EK Jeugd 2005
-
Greeting from the Ukraine
Ik vroeg mij bij het versturen wel af of Danny de volgende foto wel zou willen plaatsen op de EK jeugd site.
Victoria M uit de Oekraine houdt van bizar verschijnen. Vorig jaar werd ze tweede achter Olessya Abdullina bij de meiden t/m 16 jaar. Dit jaar verloor ze van Mei-Jhi. Ze kwam hierdoor te kort voor het podium. Bij het sneldammen op zondag was ze echter wel de beste!
Victoria M uit de Oekraine houdt van bizar verschijnen. Vorig jaar werd ze tweede achter Olessya Abdullina bij de meiden t/m 16 jaar. Dit jaar verloor ze van Mei-Jhi. Ze kwam hierdoor te kort voor het podium. Bij het sneldammen op zondag was ze echter wel de beste!
-
Roel en het Blitz toernooi
Bij de jongenspupillen deden er 28 spelers mee aan het Blitz toernooi.
Ze werden verdeeld over 2 groepen van 14 spelers.
De eerste drie per poule gingen door naar de finale met zes.
Roel had in zijn laatste partij genoeg aan remise om zich te plaatsen voor de finale. Zijn tegenstander wist echter af te wikkelen naar een eindspel met beiden een dam en vier schijven. Er werd nu vooral met de dammen heen en weer geschoven. Roel bood tot vier keer toe remise aan en hij ging toen onder het toeziend oog van Aynur Shaybakov door zijn vlag. Hij had net enkele seconden minder dan zijn tegenstander....
Roel had in zijn laatste partij genoeg aan remise om zich te plaatsen voor de finale. Zijn tegenstander wist echter af te wikkelen naar een eindspel met beiden een dam en vier schijven. Er werd nu vooral met de dammen heen en weer geschoven. Roel bood tot vier keer toe remise aan en hij ging toen onder het toeziend oog van Aynur Shaybakov door zijn vlag. Hij had net enkele seconden minder dan zijn tegenstander....
Re: Greeting from the Ukraine
Dat is niet bizar, maar sexy, Henk.Henk Stroetinga wrote:Ik vroeg mij bij het versturen wel af of Danny de volgende foto wel zou willen plaatsen op de EK jeugd site.
Ik begrijp wel waarom KH zich niet zo goed kon concentreren...
Er loopt daar toch een optocht aan afleiding rond...
Maar Henk, ik begrijp dat jij je prima vermaakt hebt daar!
Heaven is no location, but a state of mind
-
Ik heb hard gewerkt Tjalling. Mooie foto's gemaakt. Vooral veel foto's gemaakt! Iedere dag een verslag naar DamZ! Dagelijks partijen invoeren voor onze EK jeugd-website. Verder een beetje netwerken. Alle contacten in het internationale jeugddammen goed onderhouden. En dan liepen er ook nog zes Groningse jeugdspelers rond die ik allemaal de eerste beginselen van het dammen heb geleerd en die er dus op kunnen rekenen dat ik hun prestaties volg.Dat is niet bizar, maar sexy, Henk.
Maar Henk, ik begrijp dat jij je prima vermaakt hebt daar
-
Zoiets als de negers, uit de onderbuik van de Kosmos.Kosmos wrote:
Dat is niet bizar, maar sexy
Van mij mag je daarom van die meiden genieten, Henk.Henk Stroetinga wrote:Ik heb hard gewerkt Tjalling. Mooie foto's gemaakt. Vooral veel foto's gemaakt! Iedere dag een verslag naar DamZ! Dagelijks partijen invoeren voor onze EK jeugd-website. Verder een beetje netwerken. Alle contacten in het internationale jeugddammen goed onderhouden. En dan liepen er ook nog zes Groningse jeugdspelers rond die ik allemaal de eerste beginselen van het dammen heb geleerd en die er dus op kunnen rekenen dat ik hun prestaties volg.Dat is niet bizar, maar sexy, Henk.
