Wie worden slachtoffers van de kosmos?

Discussies over damsport (in het Nederlands)
Ben Anoniem
Posts: 930
Joined: Fri Apr 09, 2004 20:38

Post by Ben Anoniem » Sat Jan 14, 2006 15:35

Voor zover er shows worden opgevoerd, begrijp jij er weinig van.
Dat staat in schril contrast met de arrogante zelfverzekerdheid, waarmee jij je aannames de wereld in stuurt.

Ben Anoniem
Posts: 930
Joined: Fri Apr 09, 2004 20:38

Post by Ben Anoniem » Sat Jan 14, 2006 15:36

Maar ik sluit niet uit, dat jij zelf "Ben anonien" bent [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img]
Ook "Ben anoniem."?

Ben Anonien
Posts: 42
Joined: Sat Jan 14, 2006 11:28

Post by Ben Anonien » Sat Jan 14, 2006 16:07

Ben Anoniem wrote:Maar ik sluit niet uit, dat jij zelf "Ben anonien" bent [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img]
Ook "Ben anoniem."?
Laten we "Wie van de drie?" gaan spelen! [img]images/smilies/icon_cool.gif[/img]

User avatar
Hanco Elenbaas
Posts: 18872
Joined: Tue Apr 22, 2003 14:49

Post by Hanco Elenbaas » Sat Jan 14, 2006 16:40

Ben Anonien wrote:
Ben Anoniem wrote:Maar ik sluit niet uit, dat jij zelf "Ben anonien" bent [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img]
Ook "Ben anoniem."?
Laten we "Wie van de drie?" gaan spelen! [img]images/smilies/icon_cool.gif[/img]
Ja gezellig! Waarom gaan jullie niet lekker met zijn drieën buiten spelen?

Ben Anoniem
Posts: 930
Joined: Fri Apr 09, 2004 20:38

Post by Ben Anoniem » Sat Jan 14, 2006 23:06

Geniaal. Voor de fijnproevers.
Zelfs toegeven dat hij zich vergist zal Hij arrogant zelfverzekerd verwoorden.

Bonja
Posts: 173
Joined: Wed Nov 05, 2003 21:35
Real name: Bennie Hiddink
Location: Vorden

Post by Bonja » Sat Jan 14, 2006 23:30

He hallo het gaat over Stoop-Goedemoed, de rest is onzin en hoort ergens anders thuis, lees ik 3 pagina's over die ongein, z'k nie op te w88

Ben Anoniem
Posts: 930
Joined: Fri Apr 09, 2004 20:38

Post by Ben Anoniem » Sat Jan 14, 2006 23:35

Excuus, mede namens iemand die van zijn 3de tot zijn 16de slachtoffer was van satanisch ritueel sexueel misbruik

Bonja
Posts: 173
Joined: Wed Nov 05, 2003 21:35
Real name: Bennie Hiddink
Location: Vorden

Post by Bonja » Sat Jan 14, 2006 23:46

Ben Anoniem wrote:Excuus, mede namens iemand die van zijn 3de tot zijn 16de slachtoffer was van satanisch ritueel sexueel misbruik
ok,klinkt ongezond, maar is het dat ook? Ben niet zo goed in plaatjes, maar kan me er iets bij voorstellen, mischien da'k daar nog voorbeelden bij krijg.

kleefstra
Posts: 4
Joined: Thu Jan 12, 2006 00:25

Post by kleefstra » Sun Jan 15, 2006 01:59

Nogmaals de benoeming van de nieuwe CJT trainer.

Hoe verder?

A.
Henk Stoop heeft bezwaren tegen de benoeming van Goedemoed als CJT-trainer.
De benoeming is dus geen affaire Goedemoed versus andere dammers.
Goedemoed is de beste damtrainer. De kritiek op Goedemoed is irrelevant.
De aanstelling van Goedemoed moet worden gehandhaafd.

