EK Jeugd 2005

Discussies over damsport (in het Nederlands)

Wie kan er Europees Kampioen worden bij de jeugd?

Poll ended at Wed Aug 17, 2005 17:20

Klaas Hendrik Leijenar
8
16%
Boudewijn Derkx
5
10%
Pim Meurs
2
4%
Saskia Veltman
3
6%
Rianka Rentmeester
1
2%
Carlijn Aalbers
1
2%
Pieter Steijlen
9
18%
Robin Vogelaar
0
No votes
Yuen Wong
1
2%
Mei-Jhi Wu
6
12%
Laura Andriessen
0
No votes
Judith van Beek
0
No votes
Roel Boomstra
13
26%
Sjoerd ten Brinke
0
No votes
Nick Hoving
0
No votes
Heike Verheul
0
No votes
Karlijn Overes
0
No votes
Vicky Andriessen
0
No votes
Eric van Rossum
0
No votes
Lotte Aleven
1
2%

Total votes: 50

Henk Stroetinga

Greeting from the Ukraine

Post by Henk Stroetinga » Fri Aug 12, 2005 00:18

Ik vroeg mij bij het versturen wel af of Danny de volgende foto wel zou willen plaatsen op de EK jeugd site.

Image

Victoria M uit de Oekraine houdt van bizar verschijnen. Vorig jaar werd ze tweede achter Olessya Abdullina bij de meiden t/m 16 jaar. Dit jaar verloor ze van Mei-Jhi. Ze kwam hierdoor te kort voor het podium. Bij het sneldammen op zondag was ze echter wel de beste!

Image

Henk Stroetinga

Roel en het Blitz toernooi

Post by Henk Stroetinga » Fri Aug 12, 2005 00:48

Bij de jongenspupillen deden er 28 spelers mee aan het Blitz toernooi.
Ze werden verdeeld over 2 groepen van 14 spelers.
De eerste drie per poule gingen door naar de finale met zes.

Roel had in zijn laatste partij genoeg aan remise om zich te plaatsen voor de finale. Zijn tegenstander wist echter af te wikkelen naar een eindspel met beiden een dam en vier schijven. Er werd nu vooral met de dammen heen en weer geschoven. Roel bood tot vier keer toe remise aan en hij ging toen onder het toeziend oog van Aynur Shaybakov door zijn vlag. Hij had net enkele seconden minder dan zijn tegenstander....

Image

Kosmos
Real name: Tj. Goedemoed

Re: Greeting from the Ukraine

Post by Kosmos » Fri Aug 12, 2005 01:09

Henk Stroetinga wrote:Ik vroeg mij bij het versturen wel af of Danny de volgende foto wel zou willen plaatsen op de EK jeugd site.

Image

Victoria M uit de Oekraine houdt van bizar verschijnen. Vorig jaar werd ze tweede achter Olessya Abdullina bij de meiden t/m 16 jaar. Dit jaar verloor ze van Mei-Jhi. Ze kwam hierdoor te kort voor het podium. Bij het sneldammen op zondag was ze echter wel de beste!

Image
Dat is niet bizar, maar sexy, Henk.
Ik begrijp wel waarom KH zich niet zo goed kon concentreren...
Er loopt daar toch een optocht aan afleiding rond...
Maar Henk, ik begrijp dat jij je prima vermaakt hebt daar!
Heaven is no location, but a state of mind

Henk Stroetinga

Post by Henk Stroetinga » Fri Aug 12, 2005 01:38

Maar Henk, ik begrijp dat jij je prima vermaakt hebt daar
Ik heb hard gewerkt Tjalling. Mooie foto's gemaakt. Vooral veel foto's gemaakt! Iedere dag een verslag naar DamZ! Dagelijks partijen invoeren voor onze EK jeugd-website. Verder een beetje netwerken. Alle contacten in het internationale jeugddammen goed onderhouden. En dan liepen er ook nog zes Groningse jeugdspelers rond die ik allemaal de eerste beginselen van het dammen heb geleerd en die er dus op kunnen rekenen dat ik hun prestaties volg.

Ben Anoniem

Post by Ben Anoniem » Fri Aug 12, 2005 02:00

Kosmos wrote:
Dat is niet bizar, maar sexy
Zoiets als de negers, uit de onderbuik van de Kosmos.

Kosmos

Post by Kosmos » Fri Aug 12, 2005 02:38

Henk Stroetinga wrote:
Maar Henk, ik begrijp dat jij je prima vermaakt hebt daar
Ik heb hard gewerkt Tjalling. Mooie foto's gemaakt. Vooral veel foto's gemaakt! Iedere dag een verslag naar DamZ! Dagelijks partijen invoeren voor onze EK jeugd-website. Verder een beetje netwerken. Alle contacten in het internationale jeugddammen goed onderhouden. En dan liepen er ook nog zes Groningse jeugdspelers rond die ik allemaal de eerste beginselen van het dammen heb geleerd en die er dus op kunnen rekenen dat ik hun prestaties volg.
Van mij mag je daarom van die meiden genieten, Henk.
It's human.

