Een afsplitsing, natuurlijk! Waren hier niet juist een hoop mensen op tegen? Wat mij opvalt, is dat een hoop bezwaren en mogelijke bedreigingen voor de damsport die destijds bij Delfts werden genoemd, nu weer op precies dezelfde manier naar voren komen bij demotie. Alleen komen de mensen die vroeger de bezwaren hadden, nu juist met de voorstellen. Erg merkwaardig.Hanco Elenbaas wrote:Ik kan me niet voorstellen dat de KNDB en FMJD bezwaren gaan maken tegen een NK of WK Killer, maar als dat wel het geval is richten we toch onze eigen 'KNDB' of 'FMJD' op?
Met de organisatie van het NK Killer is pas kort geleden een begin gemaakt, dus het is welkom dat je met ons meedenkt!
Prima dat je een groot demotietoernooi wilt organiseren, maar een NK- of WK-status kun je wel uit je hoofd zetten. Ik wil natuurlijk best meedenken. Het begint bij het zoeken van een of meerdere sponsors. Als dat vorm begint te krijgen, kun je gaan nadenken over het deelnemersveld. Waarom zou je je beperken tot Nederlanders? Ik denk dat het voor een sponsor meer aanspreekt, als het een internationaal toernooi is.