Indeling halve finale junioren en aspiranten

Discussies over damsport (in het Nederlands)
hans andriessen

Post by hans andriessen » Thu Apr 07, 2005 22:44

mountain wrote:nee hoor niet frustrerend, gewoon realiteit. Johan en Jeroen zijn overigens volgend jaar al junior.... En ik weet heus wel dat er nog veel meer sterke spelers rondlopen die het niet gehaald hebben !
Alleen noemde Henk toevallig Johan vandaar mijn reactie [img]images/smilies/icon_smile.gif[/img]
Laura is volgend jaar ook junior [img]images/smilies/icon_eek.gif[/img] . Dus van het kampioensteam vallen er volgend jaar al 3 af.
Jeroen heeft volgend jaar niets aan het halen van de finale dit jaar. Alleen Frerik kan zorgen voor een extra plaatsje voor MH in de HF 2006.
Overigens worden de plaatsen verdeeld naar rato van het aantal leden. Er wordt geen rekening gehouden met de sterkte van een lichting.
Last edited by hans andriessen on Sat Apr 09, 2005 02:21, edited 1 time in total.

BigBrother

Post by BigBrother » Thu Apr 07, 2005 23:06

Gelukkig haalt Martijn van der Klis de finale ook niet, en wordt het weer ouderwets gezellig bij het juniorenkampioenschap van de DMH in januari 2006 (waar praten we over...).

Eenmalig eerste worden bij de jeugddamdag en direct spreken over supertalenten binnen de DMH. Gelukkig eindigde het juniorenteam laatste. Festina lente [img]images/smilies/icon_rolleyes.gif[/img]

kneeltje

Post by kneeltje » Thu Apr 07, 2005 23:26

Gelukkig eindigde het juniorenteam laatste.
Correctie, Zeeland eindigde als laatste. Ze behaalden evenveel punten als Midden Holland, maar 2 van de zes werden behaald door een invaller (een aspirant) uit ....... Midden Holland

Ajax-fan

Post by Ajax-fan » Fri Apr 08, 2005 07:42

Junioren:
Alphen aan de Rijn
Patrick Stork
Stijn Tuytel
Jochem Zweerink

Wageningen
Boudewijn Derkx
Maikel Palmans
Hin Wong

Westerhaar
Wouter Ludwig
Daniel Merkus
Pim Meurs

Indeling Aspiranten

Hollandscheveld
Frerik Andriessen
Joppe Lemmen
Zainal Palmans

Hengelo
Thijs Gerritsen
Stefan Stapper
Yuen Wong

Zegveld
Pim Mostert
Pieter Steijlen
Jeroen Stolwijk

hans andriessen

Post by hans andriessen » Fri Apr 08, 2005 11:31

BigBrother wrote: Eenmalig eerste worden bij de jeugddamdag en direct spreken over supertalenten binnen de DMH.
Je moet dit ruimer zien. Hoe sterk zou Zuid-Holland niet zijn als de regio's samen een team sturen, net als Gelderland.
Robin, Stefan, Frerik, Jeroen, Martin; 5 deelnemers aan de HF aspiranten.
De eerste 3 de opeenvolgende kampioenen van NK pupillen afgelopen 3 jaar.
En eenmalig? Drie jaar geleden zaten de eerste 3 ook in het pupillen-team van West Holland dat op de jeugddamdag 2002 kampioen werd.
Maar laten we bescheiden blijven: dit is een goede lichting. Of het supertalenten zijn, moet de komende 5 jaar blijken.

BigBrother

Post by BigBrother » Fri Apr 08, 2005 11:55

Ik geef mij gedeeltelijk gewonnen, maar dat geen enkele pupil uit Midden-Holland zich geplaatst heeft voor de finale van Nederland is tekenend. Alleen Martin de Vink kwam dicht in de buurt.

Maar goed, misschien ben ik wel veel te pessimistisch, ik zal mijn bijdehante opmerkingen voortaan voor me houden.

Back to topic: geen reacties op de indeling? Iedere junior en aspirant geheel tevreden? Dat zou wel een unicum zijn, als ik het gezeur en gedoe van vorig jaar erop na lees...

avril

Post by avril » Fri Apr 08, 2005 13:40

Junioren:
Alphen aan de Rijn
Patrick Stork
Stijn Tuytel
Jochem Zweerink

Wageningen
Boudewijn Derkx
Maikel Palmans
Martijn Rentmeester

Westerhaar
Wouter Ludwig
Pim Meurs
Joel Palmans

Indeling Aspiranten

Hollandscheveld
Frerik Andriessen
Zainal Palmans
Joeri Hezemans

Hengelo
Thijs Gerritsen
Stefan Stapper
Yuen Wong

Zegveld
Pim Mostert
Pieter Steijlen
Casper Remeijer

Dutta_Ya

Post by Dutta_Ya » Tue Apr 12, 2005 17:45

Junioren:
Alphen aan de Rijn
Stijn Tuytel
Jochem Zweerink
?

