jan.Schippers wrote:fout de arbiter heeft wel degelijk terecht gehandeld en die 1uur 40 te laat die krijg je inderdaad als je half overijssel afreist en via een omweg in westerhaar aankomt.ik begrijp niet waarom zoveel drukte je kan niet eerder een oordeel geven totdat je het hele verhaal hebt gelezen.
de ontstane vertraging is wel degelijk juist alleen als je in een situatie komt die sneel afhandelijng vereist dan ga je gebruik maken van een snellere methode die was er wel maar is niet benut door een langzamere methode te kiezen kwam er nog eens een vertraging in het geding van die vertraging is ook door de conducteur een bevestiging afgegeven maar van de eerste vertraging niet en dat kan niet m.i.
als er aan 4 bussen mensen aankomen en er zijn maar twee bussen beschikbaar en je weet dat je telaat aankomt dan ga je in die eerste twee bussen plaatsnemen je vraagt tenminste dat je anders te laat komt voor een belangrijke partij maar heeft dit zich laten passeren ja hoe veel bussen mag je dan laten schieten voordat je verder reist. mij was dit niet gebeurt ik had in de eerste twee bussen plaats genomen hoe dan ook en niet in de volgende twee bussen die een half uur later aankwamen. vreemd toch of ben ik te simplistisch.
Kijk, maar het bovenstaande had je er in eerste instantie niet bij verteld. Daar wordt het allicht een ander verhaal van. Ik heb ook wel eens in een trein gezeten die in zijn eentje anderhalf uur vertraging opliep en ik dacht dat je het over een vergelijkbare situatie had. Heeft de speler in kwestie overigens ook niet even gebeld dat hij wat later kwam? Dat is wel een beetje onhandig natuurlijk.jan.Schippers wrote:onwetendheid is gelukzaligheid.
de spijker op zijn kop geslagen je bent nog onwetend maar ik verzeker je als je maar vaker met dit bijltje hebt gehakt verdwijnt je gelukzaligheid wel vanzelf.
Ik begrijp je verhaal nog steeds niet helemaal, onder andere doordat je geen interpunctie gebruikt. Maar als iemand kiest voor een reisroute en op enig moment moment meent daar van af te moeten wijken omdat hij denkt dat dat sneller is, dan vind ik niet dat je hem dat direct kunt verwijten. Zeker bij storingen is het altijd moeilijk inschatten wat de snelste keuze is: wachten op de bus of omreizen.
In ieder geval: ik ben benieuwd wat de uitslag van het protest wordt.