Klareveld wrote:Als het AD ook die publiceert zal ik ze doorgeven. Lees het artikel even. Hij zegt letterlijk dat hij na die nederlaag er geen zin meer in had...Ratingrunner wrote:Waar blijven die winnende lottocijfers Klareveld?Klareveld wrote:
Mijn eerdere hypothese dat Harm niet was weggelopen als hij gewonnen had, wordt nog eens onderbouwd door Harm's uitspraak.
Hoeveel meer bewijs heb je nodig?
Dat zo'n nederlaag hard aankomt, is te begrijpen. Maar waarom meteen stoppen met het toernooi?
"De lol is er nu af. Maak je na een lange periode je rentree en dan overkomt je dit. Laat ik het zo zeggen: die nederlaag was niet bevorderlijk voor mijn lust om te spelen. Kijk, je kunt ook niet meer autorijden als je een lekke band hebt. Het had voor mij geen zin meer om verder te gaan."
Je bedoelt dit fragment waarschijnlijk? Als Wiersma zegt 'die nederlaag' duidt hij waarschijnlijk slechts de partij met Georgiev aan, zijn enige nederlaag. Hij zegt niet dat hij omdat de partij in een nederlaag eindigde, hij geen lust meer had om door te gaan, wat jij ervan maakt. Ook zegt hij niet dat hij wel door was gegaan als hij had gewonnen van Georgiev.