-
Hanco Elenbaas
by Hanco Elenbaas » Wed Jun 29, 2005 15:24
Dieter wrote:
Macodou N'Diaye speelt het nieuwe seizoen voor Cema/DVZ Geleen.
Gefeliciteerd Dieter! Nu nog Flaubert Ndonzi en Cema/De Vaste Zet wordt misschien nog kampioen.
Het staat nog niet bij Tjeerd op de site
http://www.student.tue.nl/U/H.H.O.v.d.A ... ansfer.htm
De Senegalezen zelf schrijven trouwens Macodou Ndiaye en Ndiaga Samb.
Zie:
http://fmjd.org/bb/viewtopic.php?t=1066
Ook de zeer precieze Ton Sijbrands schrijft altijd Ndiaga Samb, net als Ndiaga zelf. Dat zegt meer dan voldoende.
Alleen in Europa hebben ze het over N'Diaga en N'Diaye, in de war gebracht door Mamina N'Diaye, de Malinese grootmeester.
In Senegal schrijven ze Bassirou Bâ!
-
Nescio
-
De datum om spelers aan te melden is voorbij. Zijn er nog clubs die verrassingen in petto hebben die ze niet eerder bekend wilde maken?
Behalve den man die de Sarphatistraat de mooiste plek van Europa vond, heb ik nooit een wonderlijker kerel gekend dan den uitvreter.
-
joost
Nescio wrote:De datum om spelers aan te melden is voorbij. Zijn er nog clubs die verrassingen in petto hebben die ze niet eerder bekend wilde maken?
1 juli is nog niet voorbij!
-
MenO
http://www.hetnoorden.org wrote:Het bestuur is bijzonder ingenomen met het feit dat het voorstel betreffende samenwerking met DC Groningen met algemene stemmen is aangenomen. DC Groningen en DG het Noorden gaan samenwerken (dus niet fuseren) om zodoende samen drie tientallen in de bondscompetitie te laten spelen. Het doel is, om het tweede team te laten promoveren naar de eerste klasse. Dit biedt zowel Het Noorden als Groningen voordelen en we hopen op een vruchtbare samenwerking.
Een kleine toelichting: het eerste tiental van DG Het Noorden zal komend seizoen blijven bestaan zoals het was, met enige aanpassingen van binnenuit. Het eerste heeft dus (vooralsnog) niks met de samenwerking met Dc. Groningen te maken.
De constructie zoals die nu op tafel ligt is dat het tweede tiental van DG Het Noorden (wat afgelopen seizoen bestond uit een poel van plm. 16 spelers) samengaat met het tiental van Dc. Groningen (dat ook bestaat uit een poel van ongeveer 14 spelers)
Hieruit zullen twee teams geformeerd worden, waarvan het sterkere team als doel heeft te promoveren naar de Eerste Klasse, met name als leerschool voor de jeugd (als die nog niet klaar is voor de Hoofdklasse).
-
Hanco Elenbaas
by Hanco Elenbaas » Sun Jul 03, 2005 14:51
Schagen is opgeheven. Vreselijk natuurlijk, want Schagen heeft dankzij Jan Mekken toch heel wat liefhebbers voortgebracht. Om te beginnen Ad Vlam en Theo Tesselaar. Later ook Hein Meijer, Johan Wiering, Jörgen Wit, Stef Keetman, Marco Wiering en Ivo de Jong. En ik vergeet er vast nog wel een paar.
Gelukkig is er in de kop van Noord-Holland dankzij Bertus Groot en Nico Konijn nog SNA uit Heerhugowaard. Als Ivo de Jong, Stef Keetman en Ad Vlam volgend jaar voor SNA gaan spelen, dan zou het me niet verrassen als DVSB nog een jaartje langer moet wachten op het kampioenschap.
Cor Westerveld en Sijmen Hansen gaan met sponsor Bart Smit terug naar OG Edam/Volendam, de club van Paul Sier en Piet Karregat.
De transfermarkt sluit op 7 juli.
