Wie worden slachtoffers van de kosmos?
-
-
- Real name: Irene Stegeman
Is dat geen informatie die je geheim moet houden? [img]images/smilies/icon_question.gif[/img]Hanco Elenbaas wrote: Ik heb jarenlang iemand behandeld die van zijn 3de tot zijn 16de slachtoffer was van satanisch ritueel sexueel misbruik.
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*
~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~
Dus Hanco, je kende damkoningin al van vroeger! [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]Damkoningin wrote:Is dat geen informatie die je geheim moet houden? [img]images/smilies/icon_question.gif[/img]Hanco Elenbaas wrote: Ik heb jarenlang iemand behandeld die van zijn 3de tot zijn 16de slachtoffer was van satanisch ritueel sexueel misbruik.
- Hanco Elenbaas
Damkoningin heeft groot gelijk dat ik dat geheim had moeten houden! [img]images/smilies/icon_smile.gif[/img]blondegod wrote:Dus Hanco, je kende damkoningin al van vroeger! [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]Damkoningin wrote:Is dat geen informatie die je geheim moet houden? [img]images/smilies/icon_question.gif[/img]Hanco Elenbaas wrote: Ik heb jarenlang iemand behandeld die van zijn 3de tot zijn 16de slachtoffer was van satanisch ritueel sexueel misbruik.
-
-
- Real name: Irene Stegeman
blondegod wrote:Dus Hanco, je kende damkoningin al van vroeger! [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]Damkoningin wrote:Is dat geen informatie die je geheim moet houden? [img]images/smilies/icon_question.gif[/img]Hanco Elenbaas wrote: Ik heb jarenlang iemand behandeld die van zijn 3de tot zijn 16de slachtoffer was van satanisch ritueel sexueel misbruik.
Haha.... goeie grap [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*
-
-
Vragen die nu beantwoord moeten worden.Hanco Elenbaas wrote: Ik heb jarenlang iemand behandeld die van zijn 3de tot zijn 16de slachtoffer was van satanisch ritueel sexueel misbruik.
Wat doet deze ontboezeming in dit topc: Heeft Kosmos het gedaan, of is Kosmos slachtoffer?
Wat was de afkomst van de dader? En van het slachtoffer?
Wat was het effect van de behandeling? Loopt er soms een tijdbom rond?
-
- Hanco Elenbaas
Je hebt de quote uit zijn verband gehaald ouwe rukker ( ).Ben Anoniem wrote:Wat doet deze ontboezeming in dit topcHanco Elenbaas wrote: Ik heb jarenlang iemand behandeld die van zijn 3de tot zijn 16de slachtoffer was van satanisch ritueel sexueel misbruik.
Er stond voluit:
Hanco Elenbaas wrote:Wikipedia geeft hier een behoorlijk complete karakterbeschrijving van onze troll Ben Anoniem, alias Urker, stoopfan, enzovoort.steenslag wrote:Hehe, een trol. Vier pagina's, niet slecht. We kunnen Alexander vragen om een ip-bannetje uit te delen. We kunnen er ook nog mee wachten. Mag bamiebal blijven? van mij wel, zo kwaadaardig was het niet.
*edit* Die Urker mag wel weg, dat is een zak.*/edit*
Wat bezielt zo iemand? Ik heb jarenlang iemand behandeld die van zijn 3de tot zijn 16de slachtoffer was van satanisch ritueel sexueel misbruik. Zou Ben Anoniem iets soortgelijks hebben meegemaakt of is het drankmisbruik dat een soort Gollem van hem heeft gemaakt? Wonderlijk.
Meervoudige persoonlijkheidsstoornissen en (satanisch) sexueel ritueel misbruik zijn direct gelieerd, zoals je waarschijnlijk wel zult weten.Ben Anoniem wrote:Wat doet deze ontboezeming in dit topcHanco Elenbaas wrote: Ik heb jarenlang iemand behandeld die van zijn 3de tot zijn 16de slachtoffer was van satanisch ritueel sexueel misbruik.
Als een van jouw afsplitsingen hier staat te jubelen over zijn schizofrenie, dan is het niet vreemd dat ik me afvraag in hoeverre ze jou ooit ook sexueel misbruikt hebben, of wel?
Maar ik heb het voorlopig wel weer gehad met jou. Stuur me een berichtje dan zal ik het adres van een goede klassiek homeopaat voor je zoeken, in de buurt van jouw woonplaats.
- Hanco Elenbaas
Ga je nu ook direct met jezelf praten Anoniem? Het is wel een show die je hier opvoert. [img]images/smilies/icon_cry.gif[/img]Ben Anonien wrote:Mijn mening? Doet die er dan iets toe?Ben Anoniem. wrote:Wat is jouw mening over de doofstoopaffaire Ben?
Ik ben niks dan een ouwe rukker, bij wie zojuist de kippen zijn geruimd.
Ik haat alle dammers. Stoop, Goedemoed, Sijbrands, allemaal druiloren.