Moet Johan Cruijff de opening van het WK 2005 doen?
- Hanco Elenbaas
Moet Johan Cruijff de opening van het WK 2005 doen?
Johan Cruijff is bereid gevonden de opening van het WK 2005 te doen.
Maar de FMJD reageert enigszins aarzelend. Eigenlijk wou men de opening door Henk Fokkink laten verzorgen. In het bijzijn van de burgemeester van Amsterdam, met zijn ambtsketting om, wou men Henk Fokkink als afscheidscadeau de openingszet laten doen aan het bord van titelverdediger Aleksander Georgiev tegen negenvoudig oud-wereldkampioen Aleksej Tsjizjov. Fokkink speelt dan voor het oog van de camera's 1.32-28. Wat vindt u ervan? Moet Henk Fokkink de openingszet doen of heeft u liever dat Johan Cruijff de eerste zet, waarschijnlijk 1.33-29, speelt?
Als u iemand anders voor ogen heeft buiten Henk Fokkink of Johan Cruijff, zeg dan wie, zodat de ideeënarme FMJD met uw gedachte aan de gang kan!
Maar de FMJD reageert enigszins aarzelend. Eigenlijk wou men de opening door Henk Fokkink laten verzorgen. In het bijzijn van de burgemeester van Amsterdam, met zijn ambtsketting om, wou men Henk Fokkink als afscheidscadeau de openingszet laten doen aan het bord van titelverdediger Aleksander Georgiev tegen negenvoudig oud-wereldkampioen Aleksej Tsjizjov. Fokkink speelt dan voor het oog van de camera's 1.32-28. Wat vindt u ervan? Moet Henk Fokkink de openingszet doen of heeft u liever dat Johan Cruijff de eerste zet, waarschijnlijk 1.33-29, speelt?
Als u iemand anders voor ogen heeft buiten Henk Fokkink of Johan Cruijff, zeg dan wie, zodat de ideeënarme FMJD met uw gedachte aan de gang kan!
Last edited by Hanco Elenbaas on Thu Jan 27, 2005 22:44, edited 1 time in total.
Cruijff
Dit moet toch echt een grote grap zijn, Hanco!
Zie je hangbuikzwijn Fokkink al de openingszet doen?
Stel je voor dat dat wordt uitgezonden op TV!
Het ledental zal in 1 tel dalen tot een absoluut dieptepunt.
De andere keus is een held die alle sportmensen aanspreekt, een enorm leuke publiciteitsstunt.
Zelfs dammers zijn niet zo wereldvreemd dat ze Fokkink verkliezen boven Cruijff!
Zie je hangbuikzwijn Fokkink al de openingszet doen?
Stel je voor dat dat wordt uitgezonden op TV!
Het ledental zal in 1 tel dalen tot een absoluut dieptepunt.
De andere keus is een held die alle sportmensen aanspreekt, een enorm leuke publiciteitsstunt.
Zelfs dammers zijn niet zo wereldvreemd dat ze Fokkink verkliezen boven Cruijff!
Last edited by Kosmos on Thu Jan 27, 2005 22:55, edited 1 time in total.
- Hanco Elenbaas
Nou het lijkt mij duidelijk. Wil je veel publiciteit dan ga je voor Cruijff! en wil je dat het dammen zo blijft als het nu is dan neem je dus Fokkink.
Dus dat daar over vergaderd moet worden lijkt me overbodig [img]images/smilies/icon_rolleyes.gif[/img]
Dus dat daar over vergaderd moet worden lijkt me overbodig [img]images/smilies/icon_rolleyes.gif[/img]
Geen wonder dat alles zo langzaam gaat in de damwereld. Als je hier nog over moet vergaderen dan vraag ik me af waar je niet over moet vergaderen. Het laten van een scheet in een fles wordt op deze manier al onderwerp van het bijeenroepen van het voltallige assemblee van de FMJD.Hanco Elenbaas wrote:Pieter Hildering schrijft dat ze er nog over moeten vergaderen.....
Natuurlijk moet men voor Cruijff gaan. Hoe moeilijk kan het zijn, mensen??
- Arjen de Mooij
-
- Real name: Irene Stegeman
Het gaat niet om de zet, maar om de persoon die het doet.steenslag wrote:32-28 is toch een prima zet? Wat moet Fokkink dan spelen, om het iedereen naar de zin te maken?
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*
~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~
~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~
- Eric Sanders
- Teun van de Krol
Eric Sanders wrote:Heeft J.C. (rating 14) ooit eerder een damschijf aangeraakt?
Nee, maar hij weet wel hoe moet , dat weet hij namelijk van alles altijd. De Gmi,s zouden veel van hem kunnen leren
-
- Real name: Alexander Presman
Re: Moet Johan Cruijff de opening van het WK 2005 doen?
Hanco, wil je ook de informatiebron vermelden?Hanco Elenbaas wrote:Johan Cruijff is bereid gevonden de opening van het WK 2005 te doen.
Of is het gewoon een geintje?
Dan moet ik constateren dat mensen hier te serieus daarop reageren.
Nou, zijn er best veel hoor.Hanco Elenbaas wrote:Als u iemand anders voor ogen heeft buiten Henk Fokkink of Johan Cruijff, zeg dan wie, zodat de ideeënarme FMJD met uw gedachte aan de gang kan!
Bill Gates, Vladimir Poetin, Roman Abramovitsj om snel te noemen.
-
Re: Moet Johan Cruijff de opening van het WK 2005 doen?
Afscheid?Hanco Elenbaas wrote:wou men Henk Fokkink als afscheidscadeau de openingszet laten doen
- Hanco Elenbaas
Mijn bron zal ik je niet geven Alexander, dat zul je begrijpen.A.Presman wrote: Hanco, wil je ook de informatiebron vermelden?
Wat mij betreft moet het bij Johan Cruijff blijven.A.Presman wrote: Nou, zijn er best veel hoor.
Bill Gates, Vladimir Poetin, Roman Abramovitsj om snel te noemen.
Over Abramovitsj zag ik op de BBC vorige week een documentaire waarin zijn betrokkenheid bij de Jeltsin-clan werd behandeld en ook zijn waarschijnlijke medeplichtigheid in het vermoorden van allerlei kritische journalisten en liberale politici.
Poetin is spion/moordenaar in dienst van de KGB geweest en over Bill Gates valt ook niet veel goeds te vertellen. Over Cruijff daarentegen niets dan lof. Als Johan Cruijff de opening van het WK doet zullen we nóg meer aandacht van de Nederlandse media trekken, die we dan met de Drost-sneldamproloog kunnen proberen vast te houden. Als Cruijff alle deelnemers nog even uitlegt hoe je het beste kunt dammen, verwacht ik een spectaculair WK!
-
- Real name: Alexander Presman
Ik heb gehopt dat je je geintje zal toekennen... [img]images/smilies/shrug.gif[/img]