Wie worden slachtoffers van de kosmos?

Discussies over damsport (in het Nederlands)
stoopfan
Posts: 17
Joined: Wed Jan 11, 2006 18:00

Post by stoopfan » Fri Jan 13, 2006 13:34

mee oneens

stoopfan
Posts: 17
Joined: Wed Jan 11, 2006 18:00

Post by stoopfan » Fri Jan 13, 2006 13:38

Urker en ik zijn er best druk mee

Ben Anoniem
Posts: 930
Joined: Fri Apr 09, 2004 20:38

Post by Ben Anoniem » Fri Jan 13, 2006 17:22

Hanco Elenbaas wrote: Ik heb jarenlang iemand mishandeld die van zijn 3de tot zijn 16de slachtoffer was van satanisch ritueel sexueel misbruik.
Hanco kan je alles wijsmaken.

Damkoningin
Posts: 1273
Joined: Fri Oct 24, 2003 22:40
Real name: Irene Stegeman
Location: Westerhaar

Post by Damkoningin » Fri Jan 13, 2006 17:29

Hanco Elenbaas wrote: Ik heb jarenlang iemand behandeld die van zijn 3de tot zijn 16de slachtoffer was van satanisch ritueel sexueel misbruik.
Is dat geen informatie die je geheim moet houden? [img]images/smilies/icon_question.gif[/img]
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*

~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~

blondegod
Posts: 562
Joined: Wed Nov 05, 2003 00:53

Post by blondegod » Fri Jan 13, 2006 18:04

Damkoningin wrote:
Hanco Elenbaas wrote: Ik heb jarenlang iemand behandeld die van zijn 3de tot zijn 16de slachtoffer was van satanisch ritueel sexueel misbruik.
Is dat geen informatie die je geheim moet houden? [img]images/smilies/icon_question.gif[/img]
Dus Hanco, je kende damkoningin al van vroeger! [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]

User avatar
Hanco Elenbaas
Posts: 18872
Joined: Tue Apr 22, 2003 14:49

Post by Hanco Elenbaas » Fri Jan 13, 2006 18:12

blondegod wrote:
Damkoningin wrote:
Hanco Elenbaas wrote: Ik heb jarenlang iemand behandeld die van zijn 3de tot zijn 16de slachtoffer was van satanisch ritueel sexueel misbruik.
Is dat geen informatie die je geheim moet houden? [img]images/smilies/icon_question.gif[/img]
Dus Hanco, je kende damkoningin al van vroeger! [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]
Damkoningin heeft groot gelijk dat ik dat geheim had moeten houden! [img]images/smilies/icon_smile.gif[/img]

Ben Anoniem.
Posts: 1
Joined: Fri Jan 13, 2006 19:05

Post by Ben Anoniem. » Fri Jan 13, 2006 19:12

Wat is jouw mening over de doofstoopaffaire Ben?

Damkoningin
Posts: 1273
Joined: Fri Oct 24, 2003 22:40
Real name: Irene Stegeman
Location: Westerhaar

Post by Damkoningin » Fri Jan 13, 2006 23:19

blondegod wrote:
Damkoningin wrote:
Hanco Elenbaas wrote: Ik heb jarenlang iemand behandeld die van zijn 3de tot zijn 16de slachtoffer was van satanisch ritueel sexueel misbruik.
Is dat geen informatie die je geheim moet houden? [img]images/smilies/icon_question.gif[/img]
Dus Hanco, je kende damkoningin al van vroeger! [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]

Haha.... goeie grap [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*

~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~

bamiebal
Posts: 4
Joined: Tue Jan 10, 2006 20:44

Post by bamiebal » Fri Jan 13, 2006 23:54

Ik ben benieuwd hoe deze Stoop affaire gaat aflopen.
Ik wens Kosmos veel succes met zijn nieuwe baan bij de KNDB.
Zoals ik al eerdr schreef blijf ik het liefst op de achtergrond. Vanaf nu doe ik dat dan maar ook weer.

Bert Zwart
Posts: 2199
Joined: Tue Sep 30, 2003 01:52

Post by Bert Zwart » Sat Jan 14, 2006 00:25

STOP THE STOAP-SOAP

Bert Zwart
Posts: 2199
Joined: Tue Sep 30, 2003 01:52

Post by Bert Zwart » Sat Jan 14, 2006 00:26

moeten we morgen dammen of is dat volgende week?