Maar Henk, ik begrijp dat jij je prima vermaakt hebt daar
It's human.
Ah! Gelukkig. Met al die fotos van sexy Oost-Europese dames zouden de dammers zich een beetje zorgen gaan maken.Henk Stroetinga wrote:
Ik heb hard gewerkt Tjalling. Mooie foto's gemaakt. Vooral veel foto's gemaakt! Iedere dag een verslag naar DamZ! Dagelijks partijen invoeren voor onze EK jeugd-website. Verder een beetje netwerken. Alle contacten in het internationale jeugddammen goed onderhouden. En dan liepen er ook nog zes Groningse jeugdspelers rond die ik allemaal de eerste beginselen van het dammen heb geleerd en die er dus op kunnen rekenen dat ik hun prestaties volg.
Verslagen en site waren overigens al even prachtig als al het foto materiaal!
-
- Real name: Irene Stegeman
Ze ziet er hier nog netjes uit vergeleken met vorig jaar, Toen had ze alleen een kort rokje aan en een BH (met een hesje erover heen met zeeeeeer grote gaten. Dat zag er toen helemaal niet uit.Henk Stroetinga wrote:Ik vroeg mij bij het versturen wel af of Danny de volgende foto wel zou willen plaatsen op de EK jeugd site.
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*
~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~
~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~
Ja, allemaal leuk en wel, Regina Ktara, maar waar blijven de kiekjes?Damkoningin wrote:Ze ziet er hier nog netjes uit vergeleken met vorig jaar, Toen had ze alleen een kort rokje aan en een BH (met een hesje erover heen met zeeeeeer grote gaten. Dat zag er toen helemaal niet uit.Henk Stroetinga wrote:Ik vroeg mij bij het versturen wel af of Danny de volgende foto wel zou willen plaatsen op de EK jeugd site.
Vermoedelijk vanwege haar enorme damtalent. Tot nu toe heeft ze foutloos gespeeld. Knap!Kosmos wrote:
Een der fotografen was nogal gecharmeerd van Simona Kulaskaite (ofzo).
Dat bleek uit het overweldigend aantal foto's wat hij (zij?) maakte van dit meisje.
Ach. Ze doet goed haar best.
... And I'll bury my soul in a scrapbook...
Leonard Cohen
Leonard Cohen
- Hanco Elenbaas
Mooie foto Henk! Wie is dat die daar links voorbijloopt op de achtergrond?Henk Stroetinga wrote:
In het Bijlmertoernooi 2004 kwam een jongetje niet opdagen voor de jeugdgroep omdat het bang was dat z'n vriendinnetje er achter zou komen dat hij damde. Hij schaamde zich ervoor dat hij damde!
Die foto's van Henk Stroetinga zijn geweldige dampropaganda. Geen dammend jongetje hoeft zich meer te generen.
Broodje-aap, Hanco (als zo vaak).Hanco Elenbaas wrote:Mooie foto Henk! Wie is dat die daar links voorbijloopt op de achtergrond?Henk Stroetinga wrote:
In het Bijlmertoernooi 2004 kwam een jongetje niet opdagen voor de jeugdgroep omdat het bang was dat z'n vriendinnetje er achter zou komen dat hij damde. Hij schaamde zich ervoor dat hij damde!
Die foto's van Henk Stroetinga zijn geweldige dampropaganda. Geen dammend jongetje hoeft zich meer te generen.
Zelfspot die voor waar werd aangezien.
Ik ken die jongen en ik weet dat het niet waar is wat anderen graag wilden geloven wat waar was.
Maar dat zulks (pittige damsters) goed is voor het imago, die mening deel ik.
Re: Roel en het Blitz toernooi
En wat vinden de dames eigenlijk van die Ainur Sjabakov? Is dat geen hunk? Of zijn Roel Piotr en die andere strijder lekkerder?Henk Stroetinga wrote:Bij de jongenspupillen deden er 28 spelers mee aan het Blitz toernooi.