-
Braintag
Hanco Elenbaas wrote:Schagen is opgeheven. Vreselijk natuurlijk, want Schagen heeft dankzij Jan Mekken toch heel wat liefhebbers voortgebracht. Om te beginnen Ad Vlam en Theo Tesselaar. Later ook Hein Meijer, Johan Wiering, Jörgen Wit, Stef Keetman, Marco Wiering en Ivo de Jong. En ik vergeet er vast nog wel een paar.
Gelukkig is er in de kop van Noord-Holland dankzij Bertus Groot en Nico Konijn nog SNA uit Heerhugowaard. Als Ivo de Jong, Stef Keetman en Ad Vlam volgend jaar voor SNA gaan spelen, dan zou het me niet verrassen als DVSB nog een jaartje langer moet wachten op het kampioenschap.
Cor Westerveld en Sijmen Hansen gaan met sponsor Bart Smit terug naar OG Edam/Volendam, de club van Paul Sier en Piet Karregat.
De transfermarkt sluit op 7 juli.
Ad Vlam zal wel weer voor Amstelland gaan uitkomen. Stef keetman is niet meer zo actief als dammer. Theo tesselaar zal SNA zeker wel gaan versterken, Ivo de Jong vast ook.
-
MenO
-
Nescio
-
Hanco Elenbaas wrote:Alexander Getmanski naar Hiltex 2
Heb je zelf de beurs getrokken, Hanco? En waarom in dat geval Hiltex 2?
Behalve den man die de Sarphatistraat de mooiste plek van Europa vond, heb ik nooit een wonderlijker kerel gekend dan den uitvreter.
-
Hanco Elenbaas
by Hanco Elenbaas » Sun Jul 03, 2005 19:47
Nescio wrote:Hanco Elenbaas wrote:Alexander Getmanski naar Hiltex 2
Nee Hans, de enige sponsor van Hiltex is Pieter Hildering. Volgend jaar speelt Pieter in het tweede, vandaar ook. Getmanski gaat Pieter wat privétrainingen geven in Krommenie. Hiltex 1 is sterk genoeg om het zonder Getmanski te redden. maar misschien wil Getmanski nog wel een keertje helpen bij het dwergwerpen met een Frank Teer, een Frits Luteijn of een Evert Dollekamp.
-
Nescio
-
Hanco Elenbaas wrote:Nescio wrote:Hanco Elenbaas wrote:Alexander Getmanski naar Hiltex 2
Nee Hans, de enige sponsor van Hiltex is Pieter Hildering. Volgend jaar speelt Pieter in het tweede, vandaar ook. Getmanski gaat Pieter wat privétrainingen geven in Krommenie. Hiltex 1 is sterk genoeg om het zonder Getmanski te redden. maar misschien wil Getmanski nog wel een keertje helpen bij het dwergwerpen met een Frank Teer, een Frits Luteijn of een Evert Dollekamp.
Okay, op zo'n manier. En dat jullie sterk genoeg zijn, dat geloof ik ook wel. Hoewel, ik weet natuurlijk nog niet welke spelers jullie vast gaan opgeven. Maar dat zien we binnenkort wel.
-
Vraagje
Ik denk dat Hiltex deze reserve voor Schiedam bewaart om te laten zien dat ze toch wel redelijke reserves hebben.
De meest gehate dammer allertijden.
-
Nescio
-
Vraagje wrote:Ik denk dat Hiltex deze reserve voor Schiedam bewaart om te laten zien dat ze toch wel redelijke reserves hebben.
Hehe. Mij zul je daar nooit over horen, er is immers niets illegaals aan. Ik vraag me trouwens af wie de allersterkste speler is die momenteel vrij is blijven rondlopen.
-
Hanco Elenbaas
by Hanco Elenbaas » Sun Jul 03, 2005 20:21
Nescio wrote: Ik vraag me trouwens af wie de allersterkste speler is die momenteel vrij is blijven rondlopen.
Flaubert Ndonzi!!
-
Nescio
-
Hanco Elenbaas wrote:Flaubert Ndonzi!!
Of iemand heeft hem binnengehaald, maar heeft het nog niet bekend gemaakt aan de buitenwereld.