www.damwereld.com
-
www.damwereld.com
Ik mis nu al enkele dagen www.damwereld.com.
Weet iemand wat er mis is met de site?
Ik krijg alleen maar foutboodschappen.
Jullie ook?
Weet iemand wat er mis is met de site?
Ik krijg alleen maar foutboodschappen.
Jullie ook?
-
-
Re: www.damwereld.com
Ik kom er ook niet op.....Piet Bouma wrote:Ik krijg alleen maar foutboodschappen.
Jullie ook?
Zou tjalling de site hernoemd hebben naar www.killerdamwereld.com of zo???
Anyway...erg zonde dat zo'n goede site niet te bereiken is
-
Re: www.damwereld.com
Ik heb inmiddels mailcontact met Tjalling gehad.Edwin Twiest wrote:Ik kom er ook niet op.....Piet Bouma wrote:Ik krijg alleen maar foutboodschappen.
Jullie ook?
Zou tjalling de site hernoemd hebben naar www.killerdamwereld.com of zo???
Anyway...erg zonde dat zo'n goede site niet te bereiken is
Er zijn enkele problemen rond de site.
Deze probeert hij op te lossen.
Zodra dit geregeld is geeft hij bericht.
Het initiatief van www.damwereld.com kwam van een kennis van mij die webistes wilde gaan beheren. De beheerder regelde de technische zaken en ik de inhoud.
Omdat hij de termijn niet meer kon betalen wegens financiële problemen is Damwereld uit de lucht.
Inmiddels heeft de beheerder de website overgezet op mijn naam, maar nu is er een ander probleem.
Om de website weer te laten draaien moet ik een jaarbedrag van € 215 overmaken. Dat kan ik me niet permitteren. Het is ook wat vreemd om te betalen voor het verlenen van een dienst aan anderen (op zich wel leuk natuurlijk een eigen webiste, maar er gaat ook enorm veel tijd in zitten: al dat uploaden, applets maken, digrammen invoegen, analyseren,
stukken schrijven, etc. etc.)
Mocht er een sponsor of stel donateurs zijn om het jaarbedrag te betalen, dan kan ik de website voortzetten. Anders moet het maar stoppen, vrees ik.
Omdat hij de termijn niet meer kon betalen wegens financiële problemen is Damwereld uit de lucht.
Inmiddels heeft de beheerder de website overgezet op mijn naam, maar nu is er een ander probleem.
Om de website weer te laten draaien moet ik een jaarbedrag van € 215 overmaken. Dat kan ik me niet permitteren. Het is ook wat vreemd om te betalen voor het verlenen van een dienst aan anderen (op zich wel leuk natuurlijk een eigen webiste, maar er gaat ook enorm veel tijd in zitten: al dat uploaden, applets maken, digrammen invoegen, analyseren,
stukken schrijven, etc. etc.)
Mocht er een sponsor of stel donateurs zijn om het jaarbedrag te betalen, dan kan ik de website voortzetten. Anders moet het maar stoppen, vrees ik.
Heaven is no location, but a state of mind
-
-
-
-
-
Lees het zoals het maar zoals het er staat, Ben.Ben Anoniem wrote:Lees: Omdat ik mijn bijdrage aan hem niet voldeed.Kosmos wrote:Omdat hij de termijn niet meer kon betalen wegens financiële problemen is Damwereld uit de lucht.
De beheerder heeft vanaf den beginne zelf betaald - op eigen voorstel - en toen ik hem na Delft belde bleek dat hij de betaling niet had gedaan.
Heaven is no location, but a state of mind
-
Ik waardeer het initiatief www.damwereld.com zeer en ben best bereid om wat bij te dragen, zeg 25 euro. Wie volgt?
- Hanco Elenbaas
Goed zo Bert. Van mij ook 25 euro.Bert Zwart wrote:Ik waardeer het initiatief www.damwereld.com zeer en ben best bereid om wat bij te dragen, zeg 25 euro. Wie volgt?
-
-
Goed zo Bert en Hanco. Van mij ook 25 Euro. [/url]Hanco Elenbaas wrote:Goed zo Bert. Van mij ook 25 euro.Bert Zwart wrote:Ik waardeer het initiatief www.damwereld.com zeer en ben best bereid om wat bij te dragen, zeg 25 euro. Wie volgt?