Wishmaster wrote:Zucht
Dat hier nou echt zoveel woorden aan vuil gemaakt moeten worden snap ik niet.
De vlag van speler A is gevallen, speler B wint dus de partij.
Toevallig omdat speler A nu een internationaal topper is die er geen bezwaar tegen heeft met ondeugdelijk materiaal te spelen is speler B onsportief dat hij daar gebruik van maakt? mag ik even lachen?
Zucht jij maar, onnozele Pascal.
Wie in dit geval niet voor Kees is, is tegen Kees.
Wie niet twijfelt aan de woorden van Evert, twijfelt aan de woorden van Kees.
Nogmaals, Kees heeft ervan geleerd, het zal hem niet nogmaals overkomen en dankzij de reacties op dit forum weet Kees dat er nog veel meer achterbakse figuren rondlopen die bereid zijn via zo'n gewetenloze achenebbesj-streek de puntjes te stelen.
De sluwe verhaaltjes van Dollekamp om zichzelf schoon te praten veranderen niks aan de omstandigheid dat Dollekamp wist dat Kees zijn 50ste zet had gedaan en dat hij daarna zijn klok (niet goed) had ingedrukt.
Ik zal het eens blijven met Haitze Meurs dat wat Evert Dollekamp daar geflikt heeft misdadig is en dat de manier waarop hij via de arbiter aan de puntjes is gekomen niets met sport te maken heeft. Iedereen die zich daar niet bij aansluit geeft te kennen dat hij in staat is net zo vies te kunnen handelen als Evert Dollekamp. En dat zijn er nogal wat, zelfs uit de doorgaans betrouwbare en oprechte gereformeerde hoek heb ik misselijkmakende wanklanken gehoord.
Maar gaap jij nog maar een keer Pascal, of zucht of lach opnieuw, wat je wilt. Doe maar iets schaapachtigs, zoals gewoonlijk.