Humor:wim martin wrote:Bush is inderdaad een vreselijke man. Zal ook wel dammer zijn....
Kijk eens op www.google.nl en zoek dan naar "miserable failure" (elendige mislukking) en kijk eens wat bovenop de zoeklijst staat
Humor:wim martin wrote:Bush is inderdaad een vreselijke man. Zal ook wel dammer zijn....
Weet je dat het strikt verboden is sponsornamen te noemen op dit forum? [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img] Daarbij speel ik niet graag om frikadellen; gezien het postuur van Igor heeft hij hier geen probleem mee. Nee, als Maurice Raes van zijn frietkot een shoarmatent zou maken zou het een geslaagde grap zijn.koempelsjeng wrote:Ook Martijn van Gortel, van CEMA naar RAES DC Maastricht.
Cock van Leeuwen van Hiltex naar DVSB.Peter van Heun wrote: www.student.tue.nl/U/H.H.O.v.d.Akker/transfer.htm
Bart Smit sponsort nu Ons Genoegen Edam/Volendam, dankzij Sijmen Hansen en Paul Sier.Peter van Heun wrote:Ergens las ik dat Bart Smit, Schagen, opgeheven wordt. Op www.student.tue.nl/U/H.H.O.v.d.Akker/transfer.htm zie ik dat er nog wel twee spelers naar toe gaan. Hoe zit dat?