Klareveld

Post by Klareveld » Fri Aug 12, 2005 06:50

Henk Stroetinga wrote:
Ah! Gelukkig. Met al die fotos van sexy Oost-Europese dames zouden de dammers zich een beetje zorgen gaan maken.

Verslagen en site waren overigens al even prachtig als al het foto materiaal!

Damkoningin
Real name: Irene Stegeman

Post by Damkoningin » Fri Aug 12, 2005 12:54

Henk Stroetinga wrote:Ik vroeg mij bij het versturen wel af of Danny de volgende foto wel zou willen plaatsen op de EK jeugd site.

Image

Image
Ze ziet er hier nog netjes uit vergeleken met vorig jaar, Toen had ze alleen een kort rokje aan en een BH (met een hesje erover heen met zeeeeeer grote gaten. Dat zag er toen helemaal niet uit.
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*

~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~

Kosmos

Post by Kosmos » Sat Aug 13, 2005 00:24

Image

Oranjegevoel

Geplagiëerd van de site van Het Noorden

Vandaag schijnt zich trouwens een geweldig leuke deelnemer te hebben aangemeld voor het Mellow Cool-man-toernooi! (ik was al opgegeven hoor Image )

Kosmos

Post by Kosmos » Sat Aug 13, 2005 00:25

Damkoningin wrote:

Image

Image
Ze ziet er hier nog netjes uit vergeleken met vorig jaar, Toen had ze alleen een kort rokje aan en een BH (met een hesje erover heen met zeeeeeer grote gaten. Dat zag er toen helemaal niet uit.
Ja, allemaal leuk en wel, Regina Ktara, maar waar blijven de kiekjes?

Kosmos

Post by Kosmos » Sat Aug 13, 2005 00:35

Image

Een der fotografen was nogal gecharmeerd van Simona Kulaskaite (ofzo).
Dat bleek uit het overweldigend aantal foto's wat hij (zij?) maakte van dit meisje.
Ach. Ze doet goed haar best.

composite

Post by composite » Sat Aug 13, 2005 00:42

Kosmos wrote:Image

Een der fotografen was nogal gecharmeerd van Simona Kulaskaite (ofzo).
Dat bleek uit het overweldigend aantal foto's wat hij (zij?) maakte van dit meisje.
Ach. Ze doet goed haar best.
Vermoedelijk vanwege haar enorme damtalent. Tot nu toe heeft ze foutloos gespeeld. Knap!
... And I'll bury my soul in a scrapbook...
Leonard Cohen

Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas » Sat Aug 13, 2005 01:30

Henk Stroetinga wrote:
Image
Mooie foto Henk! Wie is dat die daar links voorbijloopt op de achtergrond?

In het Bijlmertoernooi 2004 kwam een jongetje niet opdagen voor de jeugdgroep omdat het bang was dat z'n vriendinnetje er achter zou komen dat hij damde. Hij schaamde zich ervoor dat hij damde!
Die foto's van Henk Stroetinga zijn geweldige dampropaganda. Geen dammend jongetje hoeft zich meer te generen.

Kosmos

Post by Kosmos » Sat Aug 13, 2005 01:36

Hanco Elenbaas wrote:
Henk Stroetinga wrote:
Image
Mooie foto Henk! Wie is dat die daar links voorbijloopt op de achtergrond?

In het Bijlmertoernooi 2004 kwam een jongetje niet opdagen voor de jeugdgroep omdat het bang was dat z'n vriendinnetje er achter zou komen dat hij damde. Hij schaamde zich ervoor dat hij damde!
Die foto's van Henk Stroetinga zijn geweldige dampropaganda. Geen dammend jongetje hoeft zich meer te generen.
Broodje-aap, Hanco (als zo vaak).
Zelfspot die voor waar werd aangezien.
Ik ken die jongen en ik weet dat het niet waar is wat anderen graag wilden geloven wat waar was.

Maar dat zulks (pittige damsters) goed is voor het imago, die mening deel ik.

Kosmos

Re: Roel en het Blitz toernooi

Post by Kosmos » Sat Aug 13, 2005 01:39

Henk Stroetinga wrote:Bij de jongenspupillen deden er 28 spelers mee aan het Blitz toernooi.
Ze werden verdeeld over 2 groepen van 14 spelers.
De eerste drie per poule gingen door naar de finale met zes.

Roel had in zijn laatste partij genoeg aan remise om zich te plaatsen voor de finale. Zijn tegenstander wist echter af te wikkelen naar een eindspel met beiden een dam en vier schijven. Er werd nu vooral met de dammen heen en weer geschoven. Roel bood tot vier keer toe remise aan en hij ging toen onder het toeziend oog van Aynur Shaybakov door zijn vlag. Hij had net enkele seconden minder dan zijn tegenstander....

Image
En wat vinden de dames eigenlijk van die Ainur Sjabakov? Is dat geen hunk? Image Of zijn Roel Piotr en die andere strijder lekkerder?

Post Reply