NK Junioren
Ja ziet er wel een btje uit alsof deze partij al van te voren bedacht is, iig die opening. Maar goed, soms is het logisch, ik ken de situatie niet en 's avonds spelen is ook niet alles. Maar goed zelfs in Delft hakken ze. Kijk maar naar Prosman tegen Georgiev. Ook alleen maar hakken van Prosman.Ajax-fan wrote:joost wrote:BAH!Edwin Twiest wrote: Ja... was vanavond duidelijk merkbaar....
uitslagen ronde 4
Meurs,P. - Palmans,M. 1-1 08-07-2005 0.23/0.22
Beetje meer respect voor een hakkende grootmeester Martijn
-
-
Wees blij... anders was het remisepercentage nog hoger geweest!! [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]Klareveld wrote:Tsjonge, die partij van Tuytel van vandaag is niet om aan te zien.
(al zitten de spelers /toeschouwers /organisatie hier er niet over te zeuren; gewoon lekker dammen en mocht het remise worden; het zij zo!)
-
-
In mijn ogen geen slechte partij van Stijn! Wellicht is het beter als hij op de 16e zet 18-22 zou doen.. 1-7 is (in mijn ogen) een verspild tempo. Alsnog is het dan zeker nog niet ongevaarlijk, maar het witte plan is dan in ieder geval nog niet zo duidelijk als in de partij.
Ps. Dit alles niet bekeken met de computer, misschien vind die wel wat!
Ps. Dit alles niet bekeken met de computer, misschien vind die wel wat!
En of het warm was! [img]images/smilies/icon_eek.gif[/img]Maikel wrote:Volgens mij was het Deurloo ipv Hoogakker..Ik weet nog dat Tjalling zei dat het te warm was om te spelen:)
Ik zelf deed produceerde ook maar een zet of 8.. [img]images/smilies/icon_cool.gif[/img]
Hoe ik aan de naam Hoogakker kwam snap ik niet ik bedoelde toch echt Deurloo.
Ik weet nog dat Tjalling hem meteen vroeg om remise maar Deurloo vond dat ze daar beide niks mee zouden opschieten.
Wie geen hersens heeft om te denken, werke!
Al had hij bij de partij waarna die opmerking geplaatst werd wel een enorme blunder van Stork tegenover zich... allemachtig he!ktarinus wrote: Die PAALmans speelt sterk!
Ik moest bijna denken aan mijn partij tegen Tiemensma [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]
Ja maar!
Wat heeft Storc anders in de slotstand? [img]images/smilies/icon_exclaim.gif[/img]
Wat heeft Storc anders in de slotstand? [img]images/smilies/icon_exclaim.gif[/img]
Wie geen hersens heeft om te denken, werke!
Inderdaad, wat een zeikers zeg....van de zijlijn schreeuwen bahktarinus wrote:Och och er vallen een paar remises en de haters komen al weer los.
Btw die partij van Paalmens en Meurs is dat niet Deurloo-Goedemoed Brunssum 2003?(uit mn hoofd ik heb geen td dus kan er falikant naastzitten..)
Heb jezelf wel eens een NK junioren gespeeld? Zo niet, dan moet je niet zeuren over remises.......je weet dan helemaal niet wat het is om zo'n toernooi te spelen
Heb jij wel eens een NK Junioren gespeeld dan?Damsaurus wrote:Inderdaad, wat een zeikers zeg....van de zijlijn schreeuwen bahktarinus wrote:Och och er vallen een paar remises en de haters komen al weer los.
Btw die partij van Paalmens en Meurs is dat niet Deurloo-Goedemoed Brunssum 2003?(uit mn hoofd ik heb geen td dus kan er falikant naastzitten..)
Heb jezelf wel eens een NK junioren gespeeld? Zo niet, dan moet je niet zeuren over remises.......je weet dan helemaal niet wat het is om zo'n toernooi te spelen
......door politie en dominee geweerd.....
-
De slotstand is al verloren ja.ktarinus wrote:Ja maar!
33... 2-7 is de échte blunder.
ipv daarvan biedt 17-22 nog tegenspel
"The flowers that bloom in the warmth of the sun are there to be loved by everyone"
==> Aphex Twin - Come to Daddy
==> Aphex Twin - Come to Daddy