![](https://damforum.nl/bb3/images/ua.png)
barrage HF senioren
-
barrage HF senioren
Van de KNDB site:
Geplaatst voor de finale algemeen 2005 zijn:
Reeds geplaatst voor de finale algemeen zijn: Kees Thijssen, Alexander Baljakin, Rob Clerc en Hans Jansen.
Plaatsing via de halve finale 2005: Jasper Lemmen, Auke Scholma, Jos Stokkel, ron Heusdens, Gérard Jansen, Dik de Voogd, Martin Dolfing en Marino Barkel.
Sven Winkel, Bennie Provoost, Wim van der Kooij en Bas Messemaker spelen een barrage om twee finaleplaatsen op 12 maart 2005.
Reeds geplaatst voor de finale algemeen zijn: Kees Thijssen, Alexander Baljakin, Rob Clerc en Hans Jansen.
Plaatsing via de halve finale 2005: Jasper Lemmen, Auke Scholma, Jos Stokkel, ron Heusdens, Gérard Jansen, Dik de Voogd, Martin Dolfing en Marino Barkel.
Sven Winkel, Bennie Provoost, Wim van der Kooij en Bas Messemaker spelen een barrage om twee finaleplaatsen op 12 maart 2005.
Re: barrage HF senioren
12 maart? Bennie speelt dan, hoop ik toch, met PWG tegen ADG in de promotiewedstrijden... Klopt die datum echt?Jochem Zweerink wrote:Van de KNDB site:
Ja, klopt wel. Bennie speelt de wedstrijd voor PWG vooruit De barrages zijn gewoon op 12 maart.Dominique wrote:12 maart? Bennie speelt dan, hoop ik toch, met PWG tegen ADG in de promotiewedstrijden... Klopt die datum echt?Jochem Zweerink wrote:Van de KNDB site:
Last edited by avril on Mon Mar 07, 2005 22:41, edited 1 time in total.
-
- Real name: Irene Stegeman
Bennie heeft afgelopen zaterdag toen hij net hier in Westerhaar was, gelijk gebeld of hij de wedstrijd van PWG vooruit mocht spelen. i.v.m. de barrage partijen.avril wrote:Ja, klopt wel. Bennie speelt de wedstrijden vooruit. De andere wedstrijden zijn wel op 12 maart.Dominique wrote:12 maart? Bennie speelt dan, hoop ik toch, met PWG tegen ADG in de promotiewedstrijden... Klopt die datum echt?Jochem Zweerink wrote:Van de KNDB site:
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*
~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~
~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~
Ja klopt hij speelt de wedstrijd van PWG vooruit staat hier in de krant.Damkoningin wrote:Bennie heeft afgelopen zaterdag toen hij net hier in Westerhaar was, gelijk gebeld of hij de wedstrijd van PWG vooruit mocht spelen. i.v.m. de barrage partijen.avril wrote:Ja, klopt wel. Bennie speelt de wedstrijden vooruit. De andere wedstrijden zijn wel op 12 maart.Dominique wrote: 12 maart? Bennie speelt dan, hoop ik toch, met PWG tegen ADG in de promotiewedstrijden... Klopt die datum echt?
Volkomen belachelijk dat de KNDB twee zulke belangrijke wedstrijden op één dag plant. Totaal onnodig ook. Wat is er mis met een barrage op 19 maart? Of willen de heren zo graag naar de subtoptraining? Vooruitspelen is leuk, maar natuurlijk wel in het voordeel van ADG. Die kunnen nu uitzoeken wie ze op Bennie zetten. Bovendien moet Bennie nu in zijn eentje naar Amersfoort. Wanneer wordt er gespeeld? Zo lang is er niet meer tot 12 maart...avril wrote:Ja, klopt wel. Bennie speelt de wedstrijd voor PWG vooruit De barrages zijn gewoon op 12 maart.Dominique wrote:12 maart? Bennie speelt dan, hoop ik toch, met PWG tegen ADG in de promotiewedstrijden... Klopt die datum echt?Jochem Zweerink wrote:Van de KNDB site:
- Jan Pieter
- Real name: Jan Pieter Drost
Volgens de damkalender zouden de barrages op 6 maart gespeeld worden, maar Provoost en v/d Kooij willen niet op zondag dammen. Een eenzame reis naar Amersfoort vind ik wel een terechte straf voor deze weigering.GuidoB wrote:Volkomen belachelijk dat de KNDB twee zulke belangrijke wedstrijden op één dag plant. Totaal onnodig ook. Wat is er mis met een barrage op 19 maart? Of willen de heren zo graag naar de subtoptraining? Vooruitspelen is leuk, maar natuurlijk wel in het voordeel van ADG. Die kunnen nu uitzoeken wie ze op Bennie zetten. Bovendien moet Bennie nu in zijn eentje naar Amersfoort. Wanneer wordt er gespeeld? Zo lang is er niet meer tot 12 maart...
