Nee hoor. Geen twijfel mogelijk. Het is Joseph Blankenaar.Kosmos wrote:Ja, het is Slimmm Klaasy, jaar of 8 / 9?Damkoningin wrote:Ik gok dat het Klaasy is, met dat blonde haar..Kosmos wrote: Ik vond het zo'n aardig scbilderij dat ik het een tijdje geleend hebt.
Vertel eens welke babemagnet er op de foto staat!
Uit de oude doos
... And I'll bury my soul in a scrapbook...
Leonard Cohen
Leonard Cohen
Interessant dat Joseph is gereïncarneerd. Wordt de zoon van Klaas-Hendrik en zijn vrouw (momenteel heet ze Cathy, maar die kan natuurlijk nog ingeruild worden) misschien Cornelis Blankanaar? Ik ben benieuwd. Zal hem op jonge leeftijd testen op eindspelkennis.compositie wrote: Nee hoor. Geen twijfel mogelijk. Het is Joseph Blankenaar.
Heaven is no location, but a state of mind
Zonder twijfel! Van mij krijgt Cor een tienjarig abonnement op mijn Nieuwsbrief (zie www.wilsens.nl). Voorts zal ik Pieter Kuijper vragen hem een proefnummer van DP toe te sturen. Maar natuurlijk pas op het moment waarop jouw onderzoek heeft uitgewezen dat er heel veel 'componist' zit in zijn DNA.Kosmos wrote:
Interessant dat Joseph is gereïncarneerd. Wordt de zoon van Klaas-Hendrik en zijn vrouw (momenteel heet ze Cathy, maar die kan natuurlijk nog ingeruild worden) misschien Cornelis Blankanaar? Ik ben benieuwd. Zal hem op jonge leeftijd testen op eindspelkennis.compositie wrote: Nee hoor. Geen twijfel mogelijk. Het is Joseph Blankenaar.
... And I'll bury my soul in a scrapbook...
Leonard Cohen
Leonard Cohen
-
- Real name: Irene Stegeman
Deze oude foto bestaat ook nog, een NK junioren 6 jaar geleden. Altijd leuk, als je zulke oude foto's hebt..
Last edited by Damkoningin on Sat Aug 06, 2005 22:34, edited 1 time in total.
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*
~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~
~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~
-
-
-
-
-
-