Doe weer mee met het spel Damzet!
Doe weer mee met het spel Damzet!
Damclub Dammers Uit Oost presenteert voor de vierde maal het spel "Damzet":
"Leid je eigen samengestelde team naar het kampioenschap in de ereklasse..."
Speel nu weer mee in onze eigen damvariant op de diverse voetbal managementgames, Tour de France poules en andere fictieve competities. Stel als coach je eigen damteam samen voor de nationale ereklasse en strijd hiermee om de nationale titel. Wie weet het seizoen 2004/2005 het sterkste damteam in elkaar te zetten. Speel nu mee met het spel Damzet!
http://dammersuitoost.de.vu
Doe mee en schrijf je snel in voor 10 september 2005...
Groeten, Ralf Richters
"Leid je eigen samengestelde team naar het kampioenschap in de ereklasse..."
Speel nu weer mee in onze eigen damvariant op de diverse voetbal managementgames, Tour de France poules en andere fictieve competities. Stel als coach je eigen damteam samen voor de nationale ereklasse en strijd hiermee om de nationale titel. Wie weet het seizoen 2004/2005 het sterkste damteam in elkaar te zetten. Speel nu mee met het spel Damzet!
http://dammersuitoost.de.vu
Doe mee en schrijf je snel in voor 10 september 2005...
Groeten, Ralf Richters
-
-
Deze zijn lineair aan hun ratings. Het aantal waardepunten wordt alsvolgt berekend:Eric van Dusseldorp wrote:Zijn de waardepunten van de spelers lineair aan hun ratings of spelen er andere factoren mee?
X= rating - 1000 -> aantal waardepunten is X/100 (op decimalen afgerond)
Bijv. Valneris rating is 1556 -> 1556-1000 = 556 -> 556/100=5,56 -> 5,6
-
OK, dan heb ik een systeem ontwikkeld waarmee ik zeker ga winnen. Zijn er helemaal geen prijzen? Een beker moet toch tot de mogelijkheden behoren?Jochem Zweerink wrote:Deze zijn lineair aan hun ratings. Het aantal waardepunten wordt alsvolgt berekend:Eric van Dusseldorp wrote:Zijn de waardepunten van de spelers lineair aan hun ratings of spelen er andere factoren mee?
X= rating - 1000 -> aantal waardepunten is X/100 (op decimalen afgerond)
Bijv. Valneris rating is 1556 -> 1556-1000 = 556 -> 556/100=5,56 -> 5,6
damzet
Ik stel zelf elk jaar een klein prijsje beschikbaar in de vorm van een KNDB waardebon. Ik hoop nog steeds dat er een bedrijf komt dat het spel eens zou willen gaan sponsoren met een paar prijsjes. Zou het nog leuker maken....Maar helaas nog niets...
- Arjen de Mooij
Re: damzet
Hoi RalfRAGgast wrote:De eerste 17 aanmeldingen zijn al binnen. Een goed begin! Opvallend is dat er grote verschillen zitten in de samenstelling van de teams. Vorig seizoen werden een aantal spelers in de meeste teams gekozen...
De basis 10 heb ik al en 2 reserves nu nog een naam bedenken!!
Damzet
82 aanmeldingen tot nu toe...
Morgen de laatste dag om je aan te melden!!!
We kunnen de 100 nog halen, kom op! [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img]
Morgen de laatste dag om je aan te melden!!!
We kunnen de 100 nog halen, kom op! [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img]
Re: Damzet
Noe snap ik wurum J.M.uut V die reeting in mekare prutst, joa Dieter 't blif een kwestie van geduld veur heel Limburg plat prut.