Damnacht 2004 Westerhaar
Re: Voorlopige deelnamelijst tot nu toe
Henk, ben je verhuisd? Wel flauw om in de tweede klasse mee te doen. Wil je zo graag in de prijzen vallen, of ben je het gewoondammen verleerd?VibeMan wrote:Voorloopige deelnemerslijst damnacht 2004
*snip*
H. de Wit Westerhaar 2e Klasse
En het leuke is dat H ook nog eens voor Henk staatGuidoB wrote:Henk, ben je verhuisd? Wel flauw om in de tweede klasse mee te doen. Wil je zo graag in de prijzen vallen, of ben je het gewoondammen verleerd?VibeMan wrote:Voorloopige deelnemerslijst damnacht 2004
*snip*
......door politie en dominee geweerd.....
-
- Real name: Irene Stegeman
Maar niet de Henk de Wit die GuidoB bedoelt denk ik... [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]Vengaboy wrote:En het leuke is dat H ook nog eens voor Henk staatGuidoB wrote:Henk, ben je verhuisd? Wel flauw om in de tweede klasse mee te doen. Wil je zo graag in de prijzen vallen, of ben je het gewoondammen verleerd?VibeMan wrote:Voorloopige deelnemerslijst damnacht 2004
*snip*
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*
~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~
Ach, het scheelt dat er een T mist.... [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]Damkoningin wrote:Maar niet de Henk de Wit die GuidoB bedoelt denk ik... [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]Vengaboy wrote:En het leuke is dat H ook nog eens voor Henk staatGuidoB wrote: Henk, ben je verhuisd? Wel flauw om in de tweede klasse mee te doen. Wil je zo graag in de prijzen vallen, of ben je het gewoondammen verleerd?
Re: Zaal
[img]images/smilies/new_all_coholic.gif[/img] proost Mark !VibeMan wrote:Mark,Mark Hees wrote:Vanaf hoelaat gooien jullie de bar (ehhhh, ik bedoel clubhuis) eigenlijk open?
20:00 uur gaat de zaal open!
Re: Zaal
hikVengaboy wrote:[img]images/smilies/new_all_coholic.gif[/img] proost Mark !VibeMan wrote:Mark,Mark Hees wrote:Vanaf hoelaat gooien jullie de bar (ehhhh, ik bedoel clubhuis) eigenlijk open?
20:00 uur gaat de zaal open!
Bereikbaarheid van clubgebouw
Voorlopige deelnamelijst
Re: Voorlopige deelnamelijst
Dan hoop ik wel dat de grootste toestroom in de laatste week komt..... Van vorig jaar 90 deelnemers naar nu 50 deelnemers zou toch wel een teleurstelling moeten zijn.Vengaboy wrote:http://members.home.nl/damclubwittevanm ... e2004.html
op dit moment al 46 deelnemers
De ervaring leert dat dat inderdaad zo is, dat de helf ongeveer de laatste week komt [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img]Mark Hees wrote:Dan hoop ik wel dat de grootste toestroom in de laatste week komt..... Van vorig jaar 90 deelnemers naar nu 50 deelnemers zou toch wel een teleurstelling moeten zijn.Vengaboy wrote:http://members.home.nl/damclubwittevanm ... e2004.html
-
En anders is het toch makkelijker om die geldprijs te winnen [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]Vengaboy wrote:De ervaring leert dat dat inderdaad zo is, dat de helf ongeveer de laatste week komt [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img]Mark Hees wrote:Dan hoop ik wel dat de grootste toestroom in de laatste week komt..... Van vorig jaar 90 deelnemers naar nu 50 deelnemers zou toch wel een teleurstelling moeten zijn.Vengaboy wrote:http://members.home.nl/damclubwittevanm ... e2004.html
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*
hmmm, jij hoeft je niet zo druk te maken in die 2e klasse......Damkoningin wrote:En anders is het toch makkelijker om die geldprijs te winnen [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]Vengaboy wrote:De ervaring leert dat dat inderdaad zo is, dat de helf ongeveer de laatste week komt [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img]Mark Hees wrote: Dan hoop ik wel dat de grootste toestroom in de laatste week komt..... Van vorig jaar 90 deelnemers naar nu 50 deelnemers zou toch wel een teleurstelling moeten zijn.
-
Mark Hees wrote:hmmm, jij hoeft je niet zo druk te maken in die 2e klasse......Damkoningin wrote:En anders is het toch makkelijker om die geldprijs te winnen [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]Vengaboy wrote: De ervaring leert dat dat inderdaad zo is, dat de helf ongeveer de laatste week komt [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img]
HAHA.... [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img] [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img] [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]