3-2 bij het axioma open zijn tegen... (We durven en willen de kar niet trekken...)
Vin hte een beetje vaag dat het niet bij axioma wordt gedaan, daar spelen toch ook wereldtoppers??
en alleen als het landelijk al is ingevoerd doen ze eraan.....
[img]images/smilies/icon_confused.gif[/img]
Oproep grootmeesters tot nieuwe puntentelling
dt
Groeten uit Delft
- Wishmaster
- Real name: Pascal Stil
Re: dt
Ik vind het eigenlijk vrij normaal dat een dergelijk groot toernooi gewoon de gangbare telling hanteert zoals die in het SWR staat. Het brengt behoorlijk wat extra werk met zich mee om voor zo'n toernooi het aan te passen en voor de organisatie is het dus veel praktischer te wachten met het invoeren hiervan tot er een officieel besluit is.Pauwels wrote:3-2 bij het axioma open zijn tegen... (We durven en willen de kar niet trekken...)
Vin hte een beetje vaag dat het niet bij axioma wordt gedaan, daar spelen toch ook wereldtoppers??
en alleen als het landelijk al is ingevoerd doen ze eraan.....
everytime is a good time to take your time to have a good time
- Klaas van der Laan
- Real name: Klaas van der Laan
Sijbrands in de Volkskrant van 11-12-2004:Klaas van der Laan wrote:De volgende stap ontbreekt:Jan Pieter wrote:Je kunt het ook anders bekijken:Klaas van der Laan wrote:WK-match:
50z/2u: 2 beslissingen
50z/30min: 0 beslissingen
Conclusie: Grootmeesters zijn juist meer tijd nodig om hun talenten om te zetten in overwinningen.
slakdammen : 2 beslissingen in 15 dagen
rapiddammen: 0 beslissingen in 1 dag
minimatches : 2 beslissingen in 1 dag
Kop of munt: 100% beslissingen
Welk hoger doel is ermee gediend situaties te creëren waarin zelfs de grootste kampioenen als knoeiers door de mand vallen?
Flow with the Go
- Klaas van der Laan
- Real name: Klaas van der Laan
24u39m: 20 beslissingen en 4 remises en... ongekende media-aandacht.Kop of munt: 100% beslissingen, maar... wat heeft het nog met dammen te maken
minimatches: na veel remises wel beslissing, maar... de grootste kampioenen vallen als knoeiers door de mand. (citaat TS)
50z/30min: 0 beslissingen (WK-match)
50z/2u: 2 beslissingen (WK-match)
Conclusie: Mét bedenktijd krijgt het dammen zijn aanzien terug.
Flow with the Go
-
Aandacht en aanzien is niet hetzelfde.
En de gemiddelde tv-kijker zal niet vaker dan 1 keer in het jaar het kunstje van Ton willen zien. Die tv-kijker krijgt trouwens het idee van een compleet ingedutte sport, waarbij Ton het eeuw in eeuw uit voor het zeggen heeft ("eerste op de wereldranglijst").
Tel uit je winst.
En de gemiddelde tv-kijker zal niet vaker dan 1 keer in het jaar het kunstje van Ton willen zien. Die tv-kijker krijgt trouwens het idee van een compleet ingedutte sport, waarbij Ton het eeuw in eeuw uit voor het zeggen heeft ("eerste op de wereldranglijst").
Tel uit je winst.
-
Klareveld wrote:Nee meneertje Eric van D.,zo zit de wereld niet in elkaar! Jij reageert niet omdat jij je volkomen vastlult op dit forum. Je bazelt over de mooie remise van de kleintjes tegen de GMIs en je noemt dat als belangrijke reden om het GMI voorstel niet in te voeren. Als je vervolgens wordt gewezen op de laffe en zwakke redenatie die je voert dan verschuil je je achter het feit dat jij mij niet kent!!??!!Eric van Dusseldorp wrote: Ik reageer al tijden niet meer op Klareveld vanwege zijn anonimiteit. Aan een tweede Guest hebben we geen behoefte.
Who cares!!
Ok - mijn vragen voor Bondsraadlid Eric van Dusseldorp blijven staan! Ik zal ze hieronder onmiddellijk posten. Leden van de KNDB hebben recht op duidelijke taal van een bestuurder. En snel. Anders houd je het pluche warm en kun je beter ophoepelen.
Da's een behoorlijk ouwe koe, die wat mij betreft beter in de sloot had kunnen wegrotten.
::edit:: Ah, nu zie ik het. Postje naar boven gehaald vanwege een verwijzing vanuit http://fmjd.org/bb/viewtopic.php?p=25487#25487 ::/edit::
::edit:: Ah, nu zie ik het. Postje naar boven gehaald vanwege een verwijzing vanuit http://fmjd.org/bb/viewtopic.php?p=25487#25487 ::/edit::