B.
Er zijn echter ook serieuze bezwaren van andere leden van de KNDB tegen Goedemoed.
Hij is geen goed voorbeeld voor de KNDB, Hij dient het belang van de dambond op dit moment in alle opzichten onvoldoende.
Wegens zijn gedrag hebben inmiddels ook andere leden bedankt als lid van de KNDB.
De aanstelling van Goedemoed moet op korte termijn worden ingetrokken,

C.
De Bondsraad moet zich met deze onbelangrijke personele kwestie niet bemoeien.
Het is onzin hetgeen tegenstanders over deze benoeming beweren.

D.
De Bondsraad dient over deze belangrijke kwestie op korte termijn een oordeel uitspreken.
De bondsraad dient op te stappen, indien zij de aanstelling van Goedemoed weigert te beoordelen.

E.
Het KNDB-bestuur heeft niet anders kunnen handelen dan ze gedaan heeft. De aanstelling van Goedemoed was het meest redelijke alternatief en biedt de KNDB een redelijk uitzicht op een probleemloos trainerstijdperk.

F.
Het KNDB bestuur heeft onvoldoende rekening gehouden met de gevoelens van een aanmerkelijk aantal leden van de KNDB tegenover de nieuwe trainer. De KNDB heeft zich slechts laten leiden door eisen van prestaties.

Urker
Posts: 172
Joined: Thu Jun 30, 2005 11:53

Post by Urker » Sun Jan 15, 2006 10:08

Wie zegt mij Kleefstra, dat jij mij niet bent en ik jou niet? Jouw bijdrage is precies Urker in de beginfase. Aanvankelijk serieus en uiteindelijk veel geschreeuw en weing wol. Ik ben iedereen. Uitgezonderd Fokkink want daar is geen imitatie voor te vinden.

Jefke Vandenbabbelaere
Posts: 8
Joined: Fri Jan 13, 2006 14:06

Post by Jefke Vandenbabbelaere » Sun Jan 15, 2006 11:07

kleefstra wrote:(...)Wegens zijn gedrag hebben inmiddels ook andere leden bedankt als lid van de KNDB.
(...)
Wie kan mij thans verwittigen welke KNDB-leden zich weggebonjourd hebben, behalve dan enkele Culemborgse z.g. 'jongetjes'?

stoopfan
Posts: 17
Joined: Wed Jan 11, 2006 18:00

Post by stoopfan » Sun Jan 15, 2006 11:12

Ach jefke chantage zit in de opleiding maar somswerkt het niet. Het is als een groepje kindertjes die verstoppertje gaat spelen maar pappa gaat helemaal niet naar hen op zoek. Blij dat ze weg zijn gaat hij naar de damclub zonder oppaas te hoeven regelen. Mamma gaat naar haar buurman.

Ben Unaniem
Posts: 1
Joined: Sun Jan 15, 2006 20:18

Post by Ben Unaniem » Sun Jan 15, 2006 20:22

Is er nog nieuws over Stoop, is er nog kontakt geweest? En is er al iemand die meer weet over welke grootmeester ook naar Huissen komt behalve Krajenbrink? Kan me niet voorstellen dat het over Stokkel gaat

angstgegner
Posts: 6
Joined: Thu Jan 19, 2006 19:42

Post by angstgegner » Thu Jan 19, 2006 19:47

Ben Unaniem wrote:Is er nog nieuws over Stoop, is er nog kontakt geweest? En is er al iemand die meer weet over welke grootmeester ook naar Huissen komt behalve Krajenbrink? Kan me niet voorstellen dat het over Stokkel gaat
waarom Stokkel niet

kusmus
Posts: 1
Joined: Mon Feb 27, 2006 19:36

Post by kusmus » Mon Feb 27, 2006 19:55

[img]images/smilies/icon_evil.gif[/img] [img]images/smilies/icon_twisted.gif[/img] Kusmus is geen slachtoffer van de Kosmos. [img]images/smilies/icon_evil.gif[/img] [img]images/smilies/icon_twisted.gif[/img]

Post Reply