transfer geruchten

Post Reply
Henk Stroetinga

Aynur Shaybakov

Post by Henk Stroetinga » Sun Jul 03, 2005 21:16

Aynur Shaybakov staat al twee seizoenen op onze ledenlijst.
Afgelopen seizoen (oktober 2004) waren we bij Het Noorden van plan om hem samen met Olessia Abdullina een wedstrijd in team 2 te laten spelen.
Dat lukte toen niet. Ook in februari 2005 lukte het niet omdat het samenviel met Russische Jeugdkampioenschappen.

De reis vanuit Ufa met het vliegtuig is enorm duur. Het kost 500 euro per persoon. Dus Aynur stel je nu op deze leeftijd nog niet tweewekelijks op.

Indien we Aynur dit seizoen een keer opstellen dan gebeurd dit in een wedstrijd van het eerste op 7 januari 2006 tegen DVSB in Groningen.
Het hangt samen met de vraag of het lukt om in de week er aan voorafgaand een internationaal (vooral jeugd) toernooi van de grond te krijgen.

Image

Hanco Elenbaas

Re: Aynur Shaybakov

Post by Hanco Elenbaas » Sun Jul 03, 2005 21:52

Henk Stroetinga wrote:Indien we Aynur dit seizoen een keer opstellen dan gebeurd dit in een wedstrijd van het eerste op 7 januari 2006 tegen DVSB in Groningen.
Jammer dat je Ainoer niet een simultaantje kunt laten doen tegen DVSB, dan zou Ainoer de wedstrijd wel even winnen voor Het Noorden.

Bert Zwart

Post by Bert Zwart » Sun Jul 03, 2005 23:20

Hanco Elenbaas wrote:
Henk Stroetinga wrote:Indien we Aynur dit seizoen een keer opstellen dan gebeurd dit in een wedstrijd van het eerste op 7 januari 2006 tegen DVSB in Groningen.
Jammer dat je Ainoer niet een simultaantje kunt laten doen tegen DVSB, dan zou Ainoer de wedstrijd wel even winnen voor Het Noorden.
Iedereen bij ons houdt dat knaapje zonder problemen op remise, zeker nu alle kwetsbare spelers weg zijn.

Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas » Sun Jul 03, 2005 23:52

Bert Zwart wrote: Iedereen bij ons houdt dat knaapje zonder problemen op remise, zeker nu alle kwetsbare spelers weg zijn.
Er zitten nog steeds tien kwetsbare spelers in DVSB. In ieder geval stukken kwetsbaarder dan Kalmakov, Milsjin, Stoljarov en Isjimbajev, die in het RK allen verslagen werden door Ainoer.
Zo'n simultaantje tegen DVSB zou Ainoer dik winnen.

Bert Zwart

Post by Bert Zwart » Mon Jul 04, 2005 07:49

denk je dat shaybakov een kristalkind is hanco?

Ik geloof daar niet in, bovendien zou het zonde zijn als een dergelijke talentvolle generatie haar energie zou verspillen aan zoiets onbenulligs als het damspel.

Eric van Dusseldorp

Post by Eric van Dusseldorp » Mon Jul 04, 2005 09:46

Hanco Elenbaas wrote:
Bert Zwart wrote: Iedereen bij ons houdt dat knaapje zonder problemen op remise, zeker nu alle kwetsbare spelers weg zijn.
Er zitten nog steeds tien kwetsbare spelers in DVSB. In ieder geval stukken kwetsbaarder dan Kalmakov, Milsjin, Stoljarov en Isjimbajev, die in het RK allen verslagen werden door Ainoer.
Zo'n simultaantje tegen DVSB zou Ainoer dik winnen.
Je vergist je. Het huidige DVSB1 is weliswaar een gezapig team, maar ook een sterk team. Remise spelen tegen Ainoer zal geen probleem zijn, ik denk zelfs dat Bert nog wel wat zal willen proberen.
Mijn damrubriek van 18 juni gaat overigens over het nieuwe Russische talent.

Komt er nog een oefenwedstrijd Hiltex1-DVSB1? Ik vond het de vorige keer wel gezellig. Maar wel Hiltex1 graag.

Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas » Mon Jul 04, 2005 12:42

Bert Zwart wrote:denk je dat shaybakov een kristalkind is hanco?

Ik geloof daar niet in, bovendien zou het zonde zijn als een dergelijke talentvolle generatie haar energie zou verspillen aan zoiets onbenulligs als het damspel.
Ik weet niet of Shaybakov een kristalkind is Bert en het damspel is natuurlijk verre van onbenullig.

Als Ainoer een simultaantje tegen DVSB zou geven, dan hou ik het op 13-7 voor Ainoer. Cees Binnenkade, Eric van Dusseldorp en Harry Clasquin krijgen een 0, de rest kruipt zich naar remise.
Maar gelukkig voor DVSB mag Ainoer geen simultaan geven, dus jullie hebben nog een kansje tegen Het Noorden.

Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas » Mon Jan 16, 2006 12:34

Ben Unaniem wrote: En is er al iemand die meer weet over welke grootmeester ook naar Huissen komt behalve Krajenbrink? Kan me niet voorstellen dat het over Stokkel gaat

Ben Anonien

Post by Ben Anonien » Mon Jan 16, 2006 13:47

Hanco Elenbaas wrote:
Ben Unaniem wrote: En is er al iemand die meer weet over welke grootmeester ook naar Huissen komt behalve Krajenbrink? Kan me niet voorstellen dat het over Stokkel gaat
Misans rijdt volgend seizoen met Valneris mee.

Urker

Post by Urker » Mon Jan 16, 2006 14:08

Er schijnt zelfs een verzoening tussen Sijbrands en Clerc in de maak te zijn. Alle middelen worden ingezet om in 2007 de wereldtitel te heroveren en vijanden worden tijdelijk vrienden. Trouwens Ben, dat van Misans wist ik niet, ik doelde op Clerc.

Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas » Wed Feb 22, 2006 01:12

Bas Messemaker van Meurs Denk en Zet naar Van Stigt Thans.

Jochem Zweerink

Post by Jochem Zweerink » Wed Feb 22, 2006 13:53

Theo Schippers van CEMA/De Vaste Zet naar Angarde Informatica.
Vadim Virny en Elena Altsjoel van CEMA/De Vaste Zet naar Maas van 't Hoog.
En nog ff om het geheugen op te frissen; Johan Krajenbrink van Maas van 't Hoog naar Heijting Huissen.
Fred de Koning van Westland naar Heijting Huissen.

Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas » Wed Feb 22, 2006 15:24

Gerucht: Heibel bij RAES tussen de Limburgers en Brabanders, met dreigende leegloop. Dat zou erg jammer zijn.
Klopt het verhaal?

blondegod

Post by blondegod » Wed Feb 22, 2006 18:49

Hanco Elenbaas wrote:Bas Messemaker van Meurs Denk en Zet naar Van Stigt Thans.
Er werd laatst in m'n oor gefluisterd dat Bas een wereldreis zou gaan maken

Damkoningin
Real name: Irene Stegeman

Post by Damkoningin » Wed Feb 22, 2006 18:53

blondegod wrote:
Hanco Elenbaas wrote:Bas Messemaker van Meurs Denk en Zet naar Van Stigt Thans.
Er werd laatst in m'n oor gefluisterd dat Bas een wereldreis zou gaan maken
Tegen mij werd het niet eens gefluisterd, het werd gewoon hardop gezegd.
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*

~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~

Post Reply