Open Fries Kampioenschap Rapid Dammen

Information and discussion
Post Reply
nadinevantiel

Post by nadinevantiel » Mon Nov 10, 2003 22:47

Provinciale Friese Dambond 75 jaar
Open Fries Kampioenschap Rapid dammen
Een spetterende afsluiting van het jubileumjaar van de PFDB!!!

22 en 23 december
Van Hall Instituut, Agora 1, Leeuwarden
(vlakbij het Centraal Station)

Op 7 januari 2003 bestond de Provinciale Friese Dambond exact 75 jaar. Dat hebben we door middel van vier jubileumactiviteiten inmiddels groots gevierd. De vijfde en teven laatste jubileumactiviteit is in zicht; het Open Fries Kampioenschap Rapid Dammen. Het belooft een fantastisch damtoernooi te worden. [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]

We spelen het toernooi op twee dagen; 22 en 23 december a.s. Maandag 22 december gaan we rond 10.30 uur van start. Na twaalf ronden Zwitsers sluiten we het toernooi op 23 december rond 15.30 uur af met een hapje en een drankje.

Het inschrijfgeld bedraagt € 12,00 (voor jeugd € 9,00). Iedere deelnemer ontvangt als cadeau het Jubileumboek van de PFDB dat ter ere van het 75-jarig jubileum is geschreven. Daarnaast ontvangt iedere deelnemer consumptiebonnen.

Alle deelnemers ontvangen van tevoren een programmaboekje met uitgebreide informatie over het toernooi. Deelnemers kunnen bij aanmelden aangeven of ze gebruik willen maken van lunch- en dinermogelijkheden in het Van Hall instituut. (Lunch € 4,50 en diner € 4,75)

Tegelijkertijd met het Open Fries Kampioenschap Rapid Dammen vinden ook de voorrondes van het Fries Kampioenschap voor jeugd in het Van Hall Instituut plaats.

Je kan je tot 8 december inschrijven bij:
Jan Bosselaar
Pantjeswier 37
9073 HL Marrum
0518 – 41 20 55
jan_bosselaar@hotmail.com

Nadine van Tiel
Renooiplein 29
1107 EB Amsterdam
020 400 14 99 / 06 44 93 46 71
nadinevantiel@uwnet.nl

Je inschrijving wordt definitief als het inschrijfgeld is overgemaakt op bankrek. 2992.07.927
Last edited by nadinevantiel on Mon Nov 17, 2003 14:47, edited 1 time in total.

Bastiaan

Post by Bastiaan » Tue Nov 11, 2003 23:33

Dag in dag uit naar school, kan je in de vakantie weer naar die zelfde school [img]images/smilies/wall.gif[/img] . Ik weet het tenminste te vinden [img]images/smilies/icon_rolleyes.gif[/img] .
Het lijkt me een leuk toernooi!! Dit jubileum jaar gaat in iedergeval niet onopgemerkt voorbij. [okdansmilie]

[img]images/smilies/new_birthday.gif[/img] PFDB

Guest

Post by Guest » Wed Nov 12, 2003 10:18

Dus Bastiaan, ik kan je noteren als deelnemer?

De andere Franekers volgen jouw voorbeeld dan vast snel......

Guest

Post by Guest » Tue Nov 25, 2003 00:37

De inschrijvingen beginnen binnen te lopen. Wie kan ik nog meer noteren??

Kom op dammers, niet zo passief........... [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]

Post Reply