Het reglement schrtijft dat nou eenmaal voor, dat staat in dat oranje boekje, daar kan WSDV niets aan doen.Hanco Elenbaas wrote:Als het reglement in dit soort gevallen voorschrijft dat alleen die ene partij moet worden overgespeeld, en niet de hele wedstrijd, dan vind ik het reglement in dat opzicht niet rechtvaardig, niet eerlijk.Koops wrote:Vind jij het reglement oneerlijk Hanco?Hanco Elenbaas wrote: Het gaat er veel te vaak niet eerlijk aan toe in het KNDB-wereldje Jan, dat weten jij en ik zo langzamerhand wel.
Royement
- Hanco Elenbaas
Maar dat het reglement het voorschrijft en dat het in het oranje competitieboekje staat betekent nog niet dat het reglement ook in alle opzichten rechtvaardig is.Vraagje wrote:Het reglement schrtijft dat nou eenmaal voor, dat staat in dat oranje boekje, daar kan WSDV niets aan doen.Hanco Elenbaas wrote:Als het reglement in dit soort gevallen voorschrijft dat alleen die ene partij moet worden overgespeeld, en niet de hele wedstrijd, dan vind ik het reglement in dat opzicht niet rechtvaardig, niet eerlijk.Koops wrote: Vind jij het reglement oneerlijk Hanco?
Ik kan me voorstellen dat ze bij Witte van Moort de pest in hebben. In het bondsblad staat op pagina 16 een lofzang op bekerwinnaar Van Stigt Thans, geschreven door Leo Mous, al jaren lid van Van Stigt Thans/Schiedam.
Na alles wat gespeeld heeft rond protest en beroep over de partij Barkel-Clerc was het natuurlijk beter een 'onpartijdige' dit stukje te laten schrijven.
Leo Mous heeft trouwens ook dat oranje competitieboekje in elkaar gedraaid.
In de bondsraad zit de secretaris van Van Stigt Thans, ene Guido van den Berg, namens de correspondentiedammers.
In de tuchtcommissie komt volgens de geruchten binnenkort als opvolger van de WSDV-er Linssen de heer Smit van Van Stigt Thans.
Ons kent ons.
Ik kan me goed indenken dat ze hierdoor niet minder achterdochtig worden in Westerhaar.
-
Ach, ik had ook iets kunnen schrijven over bruine armen, maar voor je het weet kan je naar de Gulag-archipel.peper wrote:u gebruikt wel dure woorden meneer de koningAndre de Koning wrote:Iedereen, die niet tot een bepaald endogaam groepje behoort, maar dat doen WIJ niet, maar ZIJ.peper wrote:wie gaan we royeren voor te laat komen?
-
Laten we nou wel wezen, dat jong van Sterrenburg moet toch gewoon weten, dat ie het laatste stuk van het traject op een varken moet afleggen?Hanco Elenbaas wrote:Maar dat het reglement het voorschrijft en dat het in het oranje competitieboekje staat betekent nog niet dat het reglement ook in alle opzichten rechtvaardig is.Vraagje wrote:Het reglement schrtijft dat nou eenmaal voor, dat staat in dat oranje boekje, daar kan WSDV niets aan doen.Hanco Elenbaas wrote: Als het reglement in dit soort gevallen voorschrijft dat alleen die ene partij moet worden overgespeeld, en niet de hele wedstrijd, dan vind ik het reglement in dat opzicht niet rechtvaardig, niet eerlijk.
Ik kan me voorstellen dat ze bij Witte van Moort de pest in hebben. In het bondsblad staat op pagina 16 een lofzang op bekerwinnaar Van Stigt Thans, geschreven door Leo Mous, al jaren lid van Van Stigt Thans/Schiedam.
Na alles wat gespeeld heeft rond protest en beroep over de partij Barkel-Clerc was het natuurlijk beter een 'onpartijdige' dit stukje te laten schrijven.
Leo Mous heeft trouwens ook dat oranje competitieboekje in elkaar gedraaid.
In de bondsraad zit de secretaris van Van Stigt Thans, ene Guido van den Berg, namens de correspondentiedammers.
In de tuchtcommissie komt volgens de geruchten binnenkort als opvolger van de WSDV-er Linssen de heer Smit van Van Stigt Thans.
Ons kent ons.
Ik kan me goed indenken dat ze hierdoor niet minder achterdochtig worden in Westerhaar.
-
-
-
Zoals wel vaker begrijp ik er weer eens niks van. Als iemand te laat komt en dit wordt veroorzaakt door aanwijsbare overmacht dan dient die partij op enig ander moment te worden overgespeeld. Dat staat gewoon in het reglement. Het heeft niks te maken met dat de wereld iets heeft tegen WvM. Waarom toch altijd zo paranoide?
hoezo paranoide ten eerste ik ben niet altijd lichtgeraakt cq achterdochtig
zoals je vermeld.
Ik ben realistisch genoeg om vooral niet paranoia te worden
dat is nl het gevolg van altijd paranoide zijn.
volgens m.i.
hoezo paranoide ten eerste ik ben niet altijd lichtgeraakt cq achterdochtig
zoals je vermeld.
Ik ben realistisch genoeg om vooral niet paranoia te worden
dat is nl het gevolg van altijd paranoide zijn.
volgens m.i.
-
-
TAV DHR F VAN AMERSFOORT
Uw opmerkingen slaan nergens op en vind ik denigrerend misschien dat er voor U een plek in de tuchtcommissie in het verschiet ligt.
daar hebben ze ook nog [img]images/smilies/icon_idea.gif[/img] nodig
Uw opmerkingen slaan nergens op en vind ik denigrerend misschien dat er voor U een plek in de tuchtcommissie in het verschiet ligt.
-
-
sorry het is nogal laat maar ik bedoelde dus dat verhaal van jannes ik vind het nogal grof enne dat van die varken inderdaad verklaar u nader meneer Koning want die opmerking slaat echt als een tang op een varken.jan.Schippers wrote:TAV DHR F VAN AMERSFOORT
Als ik schrijf paranoide, dan bedoel ik dit dus. Nogmaals, het wel of niet toekennen van een protest als dit heeft niks te maken met WvM maar met het uitvoeren van het reglement. Je kunt wel suggereren dat de buitenwereld altijd WvM moet hebben, maar volgens mij praten jullie jezelf wat aan.jan.Schippers wrote:juist en jullie mogen raden wie het protest heeft gehonereerd gek he dat wij van WVM er de buik vol van krijgen van dat gerotzooi
- Hanco Elenbaas
Ik wil die jongens van Maas van 't Hoog over een paar dagen nog wel horen piepen als ze te horen krijgen dat die wedstrijd tegen Apeldoorn moet worden overgespeeld...Koops wrote:Als ik schrijf paranoide, dan bedoel ik dit dus. Nogmaals, het wel of niet toekennen van een protest als dit heeft niks te maken met WvM maar met het uitvoeren van het reglement. Je kunt wel suggereren dat de buitenwereld altijd WvM moet hebben, maar volgens mij praten jullie jezelf wat aan.jan.Schippers wrote:juist en jullie mogen raden wie het protest heeft gehonereerd gek he dat wij van WVM er de buik vol van krijgen van dat gerotzooi
- Eric Sanders