Geloven dammers in Sinterklaas?

Discussies over damsport (in het Nederlands)

Geloven dammers in Sinterklaas?

Ja, ik geloof in Sinterklaas
6
25%
Nee, maar ik geloof wel in de Kerstman
0
No votes
Nee, maar ik geloof wel in Sijbrands
6
25%
Ik geloof noch in Sinterklaas, noch in andere mannen met baarden. Baarden zijn uit tegenwoordig
4
17%
Ik zeg tegen iedereen dat ik niet in die vieze ouwe man geloof, maar stiekem zet ik begin december wel mijn schoen.
8
33%

Total votes: 24

Fons van der Plas

Post by Fons van der Plas » Tue Dec 14, 2004 11:33

hans andriessen wrote:
Mark Hees wrote: Maar Hans, dat is het nu juist. Ik snap niet wat er te geloven is aan sinterklaas en de kerstman. Zoals de wishmaster al schreef, de Sint is op tv, dus hij bestaat. Ik heb geen enkele reden om daaraan te twijfelen. Ook de kerstman is elk jaar bij ons in het winkelcentrum, dus hij bestaat ook. Die jeugd van tegenwoordig komt met allerlei verhalen dat ze niet zouden bestaan. Stelletje ongelovigen. Van mij mogen ze allemaal in de zak mee naar Spanje.
Tja, da's nou te laat.
Kan de kerstman nog wat voor ons betekenen?
Hij neemt ons mee naar een kamp ergens in Siberie. Jammer, een reisje naar Spanje had ik leuker gevonden.

Wishmaster
Real name: Pascal Stil

Post by Wishmaster » Tue Dec 14, 2004 13:37

Tsja, met de kersman meesturen is misschien wel een goed idee. Sinterklaas nam dit jaar maar een persoon mee terug naar Spanje, dat was Geert Wilders.
Die wilde namelijk controleren of er net zo veel Zwarte Pieten mee terug gingen naar Spanje als er naar Nederland waren gekomen en er niet eentje stiekem in Nederland achterbleef.
everytime is a good time to take your time to have a good time

Mark Hees

Post by Mark Hees » Tue Dec 14, 2004 13:42

Wishmaster wrote:Tsja, met de kersman meesturen is misschien wel een goed idee. Sinterklaas nam dit jaar maar een persoon mee terug naar Spanje, dat was Geert Wilders.
Die wilde namelijk controleren of er net zo veel Zwarte Pieten mee terug gingen naar Spanje als er naar Nederland waren gekomen en er niet eentje stiekem in Nederland achterbleef.
Paste die pruik dan wel in de zak?

FDA

Post by FDA » Wed Dec 15, 2004 08:11

Mark Hees wrote:
Wishmaster wrote:Tsja, met de kersman meesturen is misschien wel een goed idee. Sinterklaas nam dit jaar maar een persoon mee terug naar Spanje, dat was Geert Wilders.
we moeten niet van het onderwerp afdwalen he?

Mark Hees

Post by Mark Hees » Wed Dec 15, 2004 09:01

FDA wrote:
Mark Hees wrote:
Da's waar. Het is een serieus topic, en daar past dit soort uitweidingen niet in. Foei Hans, Pascal en Mark, foei, foei.

Ondertussen ziet het er wel naar uit dat een meerderheid in Sniklaas gelooft. Een deel durft het niet toe te geven, lafaards zijn het.

Fons van der Plas

Post by Fons van der Plas » Thu Dec 16, 2004 11:24

Mark Hees wrote:
FDA wrote:
Mark Hees wrote: Paste die pruik dan wel in de zak?
Da's waar. Het is een serieus topic, en daar past dit soort uitweidingen niet in. Foei Hans, Pascal en Mark, foei, foei.

Ondertussen ziet het er wel naar uit dat een meerderheid in Sniklaas gelooft. Een deel durft het niet toe te geven, lafaards zijn het.
Het is in ieder geval duidelijk dat dammers niet in de kertman geloven
'beter 1 vogel in de hand dan tien in de neus' (Fons van der Plas, 2004)

Mark Hees

Post by Mark Hees » Thu Dec 16, 2004 11:37

Fons van der Plas wrote:
Mark Hees wrote:
FDA wrote: we moeten niet van het onderwerp afdwalen he?

Dat is omdat je de optie Sniklaas + Kerstman er niet bij had staan. Ik geloof uiteraard in beiden, maar kon dat niet kiezen....

FDA

Post by FDA » Thu Dec 16, 2004 20:12

Mark Hees wrote:
Fons van der Plas wrote:
Mark Hees wrote: Da's waar. Het is een serieus topic, en daar past dit soort uitweidingen niet in. Foei Hans, Pascal en Mark, foei, foei.

Dat is omdat je de optie Sniklaas + Kerstman er niet bij had staan. Ik geloof uiteraard in beiden, maar kon dat niet kiezen....
en de paashaas staat er ook niet bij

Mark Hees

Post by Mark Hees » Thu Dec 16, 2004 20:26

FDA wrote:
Mark Hees wrote:
Fons van der Plas wrote:
Nee, maar van die poll wisten we nog niets toen deze uiterst serieuze en niet te onderschatten poll van start ging. Je moet natuurlijk deze dingen wel gescheiden houden. Misschien is het tijd voor een gecombineerde poll....

FDA

Post by FDA » Fri Dec 17, 2004 16:10

Mark Hees wrote:
FDA wrote:
Mark Hees wrote: Dat is omdat je de optie Sniklaas + Kerstman er niet bij had staan. Ik geloof uiteraard in beiden, maar kon dat niet kiezen....
Nee, maar van die poll wisten we nog niets toen deze uiterst serieuze en niet te onderschatten poll van start ging. Je moet natuurlijk deze dingen wel gescheiden houden. Misschien is het tijd voor een gecombineerde poll....
Hij heeft gelijk Fons. We moeten de handen ineen slaan en vergeten dat de paashaaspoll beter is dan de sinterklaaspoll en een gecombineerde poll maken. Bedankt voor het idee Mark!

Post Reply