnood.Tijn wrote: Urker heeft wel een punt.
1.32-28 17-22 2.28x17 12x21 3.37-32 07-12 4.41-37 01-07 5.35-30 21-26 6.40-35 11-17 7.45-40 07-11 8.47-41 17-21 9.50-45 21-27 10.31x22 18x27 11.32x21 26x17 12.37-32 12-18 13.30-24 2-0
Kortom; iedereen kan blunderen hoor.... en 't is goed ook nog voor de winstmarge!! (denk dat bij het komend NK de remisemarge een stuk kleiner zal zijn trouwens..... kan me niet voorstellen dat men naar remise wil hakken --> als dat al zal lukken)
't is een ordinaire haarlemmer!Edwin Twiest wrote:Komt iemand onderlinge opening bekend voor??.... vast ook geen tijdgebrek en denk ook niet meer dat de zwartspeler een welpje is...Tijn wrote:De spelers zullen in die standen nog wel voldoende bedenktijd gehad hebben om deze zetjes van dit kaliber te zien. (Zo niet dan hebben ze óok nog hun tijd slecht verdeeld.E. van Dusseldorp wrote: Bij babyzetjes denk ik bijvoorbeeld aan twee-om-drietjes in tijdnood.
1.32-28 17-22 2.28x17 12x21 3.37-32 07-12 4.41-37 01-07 5.35-30 21-26 6.40-35 11-17 7.45-40 07-11 8.47-41 17-21 9.50-45 21-27 10.31x22 18x27 11.32x21 26x17 12.37-32 12-18 13.30-24 2-0
Kortom; iedereen kan blunderen hoor.... en 't is goed ook nog voor de winstmarge!! (denk dat bij het komend NK de remisemarge een stuk kleiner zal zijn trouwens..... kan me niet voorstellen dat men naar remise wil hakken --> als dat al zal lukken)
Ik denk dat hij vandaag toch wel een, na zo een succes geliefd, klein cognacje heeft genomen!Urker wrote:Babyzetjes, drankmisbruik, allemaal in het voordeel van Vraagje die bijna monomaan zal leven voor een topprestatie. (misschien wisselt hij soms van hand maar zelfs dat verwacht ik niet) Ik voorspel dat hij top 5 speelt in de finale, inclusief zege op Scholma.