WK 2005 te Amsterdam
-
Thursday 105 messages has been sent on FFJD FORUM !!
[img]images/smilies/icon_eek.gif[/img] [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smilies/icon_surprised.gif[/img] [img]images/smilies/icon_rolleyes.gif[/img] DRAUGHTS FORUMS WORLD RECORD ???
http://ffjd.free.fr/
Espace Utilisateurs / Accéder au forum
A. PRESMAN, H. ELENBAAS, M. NIANG, B. NTALOU (CONGO) are now registered commentators ?
What about you ?? [img]images/smilies/icon_redface.gif[/img] [img]images/smilies/icon_idea.gif[/img]
[img]images/smilies/icon_eek.gif[/img] [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smilies/icon_surprised.gif[/img] [img]images/smilies/icon_rolleyes.gif[/img] DRAUGHTS FORUMS WORLD RECORD ???
http://ffjd.free.fr/
Espace Utilisateurs / Accéder au forum
A. PRESMAN, H. ELENBAAS, M. NIANG, B. NTALOU (CONGO) are now registered commentators ?
What about you ?? [img]images/smilies/icon_redface.gif[/img] [img]images/smilies/icon_idea.gif[/img]
Last edited by Jacques PERMAL on Fri Oct 07, 2005 09:27, edited 1 time in total.
Information : my first priority !!
L'info en première ligne !!
L'info en première ligne !!
En toch ben ik benieuwd wat er zou zijn gebeurd als het niet Kees Thijssen had geweest die te laat was gekomen, maar bijvoorbeeld José Maria Silva, Bryan Wollaert of Rajpal Singh. Oftewel: iemand die geen kanshebber voor de titel is. Verder niet relevant, het is gewoon goed dat Kees meedoet. Alleen overkomt het hem wel iets te vaak, maar goed, in iedere sport schijnen toppers iets opvallends te moeten hebben. [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]
Behalve den man die de Sarphatistraat de mooiste plek van Europa vond, heb ik nooit een wonderlijker kerel gekend dan den uitvreter.
-
krijgen we ook een nog een printbare versie,van elke ronde....
anders word het aanpoten,om alles te noteren
overigens lukt het me nog steeds niet de partij via Internet Explorer
te zien
[img]images/smilies/icon_confused.gif[/img] [img]images/smilies/icon_cool.gif[/img]
F Groeneveld
anders word het aanpoten,om alles te noteren
overigens lukt het me nog steeds niet de partij via Internet Explorer
te zien
[img]images/smilies/icon_confused.gif[/img] [img]images/smilies/icon_cool.gif[/img]
F Groeneveld
-
-
Tot nu toe een goeie ronde voor de Nederlanders, zowel Kees, Alexander, Gerard en Hans winnen. Helaas zal Ron met remise genoegen moeten nemen [img]images/smilies/icon_sad.gif[/img] Rob ook remise.
Last edited by Jasper Daems on Fri Oct 07, 2005 13:35, edited 1 time in total.
Knap van Kees dat hij in weerwil van het vroege aanvangsuur op tijd was!Double_D wrote:Tot nu toe een goeie ronde voor de Nederlanders, zowel Kees, Alexander, Gerard en Hans winnen. Helaas zal Ron met remise genoegen moeten nemen [img]images/smilies/icon_sad.gif[/img]
Verplicht 10 maal opdrukken voor Fokkink even zijn schoenen kussen en hij mag weer verder.
Heaven is no location, but a state of mind
Je denkt toch niet dat ze Singh naar huis zouden hebben gestuurd?Nescio wrote:En toch ben ik benieuwd wat er zou zijn gebeurd als het niet Kees Thijssen had geweest die te laat was gekomen, maar bijvoorbeeld José Maria Silva, Bryan Wollaert of Rajpal Singh. Oftewel: iemand die geen kanshebber voor de titel is. Verder niet relevant, het is gewoon goed dat Kees meedoet. Alleen overkomt het hem wel iets te vaak, maar goed, in iedere sport schijnen toppers iets opvallends te moeten hebben. [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]
Mysticus - Singh
Slotstand van de Mysticus.
Wat zal hier achter zitten?
Heeft hans vanmorgen of gisteren aan yoga gedaan?
Of nam hij als ontbijt yoghurt?
Of bekeek hij gisteren samen met Daisy The return of the yeti?
Wie geeft het antwoord op deze prangende vraag?
De witte contructie kan natuurlijk ook een afbeelding zijn van Hans die des ochtends ontwaakt.
Die wordt toch gesponsoord door het Indiasche NOC/NSF, dus dat had gemakkelijk gekund.Kosmos wrote:Je denkt toch niet dat ze Singh naar huis zouden hebben gestuurd?
Nee, ik noemde maar willekeurig wat namen. Verder is het goed dat er verstandig is geredeneerd door de beroepscommissie.
Om om op Hans Jansen terug te komen. Het schijnt dat hij nu omgedoopt gaat worden tot Hans Yansen. [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]
Behalve den man die de Sarphatistraat de mooiste plek van Europa vond, heb ik nooit een wonderlijker kerel gekend dan den uitvreter.
-
Baljakin wint in fraaie Bal-stijl! Een mooie strijd in Balletjes geliefde Vos-variant! Gisteren stond er een interview met de Bal in de Volkskrant trouwens (heb je dat artilkel Hanco of moet ik het scannen?).
Dambeest Schwarzman speelt krachtig (34.28-22!) en blaast Misans weg.
Gérard Jansen staat na het verorberen van een tweede lekkere vis met één been in de finale.
Het meest verheugende is natuurlijk de gestroomlijnde klassieke overwinning van Kees Thijssen op houwdegen Anikeev!
Een uitstekende start van Kees! Eerst de witte rook ontvangen en dan winnen van Anikeev!
Dambeest Schwarzman speelt krachtig (34.28-22!) en blaast Misans weg.
Gérard Jansen staat na het verorberen van een tweede lekkere vis met één been in de finale.
Het meest verheugende is natuurlijk de gestroomlijnde klassieke overwinning van Kees Thijssen op houwdegen Anikeev!
Een uitstekende start van Kees! Eerst de witte rook ontvangen en dan winnen van Anikeev!