Werkt de ledenwerfcompetitie?

Discussies over damsport (in het Nederlands)
Fons van der Plas

Werkt de ledenwerfcompetitie?

Post by Fons van der Plas » Mon Jan 03, 2005 13:06

Ik vraag me af of de ledenwerfcompetitie die vorig jaar is gestart ook echt werkt: zijn er januari 2005 meer leden dan in januari 2004? Ik weet niet waar ik deze gegevens kan vinden.
'beter 1 vogel in de hand dan tien in de neus' (Fons van der Plas, 2004)

Damkoningin
Real name: Irene Stegeman

Re: Werkt de ledenwerfcompetitie?

Post by Damkoningin » Mon Jan 03, 2005 14:25

Fons van der Plas wrote:Ik vraag me af of de ledenwerfcompetitie die vorig jaar is gestart ook echt werkt: zijn er januari 2005 meer leden dan in januari 2004? Ik weet niet waar ik deze gegevens kan vinden.
OP de kndb site staat genoeg over dit onderwerp. Als je ff goed kijkt, zie je zo dat het ledenaantal veel meer is dan vorig jaar.
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*

~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~

Fons van der Plas

Post by Fons van der Plas » Mon Jan 03, 2005 15:18

Het enige dat ik op de kndb-site kan vinden is het aantal aangemelde spelers sinds de ledenwerfcompetitie is begonnen. Maar zijn er ook meer spelers begonnen met dammen dan dat er zijn gestopt? Die informatie kan ik nergens vinden.

Klaas van der Laan
Real name: Klaas van der Laan

Post by Klaas van der Laan » Tue Jan 04, 2005 08:57

Fons van der Plas wrote:Het enige dat ik op de kndb-site kan vinden is het aantal aangemelde spelers sinds de ledenwerfcompetitie is begonnen. Maar zijn er ook meer spelers begonnen met dammen dan dat er zijn gestopt? Die informatie kan ik nergens vinden.
In de laatste notulen (oid) stond dat het aantal opzeggingen vorig jaar ook heel hoog was. Maar daar werd niet verder op ingegaan. Mogelijk een relatie met het bestuursbeleid? Wat meer inzicht hierover zou ook zijn vruchten kunnen afwerpen.

Eric van Dusseldorp

Post by Eric van Dusseldorp » Tue Jan 04, 2005 09:49

In de bondsraad is medegedeeld, dat het ledenaantal per saldo achteruitgegaan is. Maar dat de snelheid van het achteruitgaan wat getemperd lijkt te zijn, wellicht als gevolg van de ledenwerfcompetitie.

Dolly's brother

Post by Dolly's brother » Tue Jan 04, 2005 15:20

Ik denk niet dat clubs nu extra hun best gaan doen om extra leden binnen te halen, maar dat ze wel eerder overgaan tot het inschrijven van nieuwe leden. Misschien werd er vroeger eerst een jaar afgewacht of nieuwe leden wel bleven. Vooral jeugdleden kunnen binnen no time weer weg zijn en dan is het zonde om een jaar bondscontributie voor die leden te betalen. Met het tientje van Teun worden die kosten in ieder geval verlaagd. Daarnaast is het natuurlijk leuk om als club op de kdnb-site positief in het nieuws te komen.

Teun van de Krol

Post by Teun van de Krol » Wed Jan 05, 2005 08:29

Dolly's brother wrote:Ik denk niet dat clubs nu extra hun best gaan doen om extra leden binnen te halen, maar dat ze wel eerder overgaan tot het inschrijven van nieuwe leden. Misschien werd er vroeger eerst een jaar afgewacht of nieuwe leden wel bleven. Vooral jeugdleden kunnen binnen no time weer weg zijn en dan is het zonde om een jaar bondscontributie voor die leden te betalen. Met het tientje van Teun worden die kosten in ieder geval verlaagd. Daarnaast is het natuurlijk leuk om als club op de kdnb-site positief in het nieuws te komen.
Het tientje is van Teus en niet van mij!

Dolly's brother

Post by Dolly's brother » Wed Jan 05, 2005 10:38

Teun van de Krol wrote:
Dolly's brother wrote:Ik denk niet dat clubs nu extra hun best gaan doen om extra leden binnen te halen, maar dat ze wel eerder overgaan tot het inschrijven van nieuwe leden. Misschien werd er vroeger eerst een jaar afgewacht of nieuwe leden wel bleven. Vooral jeugdleden kunnen binnen no time weer weg zijn en dan is het zonde om een jaar bondscontributie voor die leden te betalen. Met het tientje van Teun worden die kosten in ieder geval verlaagd. Daarnaast is het natuurlijk leuk om als club op de kdnb-site positief in het nieuws te komen.
typefoutje

Mark Hees

Post by Mark Hees » Wed Jan 05, 2005 11:11

Dolly's brother wrote:
Teun van de Krol wrote:
typefoutje
Ach ja, die 'n' en die 's' zitten op de nieuwe toetsenborden ook zo dicht bij elkaar....

Dolly's brother

Post by Dolly's brother » Wed Jan 05, 2005 11:18

Mark Hees wrote:
Dolly's brother wrote:
Teun van de Krol wrote: Het tientje is van Teus en niet van mij!
typefoutje
Ach ja, die 'n' en die 's' zitten op de nieuwe toetsenborden ook zo dicht bij elkaar....
Tweede vinger van rechts of links

Arjen de Mooij

Post by Arjen de Mooij » Wed Jan 05, 2005 16:59

ik tik ze allebei met dezelfde vinger hoor [img]images/smilies/icon_smile.gif[/img]

Fons van der Plas

Post by Fons van der Plas » Sat Jan 08, 2005 22:53

Open ik voor het eerst van mijn leven eens een serieuze poll en dan dwaalt iedereen weer af naar grappen en grollen die bij de jeugdsite niet zouden misstaan!
[img]images/smilies/icon_cry.gif[/img]

Mark Hees

Post by Mark Hees » Sun Jan 09, 2005 12:10

Fons van der Plas wrote:Open ik voor het eerst van mijn leven eens een serieuze poll en dan dwaalt iedereen weer af naar grappen en grollen die bij de jeugdsite niet zouden misstaan!
Zal wel van de schrik komen. Misschien dat iedereen nu een beetje bekomen is van de combinatie 'van der plas' en een serieus topic.....

kneeltje

Re: Werkt de ledenwerfcompetitie?

Post by kneeltje » Mon Jan 17, 2005 15:48

Fons van der Plas wrote:Ik vraag me af of de ledenwerfcompetitie die vorig jaar is gestart ook echt werkt: zijn er januari 2005 meer leden dan in januari 2004? Ik weet niet waar ik deze gegevens kan vinden.
Grote Alfonso, bedwinger van Elenbaas, op de KNDB site vindt u het antwoord op deze vraag [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]

Fons van der Plas

Post by Fons van der Plas » Tue Jan 18, 2005 10:03

Post Reply