We hebben het er wel eens over gehad hier op het forum. Anoniem is geen probleem wanneer iemand een paar standjes wil laten zien o.i.d. Maar als het om personen gaat die in meer of mindere mate worden aangevallen, dan is het toch wel prettig om de naam van de afzender te weten. Anders voelt het alsof je in het donker door iemand met een dolk in de rug wordt gestoken waarna die persoon snel wegrent.bamiebal wrote:Blijkbaar hebben vele forum schrijvers problemen met het feit dat ik anoniem wil blijven getuige de cynische en bespottelijke reacties ten aanzien hiervan. Ik heb een standpunt gedeponeerd waarop niemand to dusver inhoudelijk op gereageerd heeft. Er is alleen gezegd dat Goedemoed "een goede trainer zou zijn". Waaruit blijkt dit? Zijn er referenties? Verder is door Piet Bouma het functieprofiel geplaatst van de KNDB voor deze functie met de mededeling dat Goedemoed hier goed in past. Bij attitudes staat in dit profiel: "visitekaartje van de KNDB". Deze attitude vind ik niet passen bij Goedemoed. In het bedrijfsleven moet men als men een buitendienst functie representatief zijn. De eisen die het bedrijfsleven stellen aan deze functie houden simpel weg in: netjes gekleed (pak en stropdas), verzorgd uiterlijk (geen oorbellen en een slaperig uiterlijk) en communicatief vaardig (aanvoelen hoe je medemens is en deze respecteren en in zijn waarde laten). Nu zullen door de KNDB niet zulke strenge eisen gesteld worden, maar ook niet veel minder. Zeker op het gebied van communicatie niet. Goedemoed voldoet niet aan deze eisen vind ik om bovengenoemde redenen. Maar mijnheer Bouma zal hier wel anders over denken.
Op dit forum zitten veel Kosmos aanhangers, dus ik zal na dit bericht wel weer helemaal afgekraakt en beledigd worden. Daarom wil ik ook anoniem blijven.
Het damwereldje is klein, iedereen kent elkaar of kan de ander plaatsen. Vandaar.
En aangezien je persoonlijk bent ('geen oorbellen en een slaperig uiterlijk' etc. etc. over Tjalling) stellen vele forumbezoekers het op prijs dat je je bekendmaakt. Ongeacht de vraag of ze het eens of oneens met je zijn.