<center>
![Image](http://fmjd.org/gallery3/var/albums/old/078c53dc4781f958aff731eb6e121df5.jpg)
Op het laatst zelfs alleen maar dammen. Het is een spookachtig en heel verfilmbaar verhaal. http://batgirl.atspace.com/automaton.html
steenslag wrote:In de negentiende eeuw baarde een schakende automaat, "De Turk" genaamd, veel opzien. Napoleon heeft er nog tegen gespeeld. Veel minder bekend is de opvolger van De Turk, Ajeeb. Die kon ook dammen.
<center></center>
Op het laatst zelfs alleen maar dammen. Het is een spookachtig en heel verfilmbaar verhaal. http://batgirl.atspace.com/automaton.html
Meer dan 60% van de Nederlandse bevolking is het eens met Kees!!Algemeen Dagblad, 1 april 2005
De 25 dilemma's van dammer Kees Thijssen
Door Joris Peters
25 dilemma's voor Kees Thijssen (29), al tweemaal Nederlands kampioen dammen.
Kees Thijssen:
"Balkenende is een flapdrol."
Kees Thijssen:
,,Balkenende is een flapdrol, dus dat is heel simpel. Die man heeft helemaal niks.''
NON!!! of course.Jacques PERMAL wrote:HARM WIERSMA was a parliament member in the past if I remember. What has he suppported : YES or NO ?
Het heeft er alle schijn van dat de dappere big brother hier anoniem zijn frustraties wil uiten dat Nederland zich niet totaal heeft overgegeven aan een stelletje bureacraten.BigBrother wrote:Het heeft er alle schijn van dat Hanco net als heel veel Nederlanders het referendum verkeerd begrepen. De vraag was niet of je Balkenende een plezier of niet wilde doen, maar of je voor of tegen Europese vooruitgang was.
Mark Hees wrote:Het heeft er alle schijn van dat de dappere big brother hier anoniem zijn frustraties wil uiten dat Nederland zich niet totaal heeft overgegeven aan een stelletje bureacraten.BigBrother wrote:Het heeft er alle schijn van dat Hanco net als heel veel Nederlanders het referendum verkeerd begrepen. De vraag was niet of je Balkenende een plezier of niet wilde doen, maar of je voor of tegen Europese vooruitgang was.
Maar dan ook of je de grondwet als vooruitgang wil karakteriseren! En of er meer vooruitgang te bereiken is door 'nee' of 'ja' te stemmen... (En ik zelf vind het geen goede tekst, maar wel beter dat de huidige situatie)BigBrother wrote:Het heeft er alle schijn van dat Hanco net als heel veel Nederlanders het referendum verkeerd begrepen. De vraag was niet of je Balkenende een plezier of niet wilde doen, maar of je voor of tegen Europese vooruitgang was.
Denk eerst eens even na voordat je iemand gaat beledigen die hier én niet anoniem is én jij niet kent. Mijn kennis over de grondwet kon je nog wel eens verbazen. Maar aangezien dit een dam-forum is, lijkt het me niet de meest geschikte plaats om daarover te discussieren.Braintag wrote:Mark Hees wrote:Het heeft er alle schijn van dat de dappere big brother hier anoniem zijn frustraties wil uiten dat Nederland zich niet totaal heeft overgegeven aan een stelletje bureacraten.BigBrother wrote:Het heeft er alle schijn van dat Hanco net als heel veel Nederlanders het referendum verkeerd begrepen. De vraag was niet of je Balkenende een plezier of niet wilde doen, maar of je voor of tegen Europese vooruitgang was.
Hees, een bange domme burgerman, zonder enig idee over wat er zoal in het verdrag waarover gestemd werd stond. Met overlevering aan bureaucraten had het nochtans weinig van doen. Dat is al een gepasseerd station. De "grondwet" reikte echter wel meer democratische mogelijkheden aan dan er momenteel beschikbaar zijn. Jammer dat die Balkende voor was, anders was het ongetwijfeld aangenomen.
Lul er dan ook niet over als je dit geen geschikt forum acht. Wat anonimiteit en of ik jouw kop ooit in levende lijve heb aanschouwd hier mede te maken hebben is mij volslagen onduidelijk. Zie de topic "bijnamen", van niet ter zake doende anonimtiteit is mijnerzijds dus ook geen sprake. Je spasmen zullen wel wel uit dezelfde burgermansangsten voortkomen als de angsten voor het grote beest in Brussel.Mark Hees wrote:Denk eerst eens even na voordat je iemand gaat beledigen die hier én niet anoniem is én jij niet kent. Mijn kennis over de grondwet kon je nog wel eens verbazen. Maar aangezien dit een dam-forum is, lijkt het me niet de meest geschikte plaats om daarover te discussieren.Braintag wrote:Mark Hees wrote: Het heeft er alle schijn van dat de dappere big brother hier anoniem zijn frustraties wil uiten dat Nederland zich niet totaal heeft overgegeven aan een stelletje bureacraten.
Hees, een bange domme burgerman, zonder enig idee over wat er zoal in het verdrag waarover gestemd werd stond. Met overlevering aan bureaucraten had het nochtans weinig van doen. Dat is al een gepasseerd station. De "grondwet" reikte echter wel meer democratische mogelijkheden aan dan er momenteel beschikbaar zijn. Jammer dat die Balkende voor was, anders was het ongetwijfeld aangenomen.