Ben Anoniem
Posts: 930
Joined: Fri Apr 09, 2004 20:38

Post by Ben Anoniem » Sat Jan 14, 2006 11:06

Hanco Elenbaas wrote: Ik heb jarenlang iemand behandeld die van zijn 3de tot zijn 16de slachtoffer was van satanisch ritueel sexueel misbruik.
Vragen die nu beantwoord moeten worden.

Wat doet deze ontboezeming in dit topc: Heeft Kosmos het gedaan, of is Kosmos slachtoffer?
Wat was de afkomst van de dader? En van het slachtoffer?
Wat was het effect van de behandeling? Loopt er soms een tijdbom rond?

Ben Anonien
Posts: 42
Joined: Sat Jan 14, 2006 11:28

Post by Ben Anonien » Sat Jan 14, 2006 11:34

Ben Anoniem. wrote:Wat is jouw mening over de doofstoopaffaire Ben?
Mijn mening? Doet die er dan iets toe?
Ik ben niks dan een ouwe rukker, bij wie zojuist de kippen zijn geruimd.
Ik haat alle dammers. Stoop, Goedemoed, Sijbrands, allemaal druiloren.

User avatar
Hanco Elenbaas
Posts: 18872
Joined: Tue Apr 22, 2003 14:49

Post by Hanco Elenbaas » Sat Jan 14, 2006 14:07

Ben Anoniem wrote:
Hanco Elenbaas wrote: Ik heb jarenlang iemand behandeld die van zijn 3de tot zijn 16de slachtoffer was van satanisch ritueel sexueel misbruik.
Wat doet deze ontboezeming in dit topc
Je hebt de quote uit zijn verband gehaald ouwe rukker ( ).

Er stond voluit:
Hanco Elenbaas wrote:
steenslag wrote:Hehe, een trol. Vier pagina's, niet slecht. We kunnen Alexander vragen om een ip-bannetje uit te delen. We kunnen er ook nog mee wachten. Mag bamiebal blijven? van mij wel, zo kwaadaardig was het niet.
*edit* Die Urker mag wel weg, dat is een zak.*/edit*
Wikipedia geeft hier een behoorlijk complete karakterbeschrijving van onze troll Ben Anoniem, alias Urker, stoopfan, enzovoort.
Wat bezielt zo iemand? Ik heb jarenlang iemand behandeld die van zijn 3de tot zijn 16de slachtoffer was van satanisch ritueel sexueel misbruik. Zou Ben Anoniem iets soortgelijks hebben meegemaakt of is het drankmisbruik dat een soort Gollem van hem heeft gemaakt? Wonderlijk.
Ben Anoniem wrote:
Hanco Elenbaas wrote: Ik heb jarenlang iemand behandeld die van zijn 3de tot zijn 16de slachtoffer was van satanisch ritueel sexueel misbruik.
Wat doet deze ontboezeming in dit topc
Meervoudige persoonlijkheidsstoornissen en (satanisch) sexueel ritueel misbruik zijn direct gelieerd, zoals je waarschijnlijk wel zult weten.
Als een van jouw afsplitsingen hier staat te jubelen over zijn schizofrenie, dan is het niet vreemd dat ik me afvraag in hoeverre ze jou ooit ook sexueel misbruikt hebben, of wel?
Maar ik heb het voorlopig wel weer gehad met jou. Stuur me een berichtje dan zal ik het adres van een goede klassiek homeopaat voor je zoeken, in de buurt van jouw woonplaats.

User avatar
Hanco Elenbaas
Posts: 18872
Joined: Tue Apr 22, 2003 14:49

Post by Hanco Elenbaas » Sat Jan 14, 2006 14:10

Ben Anonien wrote:
Ben Anoniem. wrote:Wat is jouw mening over de doofstoopaffaire Ben?
Mijn mening? Doet die er dan iets toe?
Ik ben niks dan een ouwe rukker, bij wie zojuist de kippen zijn geruimd.
Ik haat alle dammers. Stoop, Goedemoed, Sijbrands, allemaal druiloren.
Ga je nu ook direct met jezelf praten Anoniem? Het is wel een show die je hier opvoert. [img]images/smilies/icon_cry.gif[/img]

Post Reply