DUWO Kennisstad Toptoernooi 2005
DUWO Kennisstad Toptoernooi 2005
Wie gaat het DUWO Kennisstad Toptoernooi dit jaar winnen?
-
Tsizow will win! [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]
I guess Georgiev.Michele_Borghetti wrote:Tsizow will win! [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]
Heaven is no location, but a state of mind
-
Georgiev [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img]
- Henk de Witt
Roozenburg was ook viermaal wereldkampioen.Henk de Witt wrote:Ik denk Schwarzman. Opmerkelijk trouwens dat Tsjizjov zo weinig stemmen krijgt (eentje tot nu toe, van Michele?). Hij is toch de negenvoudig wereldkampioen!
Hoeveel stemmen heeft die?
Om maar te zeggen: in het verleden behaalde resultaten...
(enfin, u kent het vervolg)
- Henk de Witt
Roozenburg behoort inderdaad definitief niet meer tot de wereldtop. Maar Tsjizjov werd in 2003 in Zwartsluis nog ex eaquo 1e met Georgiev en Valneris. Nog recenter, in november 2004 speelde hij een WK match tegen Georgiev die hij slechts zeer nipt verloor.MenO wrote:Roozenburg was ook viermaal wereldkampioen.Henk de Witt wrote:Ik denk Schwarzman. Opmerkelijk trouwens dat Tsjizjov zo weinig stemmen krijgt (eentje tot nu toe, van Michele?). Hij is toch de negenvoudig wereldkampioen!
Hoeveel stemmen heeft die?
Om maar te zeggen: in het verleden behaalde resultaten...
(enfin, u kent het vervolg)
Ik bedoel maar, Tsjizjov is niet alleen nog steeds onder ons, hij is ook nog zeer onder de wereldtoppers. Daarom vind ik het interessant dat hij kennelijk door de meeste dammers is afgeschreven voor het hoogste niveau. Ik ben benieuwd naar de achterliggende analyse.
-
-
-
Hoe zetten we een Joods-Russische naam van Duitse herkomst over die je ongeveer uitspreekt als V/Waisman? (en de 'ai' tussen ai en ei in).Bert Zwart wrote:beste mensen: de naam van de kampioen is GEORGIEV.
Vaisman
Waisman
Vaismann
Waismann
Vaissman
Waissman
Vaissmann
Waissmann
Veisman
Weisman
Veismann
Weismann
Veissman
Weissman
Veissmann
Weissmann
Vajsman
Wajsman
Vajsmann
Wajsmann
Vasjman
Wasjman
Vasjmann
Wasjmann
Wie het weet mag het zeggen. Hebben we in ons forumbestand een bibliothecaresse met een bril aan een touwtje?
- Eric Sanders