-
Ik ben benieuwd of Bennie in staat zal zijn om op tijd bij het clubgebouw van ADG te arriveren. Als hij deze klip omzeilt zal hij het tegen zijn meest waarschijnlijke tegenstander Bollebakker zwaar krijgen. Het feit dat hij Bollebakker in Barnsteen 2003 fraai inmaakte kan op dit moment alleen maar tegen hem werken.Jan Pieter wrote:Volgens de damkalender zouden de barrages op 6 maart gespeeld worden, maar Provoost en v/d Kooij willen niet op zondag dammen. Een eenzame reis naar Amersfoort vind ik wel een terechte straf voor deze weigering.GuidoB wrote:Volkomen belachelijk dat de KNDB twee zulke belangrijke wedstrijden op één dag plant. Totaal onnodig ook. Wat is er mis met een barrage op 19 maart? Of willen de heren zo graag naar de subtoptraining? Vooruitspelen is leuk, maar natuurlijk wel in het voordeel van ADG. Die kunnen nu uitzoeken wie ze op Bennie zetten. Bovendien moet Bennie nu in zijn eentje naar Amersfoort. Wanneer wordt er gespeeld? Zo lang is er niet meer tot 12 maart...
Totaal onnodig is het niet. De barrage moet zo snel mogelijk gespeeld worden in verband met de organisatie van het NK. Het programmaboekje kan pas naar de drukker als alle deelnemers bekend zijn. Dit betekent dat als de barrage pas op 19 maart zou zijn het programmaboekje ongeveer drie weken na het toernooi bij de spelers belandt. Bij wijze van spreken...Volkomen belachelijk dat de KNDB twee zulke belangrijke wedstrijden op één dag plant. Totaal onnodig ook. Wat is er mis met een barrage op 19 maart? Of willen de heren zo graag naar de subtoptraining?
Het beste was het geweest als de barrage gewoon gespeeld was direct de zondag na de laatste HF-ronde. Maar ja, die fundamentalisten altijd...
Misschien voer voor een nieuw topic. Erg professioneel is het niet dat de KNDB blijft toegeven aan deze religieuze fanatiekelingen...
-
Ik hoop dat Sven zich plaatst. Toen ik hem 5 jaar geleden voor het eerst zag spelen was hij vooral degelijk, maar nu damt hij zeer ondernemend. Hij speelde in de competitie de sterren van de hemel en scoorde in zijn poule met 13 uit 9 indrukwekkend.
En als tweede graag Bas. ook een prima mens en dammer, en zijn anabolenuiterlijk doet het denk ik goed in de publiciteit.
Daarmee vallen Bennie en Wim helaas af. Voor de organisatie een zegen omdat er dan gewoon
op zondag gedamd kan worden. Wel zo leuk voor het groepje dammers, dat doordeweeks de kost probeert te verdienen.
En als tweede graag Bas. ook een prima mens en dammer, en zijn anabolenuiterlijk doet het denk ik goed in de publiciteit.
Daarmee vallen Bennie en Wim helaas af. Voor de organisatie een zegen omdat er dan gewoon
op zondag gedamd kan worden. Wel zo leuk voor het groepje dammers, dat doordeweeks de kost probeert te verdienen.
Ik ben benieuwd of PWG ueberhaupt gaat spelen. Laatste bericht dat ik heb is dat ADG niet wenst mee te werken aan het vooruitspelen van de wedstrijd van Bennie......Bert Zwart wrote: Ik ben benieuwd of Bennie in staat zal zijn om op tijd bij het clubgebouw van ADG te arriveren. Als hij deze klip omzeilt zal hij het tegen zijn meest waarschijnlijke tegenstander Bollebakker zwaar krijgen. Het feit dat hij Bollebakker in Barnsteen 2003 fraai inmaakte kan op dit moment alleen maar tegen hem werken.
-
Kan een club (volgens het SWR) zomaar weigeren om een wedstrijd vooruit te spelen? Bennie kan de 12e immers niet vanwege een andere KNDB activiteit.Dominique wrote:Ik ben benieuwd of PWG ueberhaupt gaat spelen. Laatste bericht dat ik heb is dat ADG niet wenst mee te werken aan het vooruitspelen van de wedstrijd van Bennie......Bert Zwart wrote: Ik ben benieuwd of Bennie in staat zal zijn om op tijd bij het clubgebouw van ADG te arriveren. Als hij deze klip omzeilt zal hij het tegen zijn meest waarschijnlijke tegenstander Bollebakker zwaar krijgen. Het feit dat hij Bollebakker in Barnsteen 2003 fraai inmaakte kan op dit moment alleen maar tegen hem werken.
-
In dit specifieke geval zijn de termijnen zo kort dat besloten is om die verplichting niet op te leggen aan ADG....?!? [img]images/smilies/icon_rolleyes.gif[/img]Jochem Zweerink wrote:
Kan een club (volgens het SWR) zomaar weigeren om een wedstrijd vooruit te spelen? Bennie kan de 12e immers niet vanwege een andere KNDB activiteit.
PWG moet maar een vervanger optrommelen.
Ja hoor, zet mij of nog een mindere speler maar in als vervanger van Bennie, dat scheelt minimaal 1 punt in wat al een moeilijke wedstrijd zou worden.
Allemaal erg grappig deze situatie. Ik ben niet degene die hierin de beslissingen neemt, maar ik zou of helemaal niet spelen of het vierde team sturen aangevuld met kapitaalkrachtige zwervers die we onderweg wel ergens oppikken.