Indeling halve finale junioren en aspiranten
-
Gemiddelde rating Junioren
8 spelers die vorig jaar meededen en nu ook weer, zijn gemiddeld meer dan 100 punten sterker geworden.
Het is inderdaad appels met peren vergelijken.
Het is inderdaad appels met peren vergelijken.
-
Invalster aspirantengroep Hengelo
In de aspirantengroep in Hengelo valt Manuel Valkenburg uit.
Hij wordt vervangen door Judith van Beek.
Ik begreep daarnet van Tonnie Keijzer dat er ook al een Link op de website van Maas van 't Hoog is.
http://www.maasvanthoog.org
Hij wordt vervangen door Judith van Beek.
Ik begreep daarnet van Tonnie Keijzer dat er ook al een Link op de website van Maas van 't Hoog is.
http://www.maasvanthoog.org
-
- Real name: Irene Stegeman
Re: aanvullingen op programmaboekje
Waarom spelen ze later????Henk Stroetinga wrote:Westerhaar:
H.Twiest uit Vriezenveen is arbiter.
Wouter Ludwig en Joel Palmans beginnen 2 uur later om half drie hun eerste partij op maandag.
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*
~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~
later
Als ik het goed heb, heeft Wouter die morgen nog een tentamen.
Hij vertelde mij dat dit tentamen erg belangrijk voor hem was en hij niet de mogelijkheid kreeg 'm een andere keer te maken.
Geen optimale voorbereiding denk ik een tentamen vlak voor je eerste partij...
Hij vertelde mij dat dit tentamen erg belangrijk voor hem was en hij niet de mogelijkheid kreeg 'm een andere keer te maken.
-
Re: later
Wel vreemd dat hij een tentamen moet maken in de vakantie.RAGgast wrote:Als ik het goed heb, heeft Wouter die morgen nog een tentamen.
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*
Ik heb maandagochtend een (deel)tentamen van Kansrekening en Statistiek. Het begint om 9.00 en het duurt ongeveer een uur. Aangezien Tilburg en Westerhaar nogal ver uit elkaar liggen (vooral met het openbaar vervoer is de reisduur erg lang) kan ik niet voor 13.45 in Westerhaar zijn. Nu heb ik nog een klein beetje speling. Ik vind maken van het tentamen overigens een minder slechte voorbereiding dan de enorme reis die ik na het tentamen nog zal moeten maken...
Ach, studenten kennen geen vakantie, alleen collegevrij...Damkoningin wrote:Wel vreemd dat hij een tentamen moet maken in de vakantie.RAGgast wrote:Als ik het goed heb, heeft Wouter die morgen nog een tentamen.
-
Tjah, je kunt ook niet alles hebben. De damclub blijft wel open, dus doe maar rustig aan met het reizen.Giwdul wrote:Ach, studenten kennen geen vakantie, alleen collegevrij...Damkoningin wrote:Wel vreemd dat hij een tentamen moet maken in de vakantie.RAGgast wrote:Als ik het goed heb, heeft Wouter die morgen nog een tentamen.
-
-
Finalisten aspiranten en junioren.
Casper, Frerik en Yuen, de top 3 van het NK pupillen 2004, meteen in het eerste jaar geplaatst voor de aspirantenfinale.
Finalisten junioren
De finale in Westerhaar wordt gespeeld door 12 spelers:
Ernst-Jan de Bruijn
Danny Slotboom
Klaas-Hendrik Leijenaar
Boudewijn Derkx
Maikel Palmans
Hin Wong
Jochem Zweerink
Stijn Tuytel
Patrick Stork
Wouter Ludwig
Daniel Merkus
Pim Meurs
Finalisten aspiranten
De finale in Den Haag wordt gespeeld door 10 spelers:
Robin Vogelaar
Stefan Stapper
Yuen Wong
Thijs Gerritsen
Pieter Steijlen
Casper Remeijer
Jeroen Stolwijk
Frerik Andriessen
Zainal Palmans
Yuri Hezemans
De verdeling is 2 - 5 - 3
2 spelers geboren in 1989
5 spelers geboren in 1990
3 spelers geboren in 1991
Het zal voor spelers uit 1992 niet gemakkelijk worden om zich volgend jaar voor de aspirantenfinale te plaatsen, voorspel ik.
11 finalisten uit de pupillenfinale van Culemborg worden volgend jaar aspiranten. Hoeveel van deze jongens of meisje slagen er in om een halvefinaleplaats te halen het volgend jaar?
Zes pupillen zijn overigens alweer geplaatst voor de halve finales van het volgend jaar. Daar komt nog de welpenkampioen 2005 bij.
Voor de halve finales pupillen zijn in 2006 dus vijf plaatsen meer te verdelen dan in de eerste editie.