idd een late reactie! en ook totaal onnodig!! lijkt mij dat er al meer dan genoeg over is gezegd!En wat Brunssum hier mee te maken heeft.....post dannix Tijdnood.Er treft niemand echt blaam zoals de meeste hier willen doen geloven. Ik denk dat de reactie van Danny Staal, en Witte van Moort duidelijk genoeg is geweest! Tis gebeurd, nou jammer dan, heeft toch geen zin om over door te zeuren?? En hoe mensen erbij komen dat het Tjalling's schuld is is mij al helemaal een raadsel maja sommige mensen...tijdnood wrote:Een late reactie:
Het bestuur van damclub het Noorden besluit Goedemoed mee te laten spelen aan de wedstrijd tegen Witte van Moort.
Van dit bestuur mag worden verwacht dat zij de reglementen m.b.t. het opstellen van spelers naleeft. Dit is kennelijk onvoldoende geschied.
(hr Staal).
Aan Tjalling Goedemoed wordt meegedeeld dat hij zal worden opgesteld.
Van Goedemoed, fulltime dammer/opleider mag met de aanwezige kennis en gezien zijn besluit over te stappen naar een nieuwe damvereniging toch worden verwacht dat hij zich afvraagt of hij op het tijdstip wel speelgerechtigd is. Zijn standpunt dat hij uit de uitnodiging van de damclub het Noorden mocht afleiden speelgerechtigd te zijn gaat aan deze verantwoordelijkheid voorbij.
Opgemerkt kan worden dat Tjalling Goedemoed naast de door Fred van Amersfoort genoemde 3 punten in het afgelopen damseizoen voor opzien heeft gebaard in het damtoernooi in Brunssum, waarin hij na een incident nog voor de aanvang van het toernooi vertrok.
??
Ook al staan ze nu met sneldammen 2-0 achter denk ik dat Het Noorden nog steeds de beste papieren heeft om te winnen!! Zet hem op jongens!!