Wageningen
Boudewijn Derkx
Maikel Palmans
Hin Wong

Westerhaar
Wouter Ludwig
Daniel Merkus
Pim Meurs

Indeling Aspiranten

Hollandscheveld
Frerik Andriessen
Joppe Lemmen
Zainal Palmans

Hengelo
Stefan Stapper
Thijs Gerritsen
Yuen Wong

Zegveld
Pim Mostert
Pieter Steijlen
Jeroen Stolwijk

Damkoningin
Real name: Irene Stegeman

Post by Damkoningin » Thu Apr 21, 2005 14:17

Ik vraag me af wanneer de programma boekjes komen? We wachten er nog steeds op (i.v.m. barbezetting en dergelijke.)
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*

~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~

BigBrother

Post by BigBrother » Thu Apr 21, 2005 19:25

Damkoningin wrote:Ik vraag me af wanneer de programma boekjes komen? We wachten er nog steeds op (i.v.m. barbezetting en dergelijke.)
Uhm, ik neem aan dat jullie in Westerhaar toch zelf wel de tijden weten? Het lijkt me persoonlijk storender dat het programma, d.w.z. wie wanneer met welke kleur tegen wie speelt, nog niet bekend is.

Damkoningin

Post by Damkoningin » Thu Apr 21, 2005 19:35

BigBrother wrote:
Damkoningin wrote:Ik vraag me af wanneer de programma boekjes komen? We wachten er nog steeds op (i.v.m. barbezetting en dergelijke.)
Uhm, ik neem aan dat jullie in Westerhaar toch zelf wel de tijden weten? Het lijkt me persoonlijk storender dat het programma, d.w.z. wie wanneer met welke kleur tegen wie speelt, nog niet bekend is.
Dat is het probleem juist, zonder dat programmaboekje weten wij ook niet hoe laat welke ronde begint.
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*

Maartuhhh

Post by Maartuhhh » Thu Apr 21, 2005 19:42

Tuurlijk weet je dat wel!! Dat heb je zelf doorgegeven! althans iemand van jullie club!! Maar ik geloof dat ze vandaag het boeke in elkaar hebben gezet! dus binnen paar dagen zal hij wel komen!

Damkoningin

Post by Damkoningin » Thu Apr 21, 2005 19:47

Maartuhhh wrote:Tuurlijk weet je dat wel!! Dat heb je zelf doorgegeven! althans iemand van jullie club!! Maar ik geloof dat ze vandaag het boeke in elkaar hebben gezet! dus binnen paar dagen zal hij wel komen!
Laat ik het dan zo zeggen, Ik wist nergens wat van af. Maar ik las net een mailtje van Henk dat ze dezelfde tijden als vorig jaar doen.

Henk Stroetinga

Programmaboekjes

Post by Henk Stroetinga » Thu Apr 21, 2005 20:00

BigBrother wrote:
Beste allemaal,

Het is gemakkelijker om maar met 1 organisator te maken te hebben.
(Zoals bij de andere programmaboekjes)
Ik leer (als verantwoordelijke namens de KNDB) elke dag.
De programmaboekjes halve finale junioren en aspiranten komen er (een beetje aan de late kant) aan.

Het zal Irene wel lukken om de barbezetting in Westerhaar rond te krijgen, vermoed ik.

Damkoningin

Re: Programmaboekjes

Post by Damkoningin » Thu Apr 21, 2005 20:32

Henk Stroetinga wrote:
BigBrother wrote:
Beste allemaal,

Het is gemakkelijker om maar met 1 organisator te maken te hebben.
(Zoals bij de andere programmaboekjes)
Ik leer (als verantwoordelijke namens de KNDB) elke dag.
De programmaboekjes halve finale junioren en aspiranten komen er (een beetje aan de late kant) aan.

Het zal Irene wel lukken om de barbezetting in Westerhaar rond te krijgen, vermoed ik.
Het zal me ook wel lukken, maar het is altijd handig om de data's te weten, omdat ik volgende week de hele week weg ben en pas weer kom op 29 april. En dan begint maandag al de halve finale. Maar het komt allemaal wel goed.

Post Reply