18 februari, mmm!! Hoe meer ik aan die dag denk, hoe beter ik me ga voelen. Wat een onvergetelijke dag zal 18 februari worden!Hanco Elenbaas wrote:Vanzelfsprekend speel ik het liefst tegen een rommelaar als Eric, die qua spel het meest doet denken aan Johan Wiering, aan wie ik bijzonder plezierige herinneringen bewaar.Bert Zwart wrote:Als Hanco op remise gaat spelen is hij zeer moeilijk te verslaan zoals onder andere Kees Thijssen al eens heeft ondervonden. Met een "spelende" Hanco heb ik goede ervaringen. Als Tsjizjov, Getmanski, Ndonzi etc allemaal meespelen dan kan ik me voorstellen dat Hanco "niets" gaat doen.E. van Dusseldorp wrote: Misschien kun je alvast aangeven aan welk bord je gaat zitten, Hanco. Dan kunnen Bert en ik onderling uitmaken wie jou op de pijnbank gaat leggen. We hebben er allebei erg veel zin in. [img]images/smilies/icon_twisted.gif[/img]
Of heb je nog een voorkeur voor een van ons?
Je moet er toch niet aan denken als DVSB-er, dat Evert Davelaar net als twee jaar geleden tijdens DVSB-Huissen 2 de champagne al heeft klaar gezet en tafels vol hapjes heeft uitgestald en dat je dan om kwart voor vijf te horen krijgt dat Het Noorden met 14-6 heeft gewonnen van Witte van Moort 2, terwijl jullie Eric bij een stand van 10-8 voor DVSB volkomen verloren staat tegen Hans van den Heuvel? Ondanks dat Eric vanaf het begin heeft gekropen tegen de in zijn ogen terecht behoorlijk gevaarlijke Hans van den Heuvel.
Misschien kan DVSB Eric beter een tijdelijk schrijfverbod opleggen, want als Pieter Hildering en Hans van den Heuvel onder ogen krijgen wat Eric hier zoal beweert, dan zou het kunnen dat er werkelijk een kleine strafexpeditie wordt uitgevoerd op 18 februari.
Zou DVSB ook champagne schenken als ons tweede wint?